Waar erger je je aan? #14

Zijn van die achtergrondplaten niet handiger dan? Ohmyfoodness heeft heel veel van die dingen, volgens mij laat ze dat maken of ze koopt ze zo kant en klaar.

3 likes

Ja zal eens kijken. Het hoeft ook niet zo ingewikkeld maar ik heb het al eens met zo’n groot achtergrondvel geprobeerd en dat was al gekreukeld voordat het hing :smiling_face_with_tear:

3 likes

Zo’n fotobox is chill hoor! Ik heb zet er een ringlamp voor, heel fijn.

3 likes

Volgens mij heb ik zo’n box laatst bij de action gezien. En ringlampen

Oh goeie tip. Ik ga eens op onderzoek uit.

3 likes

gewoon bij daglicht fotograferen, die boxxen hebben echt ruk licht
dan kan je beter wat doorsparen voor een goedkope flitsset of zoveel mogelijk bij daglicht fotograferen

Wij zeggen dan ā€˜2 woorden 9 letters’ en dat slaat dan daadwerkelijk op ā€˜duurt lang’

9 likes

Die boxen zijn heel klinisch qua licht, dat zou ik voor je planten niet doen. Ik gebruik een vinyl banner als achtergrond, die kun je laten drukken met een eigen print (bv betonlook) en ook afnemen met een doekje. Kostte iets van 2 tientjes.

1 like

Wel mooi ook dat de uitdrukking langer duurt dan de opmerking ā€˜duurt lang’ en dat dat ook weer verband houdt met de betekenis :exploding_head:

2 likes

Haha ja het slaat nergens op natuurlijk, maar aangezien het zo lang duurt hoef je geen tijd te besparen met afkortingen :crazy_face:

Nu ik er over nadenk gebruikten mijn zusje en ik dit vroeger volgens mij wel eens als een soort codetaal, zodat we het wel hardop konden zeggen bij een kassa ofzo zonder dat mensen direct doorhadden dat we zaten te klagen? Geen idee ook of het algemeen gebruikt wordt, anders was het niet zo slim bedacht :grimacing:

4 likes

Herkenbaar ja, ook zeggen ā€˜mijn boterham zit niet lekker’ want o nee als je bh zei in de buurt van een jongen!

3 likes

We hadden al 6 weken een ikea kast in de doos zitten en nu heeft mijn vriend die eindelijk in elkaar gezet en vinden hem allebei super lelijk :pray:t3::man_dancing:t3::smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

of bier halen

6 likes

Het jaarlijkse verrassingsuitje met mijn vriendengroep is naar een spa. En echt de dingen die mensen bedenken.

2 likes

Kracht en wijsheid toegewenst.

6 likes

Nakend?

7 likes

Yes

In mijn studententijd werd het wel ik het algemeen gebruikt. Net als: duurt een baard.

3 likes

En dan met zo’n zelfgenoegzame houding je alleen van rechts je drinken aangeven. Tering Jeroen doe gewoon normaal

11 likes

Dat ik een vriendin heb beloofd om samen naar de hunkemoller fabrieksverkoop te gaan, maar dat ik nu echt nul zin heb om (een tikkie brak) in de rij te staan en bh’s te graaien.

1 like