Waar erger je je aan? #14

Ik heb een ovkaart voor werk maar die is tweede klas. Ik ga eens vragen wat het kost om die te upgraden. Misschien vind ik dat het wel waard.

2 likes

Als het een NS business card is kost het 227 euro per maand extra. Ik upgrade altijd gewoon op het station zelf maar weet niet of dat ook met een business card los kan.

3 likes

Oh nee dat is me het zeker niet waard :joy: ik reis maar een kwartiertje

1 like

Ja jezus ik was van de week maar weer eens 1e klas gaan zitten, omdat het ZO druk was dat staan amper fatsoenlijk kon. Dus ik verwachtte de conducteur eigenlijk niet eens, maar zat ook echt totaal niet lekker.

3 likes

Ja dat heb ik ook wel maar ik ben nog nooit gecontroleerd op dat traject. Het is maar 1 stop en veel te druk om te controleren. En anders heb ik een lulverhaaltje voorbereid.

1 like

in het verlengde hiervan, kwam er laatst achter dat vrijwel al mijn collega’s in de spits 1ste klas gaan zitten als het vol is. Had dat bij sommige totaal niet verwacht omdat ze verder zo van de regels en procedures zijn :sweat_smile:

Ik zeg toch nergens dat het een oplossing is alleen dat ik het zelf fijn vind om te doen.

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #41

Met een aantal vriendinnen willen we al een aantal jaar naar Tomorrowland, maar dat is zo’n gedoe met kaartjes. Dit jaar hebben we allemaal een Belgisch adres geregeld om ons op in te schrijven (dan heb je eerder toegang tot kaartjes). 3x raden: we zijn allemaal vergeten dat vandaag om 11 uur de kaartverkoop startte :joy: omg op onszelf

19 likes

Volgens mij begint om 5 uur de gewone kaartverkoop dus hopelijk heb je daar geluk!

Ik heb mijn afwas de afgelopen dagen uit de hand laten lopen, dus nu is het echt een obstakel geworden. Ook moet ik beginnen aan een aantal kut huishoudelijke klusjes zoals mijn vuilnisbak waar yoghurt in is gekomen :frowning:

3 likes

de Jumbo hier had echt goede verspillingsdeals maar recent heeft er iemand besloten dat ze erop moeten gaan verdienen en plakken ze er vaak stickers op die duurder zijn dan de originele prijs😡 woedend

heb inmiddels een klacht ingediend :rage:

26 likes

Ik ben nu bijna anderhalve maand gestopt met roken en de afgelopen dagen heb ik al zo’n 5 momenten per dag gehad dat ik het echt kut en moeilijk vind om niet meer te roken. Terwijl het daarvoor eigenlijk best goed ging en niet zo heel moeilijk was. Irritant dit.

13 likes

Wat goed! En die cravings komen (helaas) met vlagen, maar worden minder en er gaat steeds meer tijd tussen zitten, dus probeer vooral door te zetten!

3 likes

Lief, thanks :blush: Ja dat blijkt van die vlagen, en het lijkt ook van verveling (veel cravings) en afleiding (denk er bijna niet aan als ik druk ben) afhankelijk te zijn. Best logisch wel maar toch irritant. Heb goeie motivatie wel om niet meer te roken en ben er wel van overtuigd dat ik het volhoud, ook omdat ik al 20 jaar gerookt heb en nog nooit eerder echt het gevoel heb gehad dat ik echt wilde stoppen tot de laatste maanden dus.

2 likes

Aan dat ik nooit iets normaal kan…

Ik zoek een ring, heb ik kennelijk te dikke vingers om gewoon elke ring uit te zoeken, want kennelijk horen vrouwen dunne vingers te hebben.
Een broek, altijd te kort
Schoenen, maat 42 is nog niet in elke winkel standaard en vaak te smal
En na dat alles wilde ik net lactosevrije creme fraiche halen, hebben ze dat niet bij mijn appie in het assortiment.

Ik ben klaar met vandaag.

10 likes

Het wordt echt beter!! Houd vol

2 likes

Mensen die gaan zuipen en superhard tegen elkaar lullen tijdens een concert, echt hou je bek

12 likes

Mijn dekbed is 2 meter lang. Ik ben 1.64 m. Ik slaap niet met mijn dekbed over mijn hoofd, maar zeg, tot aan mijn kin. Dan zou ik zeker een halve meter over moeten hebben. En toch liggen mijn voeten vaak (bijna) bloot. Ik snap er niks van en erger me kapot.

11 likes

Koop een dekbed van 220 cm lang, is echt ideaal. Ben zelf 170 cm en had ook altijd ruzie met een dekbed van 200 cm lang.

3 likes