Omg ja ik dacht dat het aan mij lag, zo kut dit
Hij slaat ook niet altijd op als je iets gekeken hebt, moet je weer zoeken naar de aflevering
Mannen in de hele abortusdiscussie. Ăberhaupt het feit dat die discussie er nog steeds is. Maar ik walg door Twitter (I knowâŠ) mogelijk nog meer van mannen. Want vrouwen moeten dan maar hun benen bij elkaar houden. Oh ja en zij hoeven hun lul zeker niet in hun broek te houden. Ik word hier agressief van
Van die influencers die bij een âWhat I eat in a dayâ óók hun workout/wandeling/yogasessie laten zien. Nee je eet geen workout, ik wil gewoon eten zien, sporten valt niet onder eten. Als ik een dagvloggie zie ja, maar vind het altijd heeeeel apart dat ze dan workouts specifiek in een âWhat I eat in a dayâ opnemen. Alsof ze daarmee âcompenserenâ voor de calorieĂ«n die ze binnenkrijgen ofzo? Ik weet niet, krijg er gewoon geen goed gevoel bij en vind het irritant
Omg ja dit!! Laat me gewoon ingelogd blijven, hoe moeilijk is het
Ik zag ook een hele trotse linkedin post van een developer toen ze over waren gegaan naar dat NPO-ID. Was ook fijn geweest als hij dat even had verteld aan al zijn klanten, want ik kreeg ineens een nieuw inlogscherm, was niet op de hoogte van wat NPO-ID was en heb er weken mee lopen kloten.
Ik ben weer wakker geworden en kan niet meer slapen, en nu heb ik ook weer honger gekregen. Maar ik wil echt niet uit bed om te eten want dan krijg ik het koud. Alleen kan ik dus ook niet slapen omdat ik honger heb. En nu kan ik niet beslissen wat ik moet doen.
Ik ben op wintersport voor het eerst en ik vind het echt zoo stom. De personen met wie ik ben kunnen het en ik niet. En ik ben er helemaal klaar mee en wil naar huis. Moet nog tm vrijdag.
Heb je wel lessen? Anders zou ik dat sowieso nog regelen. Dan kun je âs morgens lessen, daarna gezellig samen lunchen en âs middags eventueel met je vrienden mee of nog doorgaan met de les.
Heb wel les gehad, maar nu niet meer. Dus de basis kan ik hoor, maar ik durf gewoon niet heel hoog ofzo. Het is vooral mentaal denk ik.
Ga niet meer lessen nemen, omdat ik weet dat ik dit echt nooit meer ga doen en er dus niet nĂłg meer geld aan wil uitgeven haha.
Anders sowieso een goede tip inderdaad!
De prijzen van dagelijkse producten, ik krijg gewoon stress van boodschappen doen.
Moekes die de stiltecoupe hinnikend binnenkomen âoh hihaho dit is wel de stiltecoupe, ahaha ach ja hahaâ en dan daar ook gaan zitten met hun reet en lekker door blijven lullen.
Ahhh I feel you! Zo rot! Heb je niet de mogelijkheid om gewoon lekker bovenaan de piste te gaan zitten met een boekje, thee/koffie/pull bier/chocomel met rum voor je neus, beetje mensen kijken en aan het einde van de dag naar beneden met de lift?
Vond het al niet leuk om boodschappen te doen maar tegenwoordig helemaal niet meer. Erge is nog dat ik ergens las dat het bog duurder gaat worden.
Ja, denk dat ik dit in ieder geval vrijdag ga doen inderdaad. Heb mijn ereader bij dus dat is helemaal top.
Zaterdag ga ik op vakantie, zou eigenlijk een week eerder gaan, maar omdat ik in mijn menstruatie app zag dat ik deze week ongesteld zou zijn (laatste jaren heel regelmatig) vertrekken we nu dus pas later.
Eindstand: ik ben nog steeds niet ongesteld terwijl dat 5 dagen geleden al had moeten beginnen Dus waarschijnlijk zit ik straks op de bloederigste dag in het vliegtuig of in een pretpark waar ik dan dus om de 2 uur naar de wc moet. Whyyyyy
Ik erger me niet alleen, ik ben woest. Ik zit al bijna anderhalf jaar in een traject rondom mân baarmoeder en ik ben woest hoe de man de gouden standaard is in de zorg. Zelfs als het gaat om fucking baarmoeders is er geen enkele empathie richting de vrouw. Ik deelde al eens dat de plaatjes bij mân bekkenbodemtherapie mannen zijn die me moesten laten zien in welke houding ik moest plassen met mân VAGINA (plasbuis, je snapt me) en nu kom ik dus 3,5 week NA de operatie waarbij mân baarmoederhals is geamputeerd achter een bijwerking die praktisch elke vrouw ervaart die gewoon op geen enkele manier met me gedeeld is. Ik heb nogmaals alle folders nagekeken, verslagen nagelezen, opgenomen gesprekken met mân gynaecoloog nageluisterd (met toestemming, was emotioneel en alleen en bang dat ik het niet zou onthouden allemaal),
door mij ondertekende formulieren erop nageslagen en nergens een opmerking hierover.
En dan ondervind ik dit in de praktijk dus ik ga er gericht op googlen en dĂĄn vind ik pas dat het heel normaal is.
Misschien heel normaal, maar wel heel fijn als ik dat van tevoren had geweten, zodat ik er niet achteraf om hoef te rouwen, maar me hierop had kunnen voorbereiden met de psycholoog/seksuoloog die me begeleidt in dit hele traject die er OOK NIKS OVER HEEFT GEZEGD.
En nu weet ik niet of ik hierover moet beginnen bij mân controle over 3 weken, omdat het toch al zo is en er niks aan gedaan kan worden en ik het ongemakkelijk vind, maar wel wil dat volgenden hier wĂ©l over ingelicht worden.
Godverdomme wat ben ik boos.
Ik haat mannen.
Zeker over beginnen. En niet alleen omdat je dan andere vrouwen er mee zou kunnen helpen. Maar ook omdat jij je er rot over voelt en je dat best mag aangeven!
Ookal heeft een arts een lange studie gehad ze kunnen nog steeds elke dag wat leren. Ieder mens is anders en er zijn mensen die niks hebben aan geneeskunde die alleen op de man gebaseerd is. Daar moet zeker heel veel verandering in komen. En het is kut als jij daar dan net de dupe van bent maar je kan dan wel net het verschil maken.
Eens maar behalve dit denk ik dat het ook voor jezelf goed is juist om het te zeggen voor je eigen âprocesâ @anon86562306
Quattro formaggi moet niet inhouden dat 1 van de kazen een plakje cheddarfantasie van de supermarkt is en 1 Grozette strooikaasellende!
Wat enorm naar dat je hier door heen moet, ik voel plaatsvervangende boosheid⊠Hopelijk kun je er een beetje met je omgeving er over hebben en probeer als je durft dit zéker te bespreken bij de controle!