Waar erger je je aan? #14

T-mobile

2 likes

gelijk flashbacks aan de studietijd
truth be told: ik heb een keer een gezamelijke 1 gekregen van mijn groep omdat ik 0,00 effort leverde, iedereen had toen een voldoende behalve ik en toen moest ik het opnieuw doen in m’n eentje
en 100% terecht ook

8 likes

Studeer je Agrarische Wetenschappen?

3 likes

Ik ben een volwassen vrouw die prima een eitje kan koken
 waarom moet ik dan nog steeds van mezelf voor de zekerheid googlen hoe lang een ei gekookt moet worden?! :rage:

Update: de eieren zijn mislukt. Fuck

15 likes

Ik woon al m’n hele leven ongeveer in dezelfde stad en zoek ook nog steeds heel vaak op hoe ik nou ergens naartoe moet fietsen terwijl ik het gewoon echt wel weet??? Ook zo irritant

2 likes

Er was toch ooit zo’n "Epische Bestuursfoto’s " facebookpagina ofzo? Ik mis die eigenlijk wel echt lachen (de meest intensieve discussie die ik in een bestuursjaar gehad heb ging over wel of geen blousejes, wat een verschrikking).

3 likes

Extra stom als ze dan ook nog op een treinspoor zijn gaan staan voor de foto, heb ik ook een paar keer gezien

2 likes

En dan die meisjes gehurkt. Dat had toch een naam die pose? :sob::sob:

4 likes

Uffenbuk
Dutch girl pose

4 likes

Onze hond is eenzaam en heeft echt een andere hond nodig. En wilde dus een hond adopteren uit een Nederlands asiel.

Volgens mij is een huis kopen nog makkelijker dan een kleine hond krijgen uit een asiel. Ik kijk 5 x per dag op de site en als er dan een kleine hond opstaat die aan onze wensen voldoet is die dezelfde dag alweer gereserveerd. We zijn altijd 3e of 4e. En dat gaat al maanden zo :triumph:

2 likes

Huh dus jullie moeten de 4 persoonskamer met z’n 5en delen?

2 likes

Mijn ex is hier in de wijk komen wonen. Geen mega big deal want we zijn al 13 jaar uit elkaar en zonder ruzie.

Maaaaaar, hij woont precies langs mijn vaste route - die is exact een halfuur - waar ik altijd sochtends of savonds in zwerver look wandel. Ik wil natuurlijk dat ‘ie denkt: die ziet er tegenwoordig goed uit in plaats van wat het zij nou weer zichzelf aan gedaan.

First world problems.

21 likes

Heb je verhuisdieren geprobeerd?

2 likes

Nee maar dit is zo moeilijk dat ik me niet voor kan stellen dat er nog iets bestaat dat moeilijker is :joy:

Nee, dat idee vind ik heel leuk maar je moet eerst betalen voor je kunt reageren op een hond

1 like

Er bellen de hele tijd buren van onze portiek beneden en bij de voordeur aan. En ik deed eerst niet open want zit lekker een avondje op de bank te vreten in m’n chillpak maar ben nu toch wel nieuwsgierig. Maar vind het ook wel irritant want ze hebben beneden 4x aangebeld en bij de deur ook een aantal keer. Ik ken ze verder ook niet.

1 like

Sorority Squad

2 likes

Is er geen brand/gaslucht ofzo? Ik heb dit te vaak meegemaakt (helaas) om rustig op de bank te blijven zitten als ze blijven aanbellen.

2 likes

Is frietboutique niet nog open?

2 likes

Tante Nel is volgens mij tot 22 open

2 likes