Waar erger je je aan? #14

Oh, ik wist helemaal niet dat dat kon, ik dacht dat het voor luisterboeken was :sweat_smile:

1 like

Heb je niet gewoon een iPad mini of vergelijkbaar formaat tablet nodig? Heb je niet de e-inktexperience, maar dan kan wel alles wat je wil (en meer).

2 likes

Ja die heb ik wel en gebruik ik nu ook, alleen ik wil juist de e-reader experience. Vooral omdat die tablet nog relatief zwaar is en ik laat hem in bed regelmatig op mijn gezicht vallen. :skull_and_crossbones:

4 likes

Kan je die boeken niet ook via Kobo plus lezen?

2 likes

Hmmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht. Thanks, misschien is dit wel een goede optie!

1 like

koop. gewoon. een. dagboek!!?

in de originele post staat het kindje er ook nog in zn geheel op

24 likes

Wie vind dit in godsnaam interessant om te lezen ook? Ja zullen er vast veel zijn maar not me in ieder geval

15 likes

Ik was deze dag niet doorgekomen zonder deze informatie. Veel dank :sob:

2 likes

Die eerste alinea en dan een foto met mijn vriend word mn nieuwe insta post

26 likes

Iemand die een half jaar geleden mij hielp bij het maken van mijn website die halfbakken werk leverde en uiteindelijk zelfs gewoon verdween/niet meer reageerde op mijn mails die nu nog met een factuur aan durft te komen…

9 likes

Met de uitspraken: kwam je, zie ik ook een soort van horrorfilm baby voor me. Zo’n baby die opeens kan rennen en lopen terwijl hij/zij pas 3 maanden is

4 likes

chucky-here-comes-chucky
Milky time!!!

9 likes

Ik heb een nieuwe GLI coach. En ik irriteer me zo aan haar toon haha. De vorige was heel chill en we konden alles via de app doorgeven. Deze komt al binnen met " Hoi ik ben jullie nieuwe coach en hier heb je huiswerk en zorg dat je er bent anders bel je mij. Er word niks meer via de app doorgegeven !"
Oke meid veel succes want de helft van de groep is er nooit maar goed.

1 like

o m g ik dacht wat doet mijn middelbare school foto hier.
Ik mis vampirefreaks :sweat_smile:

1 like

Collega’s die advies gaan vragen over een bepaalde casus in onze werkgroepapp. ik (want is mijn vakgebied) geef antwoord en andere collega’s die er totaal geen verstand van hebben geven antwoord van " nou faded dat kan je wel zeggen maar ". Ik sta open voor alles, als ik fouten maak hoor ik het maar als ik die casus net uitgebreid heb behandeld bij een ander en het hele proces ken dan vind ik dat bloedirritant. Zeker als ze alles beter weten

5 likes

ooh ik was dit helemaal vergeten thanks! ik vind die That’s cringe gasten zo grappig. maar dit is wel echt… hallucinant.

4 likes

Aan mijn longen. Zodra het een beetje koud is en oostenwind staat, moeten mijn longen weer dramatisch astmatisch doen.

2 likes

Die klote npo start app die 9 van de 10 geen video’s afspeelt. Echt waaaaaarom, zo mega irritant.

16 likes

Ik word bij die domme app altijd opeens uitgelogd en kom daar pas na een halfuur en 10x proberen achter.

10 likes

Echt zo irritant aan die app :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

6 likes