Waar erger je je aan? #14

Dat Duitsers (en Oostenrijkers) die ik in het Engels mail steevast in het Duits terug mailen.

2 likes

Oh fuck you Woocommerce/Wordpress.

4 likes

Maar kan je ook betalen met iDeal op jouw website???

12 likes

Ja dat is de bedoeling. Maar dat icoon is opeens supergroot, zonder reden uiteraard :sweat_smile:

2 likes

Seniorenproof wel.

29 likes

Hahaha ja sorry dat was sarcastisch bedoeld omdat ie zo idioot groot is. Echt droog, hoe dan

17 likes

Dat die goedkope treinkaartjes nooit meer terug gaan komen :smiling_face_with_tear: ik wil ergens heen met de trein want vind het veel chiller om wat anders te kunnen doen onderweg en het scheelt qua tijd toch niet veel vergeleken met de auto maar jezus wat duur

10 likes

Dat ik net even voor het eerst in 1000 jaar de normale radio aanzet ipv een playlist en het filenieuws in een soort slechte ‘Marrokkaans accent’ sketch manier wordt gedaan?? Echt zon jaren 2000 Ahmed the dead terrorist vibe.

Van mijn belastinggeld!!!

6 likes

Aan die podcast fragmenten die voorbijkomen op m’n tiktok FY. Of nouja ik erger me niet aan de fragmenten en dat ze voorbijkomen, maar de inhoud van die podcasts. Vooral die van Jan Versteegh en die andere lul is echt dramatisch. Wat een kuthumor hebben die 2 zeg, die liggen nog in een deuk als je “Ken je een mop, 2 tieten in een envelop” roept.

11 likes

Dat onze schoonmaakster weer last minute afgezegd heeft vanochtend. Terwijl ze al twee weken vakantie heeft gehad daarvoor en ik zondag bezoek krijg đŸ« 

Ik mis die goedkope treinkaartjes acties.

5 likes

Dat ik weer eens werkgerelateerd over iemand heb lopen bitchen tegen een collega. Waarom kan ik altijd pas achteraf bedenken dat dat geen slimme zet is?

Bijkomende ergernis: nu zit ik dus op vrijdagavond met mijn hart in mijn keel hierover te piekeren. Terwijl ik er niets meer aan kan veranderen en het ook nog eens weekend is :weary::upside_down_face:

8 likes

Ah, dat is kut als het zo met je aan de haal gaat hĂš. Voor wat het waard is: meestal komt er niks ergs uit dat soort situaties voort en is het vooral voor jezelf heel groot. Mij helpt het wel eens om te bedenken hoe groot/belangrijk dit over een jaar nog is, of wie het dan nog weet.

Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.

Edit: was @Bakkes

6 likes

Wanneer je meerdere malen iets aangeeft en er wordt niet geluisterd.

1 like

Dat m’n meldingen onderaan komen in m’n beginscherm op m’n iPhone sinds de nieuwe update en ik niet kan vinden waar ik dit kan aanpassen.

1 like

Ik hoop dat je hebt kunnen slapen en mocht het ooit (zal niet zo zijn denk ik want die ander wil ook niet bekend komen te staan als snitch / kan de situatie hopelijk inschatten dat jij even moest ventileren) bij je terug komen kan je zeggen: ja dat heb ik gezegd en dat was niet zo netjes van mij. Het zat op dat moment erg hoog en het was fijn om even kwijt te kunnen maar voortaan doe ik dat bij vrienden oid.
Hoppa klaar. Maar nogmaals voor jou is het veel groter dan voor de ander en je bent niet de eerste en niet de laatste die wel eens wat zegt over een collega.
En als je je imago wil verbeteren kan je ook proberen wat vaker complimenten te maken over collega’s tegen andere collega’s.

6 likes

Mn vader zou vandaag iets langsbrengen maar de tijd was nog niet afgesproken. Belt ie net, ja ik ben er met 10 minuten. Het is zaterdag 10 voor 9 en ik lig nog in bed. Mew

Oh ja dit zou ik ook wel willen weten.

Ah joh ik heb dit ook vaak hoor, denk dat we allemaal wel eens klagen/roddelen op werk. Niet druk om maken :hugs:

4 likes

Wow wel echt slim om je vitamines bij je andere medicijnen in het doosje te doen, ik vergeet ze echt vaak namelijk

3 likes