Waar erger je je aan? #14

Het is pas donderdag :sob:

7 likes

Maar dit inderdaad, voor mijn gevoel gaat de week zooo traag :sweat:

2 likes

Ik heb mn nagels heel kort laten maken en nu kan ik niet meer typen :disappointed_relieved:

3 likes

Ik wil een schilderen op nummer set met foto van ons samen bestellen als cadeau voor m’n opa die van schilderen houdt. Ik wou gaan bestellen, krijg je zo’n pop-up voor korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Gierige tatta als ik ben, schrijf ik me in. Bevestigingsmail voor nieuwsbrief komt binnen een seconde, maar ik ben nu al drie korte en drie lange (in werkelijkheid een kwartier) aan het wachten op de daadwerkelijke kortingscode. Ik heb daar zo’n hekel aan, nul geduld.

1 like

Drie korte en drie lange wat?? Hahaha is dat dialect?? Maar irritant :smiling_face_with_tear:

30 likes

Niet dat ik weet haha. Maar heb in verschillende regio’s gewoond dus wie weet!

1 like

Dat de man naast mij in de trein niet in een lege rij is gaan zitten zodra die vrijkwam.

4 likes

Ik ken dit volgens mij als ā€œdrie lang, drie kortā€ met de betekenis het duurt lang.

Nooit van gehoordšŸ˜‚

17 likes

haha ik ken het wel, in Twente is dat wel een gebruikelijke uitdrukking

4 likes

Er is hier al eens een heel gesprek over geweest :joy: Al ken ik hem als tien langen tien korten.

Drie lang’n en drie kort’n :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

ja precies. doert drie lang’n drie kort’n

2 likes

Dat je je uitschrijft voor e-mail nieuwsbrief o.i.d., om vervolgens een e-mail te krijgen dat je uitgeschreven bent :mad:

8 likes

Twai laang en Twai breed is het in het Gronings. Al gebruikt ik hem in het Nederlands ook wel; Twee lang en twee breed.

5 likes

om ff door te gaan op alle scandinavie rant van gisteren

doe nu weer een groepsopdracht met exclusief scandinavische groepsleden (en ik) en het is een terugkerend probleem dat ze
zo
zo
ZO slecht zijn in engels schrijven? echt grammatica beheersing niveautje onderbouw middelbare school

3 likes

Dat ik altijd zo extra moet doen en nooit tevreden kan zijn. Ik ben mijn webshop aan het bouwen en ik kan niet gewoon een foto met mijn iPhone maken van een plant. Nee ik zit alweer naar dit soort dingen te kijken:

12 likes

Humble brag :stuck_out_tongue:

40 likes

Wat is er humble brag aan? Ik zit alleen maar mezelf in de weg en ik heb niet eens geld om zo’n ding nu aan te schaffen. Uiteindelijk komt het er waarschijnlijk op neer dat ik een of ander half gekreukeld wit vel als achtergrond ga gebruiken :laughing:

6 likes

Beetje in de trant van ā€œMijn slechte eigenschap is dat ik perfectionistisch benā€ ā€œIk wil altijd alles goed doenā€

22 likes