Waar erger je je aan? #14

Ik heb dit jaar nog geen enkele keer lekkere appelsienen gekocht in de winkel. Iedere keer weer een teleurstelling :rage:

1 like

Ja, ā€˜hen’ wordt gewoon algemeen gebruikt

2 likes

Ik ben al bijna 5 weken mijn apple watch kwijt en ik mis hem zo :pleading_face: vooral als ik mijn telefoon kwijt ben.

Appelsienen… zijn dit sinaasappels? :sweat_smile:

5 likes

Je kan wel met je horloge je telefoon lokaliseren, maar niet met je telefoon je horloge? Typisch Apple weer, zo net niet.

7 likes

Het mooiere woord ja.

8 likes

Die trend op TikTok waarin mensen delen waarom ze nog geen vriend(in) hebben. Dan delen ze van die gesprekken met mensen op datingapps/social media waarin ze ze dan semi grappig afwijzen. Maar het zijn echt nare en onaardige berichten allemaal. En iedereen lijkt het maar grappig te vinden ook.

3 likes

Mijn boodschappen konden gisteren niet geleverd worden, dat meldden ze om 22.20. Dus moest de afspraak verplaatsen naar vandaag. Er zit een tracker bij, maar die kan dus geen verbinding maken, waardoor ik niet weet hoe laat ze komen. Vorige keer dat dat was werden mijn boodschappen niet geleverd. Ik zit nu weer de hele avond in wachtmodus met potentieel nog steeds de boodschappen niet aan het einde van de avond.

Natuurlijk kan dat wel.
Maar wel lastig als de batterij van je horloge op is.

2 likes

Kan wel! Maar hij is leeg nu inderdaad. Al maakt hij wel nog iedere nacht (?) verbinding met mijn telefoon en dat is altijd thuis. Dus hij zou hier ergens moeten liggen denk ik? Heel irritant.

1 like

Ligt hij dan niet onder/tussen je bed als hij juist op dat moment verbinding maakt?

Welke winkel?

5 likes

(De Kleine Consultant Delft on Instagram: "Het is vandaag 4 oktober, oftewel de nationale dag van de diversiteit! šŸ’™ Bij de Kleine Consultant vinden wij zowel diversiteit als inclusiviteit super belangrijk. Het inclusiviteit- en diversiteitsteam van onze vestiging kijkt deze ronde kritisch naar verbeterpunten, zodat iedereen die bij ons als kleine co actief is zich welkom en fijn voelt binnen de vestiging. #diversity #inclusion #diversityday")

:sob::sob::sob: hoe kunnen ze zichzelf serieus nemen

(postte net in wjekw maar erger me er zo aan dat dit een betere plek is hahaha)

11 likes

De foto op de post ernaast is nog erger. Al geloof ik bij clubs als dkc best wel dat ze het proberen. Is uiteindelijk een two way street, je moet ook cool genoeg zijn om bij te gaan.

Of anders gezegd. Ik vind het altijd heel grappig als clubjes een speerpunt maken van diversiteit. Wie zegt dat we überhaupt bij je willen horen.

5 likes

hmmm van wat ik weet is dkc 4 handen op 1 buik met corporale studentenverenigingen, dus vraag me de persoonlijke intenties ook wel af (vooral LinkedIn pushen)

1 like

Wow ze zien er echt precies uit zoals ik had me had voorgesteld bij iets dat zich ā€œstudenten-strategieconsultantsā€ noemt :rofl:

3 likes

Dat merk/bedrijf heeft geen eigen website. Ze verkopen zelf via bol.com aan particulieren en voor de rest is het een soort van groothandel die doorverkoopt aan kleinere bedrijven. Hoe die kleine bedrijven dan met hun in contact komen is mij een raadsel. Als je zoekt op hun kvk nummer kom je in een wirwar terecht van adressen.

3 likes

Dan ligt het in ieder geval niet aan mijn zoekskills :sweat_smile:

Maar de ergernis blijft wel. Iemand tipte hier een ander merk. Als je dat invoert in Google krijg je eigenlijk alleen maar webshops die het verkopen en de ā€˜echte’ website komt niet op pagina 1 naar voren.

Meestal moet je maar merk.com of merk.nl doen en hopen dat werkt :wink:

3 likes

Dat geloof ik zeker, is ook mijn eigen ervaring, maar dat is niet wat ik bedoel. Wil je als niet witte student überhaupt bij een club waar je voor gratis werkt, terwijl er betere wegen naar Rome zijn. Denk bij heel veel clubs die aan ā€˜diversiteit’ werken ook: jullie mogen het hebben hoor.

4 likes

Ja dat krijg je er van als die niet door mijn vriend
gebouwd is :woman_shrugging:t3:

20 likes