Waar erger je je aan? #14

Thanks! Weet ik wat ik ga doen met mn muren volgende week, haha

2 likes

Wauw ik vind dit echt absurd

4 likes

Ik had mij ook ingeschreven alleen voor de korting en ik heb er nog steeds niets gekocht.
Het laat wel zien wat voor soort bedrijf het is :woman_facepalming:t2:

2 likes

Maar hoe dan, als ik mijn witte muur een beetje aanstip omdat mijn vriend weer eens met koffie heeft lopen strooien zie je altijd meteen verschil en kan ik heel dat stuk weer witten. Of heb je dat andere recent geverfd en die pot nog staan?

(Mijn vriend helpt dan ook hoor, geen zorgen)

1 like

Nah, we zijn een half jaar geleden verhuisd en de oud bewoonster heeft alles (laten) witten. Ik wist niet welke kleur het was, dus heb een kleurkaart 9010 meegenomen. Die was te gelig, dus daarom moest het wit zijn. En het zijn ook de randjes maar he, denk dat het minder opvalt dan een stuk midden op de muur!

2 likes

Oh kijk ik naar een hoek? :stuck_out_tongue: wel echt mooi gedaan, jammer van het bladderen nu

1 like

Die hele awareness month sowieso, pleurt op met je strikje

6 likes

M’n laptop heeft sinds een paar weken opeens problemen met internet en ik heb echt Ć”lles al geprobeerd. Dus nu moet ik waarschijnlijk een nieuwe kopen en ik vind dat zooo kut :sob:

Iedere fucking dag zet ik de elektrische radiator aan als mn baby in bad gaat, daarna gaat mijn vriend douchen in een lekkere warme badkamer. Die laat vervolgens de deur openstaan de hele avond en dan kom ik om 23:00 in een koude badkamer :+1:t3: :pray:t3:

4 likes

Dat ik voor het eerst mn nieuwe levis broek draag en een gaatje op de kuit ontdek. Waarschijnlijk zo gekocht dus echt oerdom van mezelf

Ik zou contact op nemen met de verkoper. Ik had een keer na een paar maanden een scheur in mijn levi’s bij de naad en de hele broek werd door levi’s vergoed!

5 likes

Mijn kat miauwt me al 3 nachten wakker, en ik kan het ook gewoon niet negeren dus elke keer eruit en, eten bijvullen, aaien, aandacht geven :sob: ja en dan blijft ze elke nacht miauwen natuurlijk

Ik had met mezelf afgesproken dat ik de zolder zou opruimen net zo lang als dat de wasmachine zou lopen (1 uur) maar hij staat nu al 5 minuten op 9 minuten ofzo??:triumph:

18 likes

Wat een naar gevoel lijkt me dat zeg, ook naar dat buren dan zo raar doen.

2 likes

Oh dat geeft echt een naar gevoel lijkt me. Kan me goed voorstellen dat je dan 1+1=2 denkt, maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Geen idee of je hierop zit te wachten (misschien wilde je het gewoon even kwijt, dan heb ik niks gezegd) maar ik zou die buren die hun hoofd wegdraaien de volgende keer gewoon gedag zeggen en eens vragen of zij toevallig iets gezien hebben van die milkshake en die banden enzo. Misschien kun je uit hun reactie al iets opmaken? Of dat niet specifiek vragen maar gewoon proberen een praatje aan te knopen en terloops eens vragen/checken of ze geen (geluids)overlast van jullie hebben. Of benoemen dat je een buur iets hoorde zeggen over die wandeling laat op de avond en of ze daar last van hebben. Iig laten merken dat je als doel hebt om gewoon een okƩ contact met je buren te hebben.

3 likes

Ff klagen hoor

De rits van m’n jas zit vast en ik krijg hem met geen mogelijkheid omhoog of omlaag
Ik ga eerder weg van werk want ik dacht dat ik dan zou kunnen zitten in de trein, maar nee natuurlijk niet
En ik voel me niet lekker/koortsig :+1:t2:

Niet op volgorde van belangrijkheid

9 likes

Heb je de hele dag je jas aan moeten houden of kreeg je hem wel nog uit? :sob:

5 likes

Ik had dit ook een keer in het Rijksmuseum, inclusief toeristen die me de weg vroegen :smiling_face_with_tear:

Sterkte

7 likes

ja ugh dit valt tegen he? Ik had laatst om 3u de trein al, dus dacht dat ik wel een plekje zou hebben maar neen. Eerste klas zelfs, echt weggegooid geld de laatste tijd.

1 like

Met een beetje olie op een watje?

2 likes