Hahaha ja dit had ik van de week ook weer eens toen ik net wakker was, de toon was meteen weer gezet
Toen ik nog calorieƫn telde hield ik altijd aan dat alles waar niks opstaat 250kcal is ik kon er dan wel meer van genieten dan wanneer ik het echt ging wegen en in mijn hoofd ging uitrekenen hoeveel het ongeveer zou zijn haha.
Ik denk ook wel dat ze goed is in working the angles. Haar eigen fotoās zijn vaak niet recht van voren, zie ik.
Mān navigatie spreekt de R niet uit. Plaatsnamen worden nu zo raar uitgesproken.
Ik erger me aan mensen die aanbellen en dan ook nog eens door het keukenraam gaan staan loeren of ik thuis ben.
We hebben luxaflex voor het raam hangen, alleen het raam is tot aan de grond en de luxaflex zit niet altijd helemaal naar beneden. Dus mensen moeten echt hurken om te kijken, voel me dan best wel bespioneerd.
Ik zie je nu voor me helemaal verstopt op de grond achter de bankš
Whut, wie doen dit dan? Ik zou hier echt wat van zeggen want dat is gewoon echt niet normaal. Wat bizar.
Zo brutaal wtf
Ik zou dan echt de neiging hebben om zelf ook te bukken dat diegene echt zo oog in oog is
Eigenlijk best wel veel mensen die aanbellen, bezorgers, collegaās die langskwamen, vrienden (de kinderen vooral), buurkinderen die postzegels komen verkopen of gewoon ook als ze voor aan het spelen zijn.
Ik duik ook vaak weg, zeker nu ik vaak mān baby aan het voeden ben op de bank en ik denk dat je me dan ziet zitten.
Misschien moet ik het raam toch maar gaan afplakken met een folie ofzo.
Ik zou van dat spiegelfolie plakken. Dan staan ze ineens oog in oog met hun eigen nieuwsgierigheid. Zoiets zou echt onnodig moeten zijn joh, zo gek.
Oh vreselijk. Mijn moeder kijkt vaak onder de plissƩ door, die is van onderen altijd een stukje omhoog en ik haat het dat ze dat doet.
Ik had echt iets shockerends verwacht em was helemaal hyped. Lichtelijk teleurgesteld wel.
Mijn inziens andere belichting maar ook een meer naturel make-up look ik de prenatal video.
Ik zie in ieder geval gewoon dezelfde persoon.
Aan mezelf, dat ik door blijf lezen in reacties op een artikel op Facebook van nu.nl over dat ze de film Het Paard van Sinterklaas niet meer gaan vertonen.
Alle bekrompen mensen van NL hebben zich daar verzameld.
Studentenbestuursfotoās. Vrouwen dan vaak in zoān superdegelijk jurkje, mannen in een slechtzittend pak en dan allemaal bloedserieus kijken.
Mensen met hele felle lampen op de scooter/fiets/auto. Ik word elke keer verblind door die dingen
Praeses: koerd jan nachtegaal den angel
Ab actis (??): rozette van hindeloopen
Voelt altijd als een koortsdroom
Aan mezelfā¦, dat ik te laat ben met de inschrijving voor de presale voor arctic monkeys tickets. Wil er al zo lang heen, maar ben altijd op het moment suprĆŖme niet oplettend genoeg.
āPitlozeā druiven die niet pitloos zijn, en dan niet een paar, maar het hele bakje
Fotoās/videoās van mensen die hun āglowy skinā showen maar die glow komt dan gewoon door de gebruikte producten die nog wat nat zijn.
Ik heb wel een link gekregen in mān mail. Wil je die? (geen idee of het overdraabaar is, maar wie weet)