Vriendelijk bedankt!
Aan de baby in mān buik die alwƩƩr de hik heeft. Ik wil slapen!
ik ben helemaal in shock van deze post want ik wist niet eens dat dat kon
Dat moet nog blijken!
Alsof je een klok in je buik hebt, heel constant klein getik/geschok
Haha en @Westwood , wat @Merel zegt inderdaad. Het is veel minder sterk als dat je zelf de hik zou hebben, en je voelt het op een andere plek. Alsof mān heup/buik de hik heeft ofzo. Het is misschien best schattig (?) maar het voelt zo gek en raar, dat ik er niet van kon slapen.
Ik ben vergeten deo op te doen en zit op kantoor (en niemand heeft bij zich)
Echt zo hatelijk ik voel me nu al een stinkende muskusrat
Kan je tijdens de lunch niet even naar de supermarkt?
Ik heb sindskort een baby en ontdekt dat die ook kan klinken als een boze kat als ie honger heeft
Dat ik van die hooikoorts snot ogen heb. Het is januarie ga weg!
Ik heb iets retour gestuurd, met de retour aanmelden moest ik al op het digitale formulier mijn rekeningnummer invullen. Krijg ik net voor de 3e keer een mail wat is je rekeningnummer? Anders kunnen we de terugbetaling niet storten.
Ehm check ff de andere 3x dat ik het al heb doorgegeven en stort gewoon mijn geld terug.
Kleine irritatie maar toch. Ik krijg al jaren mijn jaarafrekening van mijn energieleverancier in de eerste week van januari en nu heb ik nog steeds niks ontvangen. Als ik ze vervolgens bel om te informeren waar ie blijft krijgt ik te horen dat het druk is en wanneer ik ām in februari nog niet heb dat ik dan nog maar eens moet bellen. Ik snap best dat het druk is maar ik wil gewoon nu weten waar ik aan toe ben zodat ik er ook financieel rekening mee kan houden.
Aaargh overal staat file + mensen kunnen echt niet rijden met dit weer. Doe er gewoon dubbel zo lang over.
Aan al die natte jassen in het ov. Stoelen worden nat omdat iedereen en zn moeder met jas aan op die stoel gaat zitten, het stinkt naar natte hond en bah gewoon haat aan dit weer en ov.
Het lukt mij niet om mezelf te overtuigen dat ik geen vis ben. Kut hik.
Ik heb echt het meest zit- onvriendelijke korset ooit aan gedaan om te gaan eten
Ja hoor, ik heb het op mezelf afgeroepen⦠onze projectleider wilt dat ik ga notuleren bij meetings hierover. Het is dat hij knap isā¦
Mijn avondeten is verkeerd gevallen en nu is mijn maag aan het hossen