Waar erger je je aan? #14

Dankjewel! Echt super lief van je. Ik ga ze eens bekijken. :smile:

5 likes

Hij is/was een pick up artist en op die reddit staat de rest

3 likes

Nee, op sommige plekken mag je niet drinken op de openbare straat (althans daar wordt het expliciet aangegeven dat daar een boete op staat)

3 likes

Misschien is mancave iets voor je :crazy_face:

8 likes

Ja ik kwam hier laatst ook achter, heel kut maar opzich heeft het wel een goede reden

3 likes

Mannen op internet die een sneakersverzameling aanleggen, veel paren nooit dragen en dan na 7 jaar, wanneer ze een paar voor de eerste keer dragen, gaan zeiken dat het materiaal vergaat / beschadigt door ze nu pas te dragen. :joy:

Of mannen die in een jaar een gigantische collectie aanleggen van duizenden euro’s en vragen om input, maar eigenlijk reacties willen horen in de trant van ‘gave collectie bro, Ik ben jaloers’. En dan gaan zeiken als men niet onder de indruk is. Alsof een collectie van alleen naar gehypte paren ook maar iets origineel weg heeft.

6 likes

Ik was afgelopen week in een winkel en de verkoper en de klant voor mij spraken geen Nederlands. Ook onder deze omstandigheden moest deze verkoper proberen om die klant lid te maken van iets van die winkel, maar het hele registratieformulier was ook in het Nederlands. Ze bleven maar aankloten met wat nou in welk invoerveld moest worden genoteerd.

Ik vind het ook zo gek en dubbel. Ik heb collegas die nederlands praten maar met een accent of ze maken af en toe een fout. Maar als ze ergens anders solliciteren krijgen ze te horen dat hun nederlands perfect moet zijn. Maar op zoveel plekken in nl moet je gewoon engels praten

2 likes

Hij is al langer omstreden, de verhalen die rond gaan over hem liegen er niet om. Als je googelt vind je vast snel meer.

Edit: mosterd na de maaltijd zie ik nu. Pff ik had nog gekeken of je reacties had maar die waren niet zichtbaar. :weary:

3 likes

Aan mezelf. Ik heb een Instagram account verwijderd en nu heb ik spijt en kan ik het natuurlijk niet meer vinden.

1 like

Gaat het om een NL influencer?
Kun je een bepaalde samenwerking of onderwerp ofzo herinneren?

1 like

Ik heb het in het durf te vragen topic gezet!

Ben ik net een paar dagen van het gehoest af, begint het weer. :face_exhaling:

2 likes

De nachttrein rijdt niet?!?! Hallo, nu ben ik om half 8 pas thuis en moet ik 3x overstappen. Ik dacht dat ik niet voor niets in een grote stad ging wonen, maar blijkbaar denkt ns daar anders over

1 like

Man is naar een verjaardag geweest, en blijkbaar de stad in geweest. Wie ligt er nu stinkend naar bier en snörkend naast mij?

4 likes

Via mijn werk ben ik de laatst bekend geworden met agile/scrum/kanban en de hele mikmak. Ik vind het fijn om alles in stukjes op te delen en een zo’n korte daily standup is ook chill, dus het werkt goed voor mij, maar waarom is dit voor sommige mensen hun halve werk persoonlijkheid/levensbeschouwing geworden en hoeveel certificaten wil je nog toevoegen aan je linkedin???

26 likes

Pff ik kan het woord agile niet meer horen :joy: Alles op mijn werk staat in het teken van dat en ze draaien nog net niet door.

14 likes

Dus geen ambitie om scrum master te worden? :joy:

9 likes

Ik heb echt geen een idee wat een van deze dingen is😂

11 likes

Houden zo! Of zullen we een issue aanmaken voor een Spike om je het uit te leggen? :disguised_face:

7 likes