Waar erger je je aan? #14

Gewoon bij instellingen → meldingen en dan bovenaan :relaxed:

Ik heb ook zo’n grote maar die heeft een breeklijntje, jouwe niet?

2 likes

Ik heb net gekeken en ik zie die optie helaas niet :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar je bedoeld toch dit met je vraag? Dat je de meldingen anders wilt zien op je beginscherm? :sweat_smile: Of begrijp ik je verkeerd?

1 like

Ik wil die meldingen bovenaan zien zoals bij de vorige iOS ipv zoals nu onderaan. Voorheen stonden m’n meldingen gelijk bovenaan onder de klok, maar nu staan ze onderaan m’n scherm. Ik weet niet hoe ik dit echt goed kan uitleggen :sweat_smile:

3 likes

Volgens mij is dat optie ‘lijst’ van dat plaatje. Tenminste dat heb ik ook en het is weer hetzelfde als voor de update. En dan doet hij meldingen van dezelfde app ook gewoon groeperen.

1 like

Nee, je meldingen beginnen dan nog steeds onderaan en niet meteen bovenaan onder de tijd. @Moet wat je bedoelt kan helaas niet, ik mis het ook :frowning:

7 likes

Ik had die ook geprobeerd, maar dan begint het nog steeds onderaan :smiling_face_with_tear: ik denk dat ik er maar aan moet wennen

1 like

Aan dat de 5 van de 9 vrienden die uitgenodigd waren om zo te komen brunchen voor m’n verjaardag last minute afzeggen nu. Ik heb echt uren eten staan voorbereiden, tot diep in de nacht en ik vind het echt heel kut en eigenlijk ook echt onbeschoft. Als je het druk hebt, geef het dan gewoon op tijd aan, niet wanneer iemand al veel geld heeft uitgegeven en moeite heeft gedaan. Er wordt zo makkelijk over alles gedaan, alsof het een sportlesje is dat je afzegt en alsof iemand niet vet veel moeite heeft gestoken in de voorbereiding.

55 likes

Ohh wauw dat is echt mega onbeschoft. Ik zou wel even laten weten dat je ervan baalt dat ze last-minute afzeggen, omdat je al heel veel tijd, geld en moeite in de voorbereidingen hebt gestoken.

12 likes

Of nog erger: mensen die geen hotelschool hebben gedaan maar alleen maar opscheppen over de ~dure restaurants~ waar ze heen gaan en dit dan ook toepassen thuis

3 likes

De perfecte chelsea boots gevonden na uren zoeken op internet. Ze hadden er nog een paar in maat 39. (H&M) Dus ik keek even 10 minuten of ik nog meer leuke dingen kon vonden, want ik vind het zonde om maar 1 ding te laten leveren. Wil ik afrekenen ZIJN ZE UITVERKOCHT.

4 likes

Ahh dit soort dingen zijn zo naar. Wat onwijs onaardig van ze.

5 likes

Ik eet eigenlijk vegetarisch, maar ik bestelde net per ongeluk een tosti met ham. Vond het zonde om een nieuwe te bestellen want dan zou het worden weggegooid dus ik heb hem maar opgegeten. Maar niet zo lekker als de tosti die ik wilde :cry:

Van de week kregen we bij de Mac drive-through ook de bestelling van de persoon achter ons, maar daar kwamen we pas achter bij het uitrijden. Dat was ook al drie keer weggegooid vlees :’(

Edit: ik erger me dus aan mijn eigen fout en bij de tweede eigenlijk ook (al zei de jongen die het gaf nog heel specifiek ‘de MacPlant!’).

1 like

Gatver dit vind ik echt super mega stom. Zo leuk dat jij helemaal lekkere dingen hebt gemaakt. Fijne verjaardag met de mensen die wel komen :heartbeat:

2 likes

Wat stom! :angry: Ik heb het idee dat ik de afgelopen tijd regelmatig soortgelijke berichten lees op het forum. Echt een irritante ontwikkeling.

2 likes

Tja, ik zie ook steeds vaker dat mensen elkaar aanmoedigen om dingen af te zeggen als ze bijv. een beetje moe zijn. Wellicht is daar een correlatie te vinden :zipper_mouth_face:

55 likes

Dat de kringloopwinkels hier in de stad ook steeds duurder worden :tired_face:

1 like

Prima tiet.

20 likes

We vieren morgen de verjaardag van ons kind en mijn god wat een werk weer. Gelukkig is het maar 1x per jaar

9 likes