Aan het duimpje dat mijn boomer-schoonvader te pas en te onpas geeft op WhatsApp.
Sorry ik kon het niet laten.
Omg waarom zag ik dit niet eerder? Dit is echt typisch Delft anno 2022. Maar!!! Ze hebben wel 2 vrouwen in hun team
Aah zoveel lieve reacties, bedankt🥰 Het was gelukkig super gezellig en m’n vrienden die aanwezig waren hebben extra veel gegeten. Morgen vier ik het met familie, dus dan wordt de rest opgegeten.
@JeMoeder ja ik heb dat duidelijk gemaakt dat ik het echt niet chill vond en het liever eerder had geweten Ipv 1 uur van te voren.
ja mensen zijn doorgeslagen in een soort selfcare obsessie waardoor ze super egoïstisch zijn geworden en alles maar cancelen onder het mom van mental health
Ik was vergeten dat ik van de week had gekookt met witte wijn, in m’n hoofd zat de fles nog vol, en nu heb ik er een half glaasje uit kunnen krijgen en ben direct stikchagrijnig, had zo’n zin in gewoon een normaal glas wijn.
Ik gooide het mini-glas, waar ik nog niet uit gedronken had, net om toen ik een slok wilde nemen, het enige wat er nog inzit is letterlijk een slok
Www.bierwijnkoerier.nl
Love je nieuwe ava, Evert. Helemaal jij.
Hahahah ik vond het een flesje Ouzo dus dat is nu m’n plan.
Misschien kunnen ze mij adopteren ik kijk ook echt heel vaak het journaal.
Love it
Ja! Ik begon bijna te denken dat ik zelf adhd heb door deze filmpjes!
Mijn ergernis: dat het me eindelijk een keer gelukt is een loeistrakke lijn te verven, maar dat vervolgens de verf die er al op zat begint af te bladderen?!
Dan wil je toch het liefst die hele muur slopen meteen
Ja Amerikanen hebben er sowieso een handje van alles te willen labelen als een stoornis.
En ik, met adhd, herken 9 van de 10 dingen die ze noemen niet, haha
Hoe heb je dit gedaan?
Ja ik twijfelde nog om deze muur mee te verven, misschien is dit mijn teken.
@Mrs.Fraser afgeplakt met frogtape, en eerst de randjes gewit. Heb zelfs op het plafond geen uitlopers!
Ik kreeg deze mail van Ninepine voor breast cancer awareness month. Ipv schrijven dat je wat doneert aan organisaties is het
Je moet sporten zodat je geen borstkanker krijgt luie trut. Koop onze shit
Ugh ik vind dit al zo’n irritant bedrijf (ik krijg altijd insta ads van ze en heb echt 0 interesse in hun producten) maar dit kan toch niet??? tering