Die suuuuuper lange reclames overal, ik dacht er vandaag over na hoeveel reclame ik op een dag op me afgevuurd krijg en het is echt niet normaal veel eigenlijk
En je had al gewandeld. Wilskrachtig hoor, respect.
Ben alleen thuis vannacht (ofja wel baby karl en de paarse hond aanwezig) maar die deed net zo raar toen ik hem uit liet. Hij was bang voor iets en bleef de hele tijd achter zich kijken ![]()
Dat benzine weer zo duur wordt. Maand geleden nog voor 1.81,9 getankt en nu is 't goedkoopste 1.89,9 en dat is echt een uitzondering, de rest zit rond de 1.93,9 of nog hoger ![]()
![]()
in Duitsland tanken is bijna weer goedkoper
Vanavond hadden we mcdonalds gehaald en ook een happy meal en als speeltje zat er een flippo in Pokémon stijl bij. Wat een sippe speeltjes tegenwoordig
Kon me herinneren dat er vroeger echt leuke dingen bijzaten zoals Disney poppetjes of autoâs
En kaarten toch? Geef ze aan een kind 4-12 en je gaat zien wat een plezier heb dat geeft. Mijn zoontje heeft afgelopen week een Duplo huis gebouwd voor de pokemon kaartjes (ja echt) die hij bij de Mac had gekregen, met aparte compartimenten voor elk kaartje enzo đ„č
Haha kom je in je nieuwe huurwoning, hebben de vorige eigenaren het keukenblok meegenomen.
Haha zoals iedere huurder in Duitsland ![]()
Ik vind dat zo bizar. Maar ik vind het in Nederland ook bizar dat je geen lampen en vloer hebt. In de meeste woningen dan, ik heb dus nog nooit in zoân huis gewoond gelukkig. Oja tot mijn koophuis, toen had de oudbewoner alle lampen weggehaald. Dat waren gewoon simpele Ikea-lampen hĂš, bij designer lampen had ik het nog wel gesnapt.
In dit geval ging het om een extra keukenblok wat dus niet bij de woning hoordeâŠ
Ook Smeargle niet? Die bestaat al wel heel lang ![]()
De rest is idd wat nieuwer
Rtlxl die Murder she wrote er twee dagen niet opzet, en nu onbreekt ook Miss Marple.
Het meervoud van Pokémon is Pokémon
Ik had echt trek in een Oreo McFlurry, dus had McDonaldâs besteld via Thuisbezorgd. Drie keer raden wat er niet in mân bestelling zat
Het lukt me maar niet om een goed passende jeans te vinden. Als ik m over mijn benen en kont krijg, staat de jeans in mn rug 10 centimeter open. ![]()
Dit soort âselecteer je geboortedatumâ menuâs, mag je weer terug scrollen naar de vorige eeuw
Al scheelde het bij deze wel dat ie begon in 2004 ipv 2022
Vaak kan je toch op het jaartal klikken en dan kan je het jaartal wijzigen? Ipv al die maanden door scrollen
Ik ben zĂł allergisch vandaag, heb echt al wel honderd keer geniest.
Misschien heb je dit al gedaan hoor maar wat hier heeft gewerkt: langsgaan en uitleggen wat je zoekt, hoe je huidige dier is qua karakter, en zodra ze dan denken dat er een match binnenkomt nemen ze contact op. Hoef je niet zo te azen op ads