Zo teleurstellend als je je op een verse aflevering verheugt.
Het is inmiddels gefixt!
Nouja het heeft in ieder geval met kastanjebomen te maken en ik ruik ze vooral nu haha.
Er is ook niet een heel duidelijk antwoord te vinden online. Ik dacht altijd dat het de bloesem was maar misschien is het meer de vrucht (ook weer zoân lekker woord).
Ja tjee ik ben geen bioloog. Het is niet alsof er opeens allemaal gebruikte condooms rondom mijn huis liggen ofzo (was het maar zoân feest).
Ik kwam hier ook posten dat ik gek word van mijn haaruitval. Ik ben er ook een soort van obsessief mee bezig en heb er zelfs over gedroomd vannacht Hopen dat het snel afneemt voor ons allebei!
Is het geen ginko biloba? Die heeft in de herfst vruchten die stinken, al omschrijven de meeste mensen het als poepgeur.
Ja ik ook, de plukken haar die loslaten tijdens het douchen zijn echt niet te doen
En ik ook. Mân haar is zoveel dunner dan het ooit was.
Ik heb dit ook, misschien een periode in t jaar dat dit extra is? Bij mij ook door hormonen, het voelt ook zo klitterig en stroef aan ofzo. Kan er niks mee.
Ik ruik het soms ook en vind het ongelofelijk ranzig
Ik was net een serie aan het kijken en de ondertiteling kwam serieus in het MIDDEN van het scherm!? Kon de hoofden van de acteurs geeneens zien.
Van die verhaaltjes met levenslessen die op social media gedeeld worden. âEen oude man zat op een bankje blablablablaâ.
Vooral op LinkedIn
Sowieso, laat die man lekker op dat bankje zitten. Wss zat hij gewoon naar de eendjes te kijken ipv diepe levenslessen te overpeinzen of delen. Laat random mensen gewoon hun leven leven zonder er allerlei wijsheden bij te verzinnen
Dat het op mijn werk doodnormaal is dat je alles maar voor blijft schieten, je vervolgens 1-2 maanden wacht op je geld en de financiele afdeling vervolgens regelmatig dingen afkeurt om onzinredenen zoals âwe willen ook een betaalbewijs naast de factuurâ.
Ik zou hier zeker een klacht over indienen! Wat asociaal zeg
Huh dat is echt raar?? Niet dat ik nou vloeiend Zweeds spreek maar in mijn beleving is hen echt een heel normaal voornaamwoord om te gebruiken. Heb denk ik ook in totaal 4 of 5 docenten Zweeds gehad die dit allemaal erkenden⊠Ook gewoon kut om onder je niveau te zitten trouwens
Wauw, wat erg. Zou er zeker iets over zeggen als dat kan. Zo naar dat dit van een DOCENT komt die een veilige leeromgeving zou moeten creëren, echt triest
Oh wow! Sfi?
Gewoon die van M stad bij Komvux? Ik heb zelf alleen particuliere cursussen gedaan, maar heb goede verhalen gehoord over Sfi via Folkuniversitetet
En ook wat @Chuckie zegt, ik hoor âhenâ regelmatig om me heen, juist goed om dat te leren
De inhoudelijke ergernissen weet ik weinig van, maar kan je niet regelen dat je een cursus gaat doen met hoger niveau nu je dit zo ervaren hebt?
10 dagen geleden een bestelling geplaatst bij H&M en nog steeds niet binnen.
Als het voor vrijdag niet geleverd is wordt de bestelling geannuleerd. Top, net nu ik de kleding mee wou nemen op mân stedentrip later deze maand.