Waar erger je je aan? #14

Deze ergernis deel ik!! Ik kreeg laatst een pokebowl zonder saus (had er zelfs 1 extra besteld a €1) en kreeg maar €1 terug. Dus eigenlijk nieteens fatsoenlijk gecompenseerd. Nog hele discussie aangegaan maar mocht niet baten

1 like

Ik heb in juli een halve dag bij de kapper gezeten om highlights te laten zetten (heb heel donker haar). Het resultaat was fantastisch, mag ook wel want grapje kostte €200. Nu moest de uitgroei worden bijgewerkt, en blijkbaar leer ik gewoon niet van fouten uit het verleden want ik dacht dat even zelf te kunnen doen. Uiteraard knaloranje. Heb ik het weer donker moeten verven om dat te bedekken, en gisteren kreeg ik het geniale plan om toch nog eens highlights te proberen met zo’n muts met gaatjes erin. Die muts werkt top maar raad een welke kleur mijn highlights hebben? Juist: oranje. Ik ben soms gewoon nog een kleuter

8 likes

Ik had mensen uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren, maar ik kreeg nauwelijks respons. Daarna nog een keer een berichtje gestuurd, maar hetzelfde verhaal. Misschien is het tijd om ermee te stoppen :grimacing:

8 likes

Oh wat een kutactie van die anderen zeg. Meer dan een ergernis hoor, gewoon aso!

14 likes

Zou een toner het niet kunnen redden?

2 likes

Oh ja, dat heb ik idd nog niet geprobeerd. Ga eens kijken of ik iets kan bestellen :+1:

1 like

Aan een voormalig vriendin van mij die iets om 17:00 op zou komen halen en mij net appt dat ze twee uur later komt, maar dat ik het ook gewoon in de brievenbus kan gooien hoor. 1. Dat past niet en 2. Moet ik moeite gaan doen omdat zij haar afspraken niet nakomt. Dus ik stuur dat ik dan wel verwacht dat ze er straks op tijd is, krijg ik een bijdehand appje. Echt sommige mensen ben ik liever kwijt dan rijk.

2 likes

Toevallig Tiimo app? Die heb ik vaak voorbij zien komen bij bepaalde autisten accounts.

Anders ben ik wel benieuwd welke het is als je het gevonden hebt!

Ik denk dat je je bestwel betrokken voelt bij je thuis-/vader-/moederland als het daar hommeles is. Ik denk niet dat ze bedoelt dat je iets op social media moet zetten, maar dat ze had verwacht wel een appje van je te krijgen van ‘goh heftig wat er nu gebeurt in Iran, hoe ben jij er onder?’.
Zou ik alsnog doen. (Als je dat nog niet hebt gedaan).

Edit: oh bericht verwijderd. :face_with_diagonal_mouth:

6 likes

Het was Tiimo idd.

En mn adhd hoofd was vergeten dat ik die app dus al op mn telefoon had staan. Kwam ik achter nadat ik dus na nog 1 zoekpoging de app gevonden had en wilde installeren. Ging echt top vandaag, haha

3 likes

Noo wat jammer. Kun je met een auto misschien nog beetje op pad?

1 like

Als je met iemand bent en ze ergeren zich aan iemand of iets en dat de hele tijd tegen jou gaan zeggen. Een vriendin ergerde zich aan een jongen die met een basketbal tegen een muur aan het gooien was. En elke keer dat hij dat deed zei ze steeds tegen mij ik vind dit zo vervelend, kijk hij doet het weer, wanneer stopt hij nou?

Dan denk ik weet ik veel ik vind het ook irritant dat je dit steeds tegen mij zegt

4 likes

Zeg dat dan tegen haar. Wat jij nu doet is toch precies hetzelfde. Wat moeten wij ermee

10 likes

Hahah ik zei ook tegen haar zeg het ik ben zijn moeder niet. Dus je hoeft er niets mee maar ik dacht ik post het in waar erger je je aan topic zoals anderen ook wel eens iets hier posten

3 likes

Waar ik mij ook aan erger is als mensen reageren op een vraag met: iedereen vraagt mij dat al? Ik vroeg een keer aan een meisje die ik lang niet had gezien en naar belgie was verhuisd: hoe vind je belgie, zie je jezelf er langer wonen. En toen deed ze heel interessant met iedereen vraagt mij dit al en zo een beetje geirriteerd. Dacht ik meid het boeit mij niet waar jij gaat wonen, ik dacht ik doe gewoon beleefd

5 likes

Deze ergernis deel ik / snap ik. Als mijn vriend zich ergert moet dat ook altijd met heel veel zuchten en steunen en klagen. En dan denk ik kun je je ook even in stilte ergeren? ik vind het ook vervelend maar door jouw gezucht de hele dag heb ik het idee dat ik er ook wat mee moet. Of wordt het constant nog zo extra benadrukt ofzo. Bijvoorbeeld als de baby huilt. Dat is al vervelend ansich, en heb je ook nog zo’n zuchtende chagrijn naast je.

5 likes

Oh wat vervelend! Ik heb dat er alsnog voldoende leuke mensen komen en dat jij een leuke dag zal hebben

2 likes

Ja inderdaad! Ik heb ook zo een collega die steeds zo zucht. Of reageert op haar scherm met oh nee he. Of pfff…. Eerst reageerde ik nog met wat is er? En gaat het? En dan steeds nee niks of een heel zeikverhaal. Nu negeer ik haar compleet.

1 like

Ohh ik heb ook zo’n collega, Die gaat ook zo vet overdreven met haar ogen rollen als ze zich ergert. Haat aan zo’n passief agressieve houding

Ik had een collega die bij elk telefoontje die ze kreeg zuchtte, klaagde en vloekte, terwijl dat er echt niet veel waren op een dag vergeleken met andere collega’s. Maar goed, zij heeft inmiddels ook ontslag genomen :joy: