Waar erger je je aan? #14

Ik sta niet in dat roy data want gaat tot 3 jaar terug ofzo.
Ipv 10 schadevrije nu 2 jaar maar. En verzekering daardoor 40euro omhoog.
Verschillende leasemaatschappijen gehad via mn oude werk dus hoop dat ze allemaal meewerken en iig naar de 6 jaar ga.
Had ook lang nog prive autootje ernaast maar die staat er dus niet meer in.

3 likes

Aan mijzelf. Kan soms opeens uit 't niets paniek hebben of ik iets wel heb gedaan op werk. Is ook de enige reden waarom ik m’n werkmail op m’n telefoon heb want zoals nu had ik ook weer een paniekmomentje maar kon ik toch ff snel checken of ik 't geld daadwerkelijk wel heb opgevraagd voor morgen hahaha.

6 likes

Dit gebeurd me nu ook. En dan ook echt 3 pitten per mini druif en had 2 bakken gekocht :weary:. Heb de neiging ze weer terug te brengen en m’n geld terug te gaan halen, wat eet dit kut.

4 likes

Dat ik begin van de week bij een restaurant gereserveerd heb voor morgen en ik nu ineens via social media verneem dat er een dj en haojes en uitgaan voor volwassenen is. Nee ik wil gewoon eten.
En onze andere optie is nu uiteraard vol.

1 like

Bussen die te vroeg wegrijden vind ik echt een naaistreek. Gisteren een bij een ‘gewone’ halte, ook zuur maar soms ben je net iets sneller dus ala. Maar nu gewoon bij het station zelf te vroeg weg, had gewoon 10 minuten langer in bed kunnen liggen :angry:

16 likes

Aan mijn wasmachine. Startuitstel is eigenlijk finishuitstel. Ik had m dus uitgesteld tot 07:00. Gaat hij om 05:00 beginnen aan een programma van 1:15 :angry: kloteding. Maar positieve is dat het wel geheel binnen daluren was.

1 like

Haha ik vond dit ook zoo kut maar nu ik 't weet is 't eigk juist makkelijker. Want dan bereken ik hoelaat ik de was op wil hangen en zet de machine aan

3 likes

Ja voor mij niet. Ik woon in een studio en de wasmachine staat achter een deur, ik word dus direct wakker als dat ding aangaat. Om 07u had ik dat niet zo erg gevonden, om 05u was wel heel kut.

Oh ja bij mij staat die ook tegen de slaapkamermuur aan dus ik heb er flink op gescholden de keren dat ik het fout deed.
Voor nu is 't wel kut trouwens hoor, want love slaap.

1 like

Bij die ik nu heb staat er ook einduitsel op,
Wel handig hoef ik niet meer te rekenen

1 like

Ik erger me kapot aan m’n huidaandoening deze week, zooo veeeeel jeuuuuk

2 likes

Mensen die een verschil maken tussen een appartement en een huis. Een appartement is ook een huis. Of nog erger; een appartement en een ‘grote mensen huis’. Vind dat zo denigrerend overkomen naar mensen die (de rest van hun leven) in een appartement wonen ipv bv een rijtjeshuis.

44 likes

Ik ben pas begonnen bij een nieuwe baan en ik had verteld dat ik eerder dit jaar was verhuisd en dat we veel hadden verbouwd ‘in huis’. Kwam het onderwerp huizen een paar dagen later weer ter sprake en ging het over tuinen dus toen zei ik zoiets van ja echt leuk wij hebben ons balkon laatst ook helemaal vol planten gezet. Zegt een collega: huh een balkon? Woon je dan in een appartement?? (Met zo’n blik :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:) Je zei laatst dat je een huis had verbouwd. Heb je dan een appartement gekocht?? Wilde je niet liever een huis met een tuin?

Ik was echt shocked haha dus ik mompelde alleen maar iets van ja was leuk geweest maar die huizenmarkt hĂš. Maar ik had haar echt even op haar plek moeten zetten want wtf haha

29 likes

Ik zag ook serieus een wasmachine voor me die stond te wachten tot hij kon inchecken bij een OV chippaal tot het daluren korting in ging en dan evil lacht.
Wat is er mis met mijn brein soms :smiling_face_with_tear:

11 likes

Zeker iemand die een :sparkles: huis :sparkles: kon kopen toen het allemaal nog betaalbaar was. Echt, dat soort opmerkingen

2 likes

Ugh ja. En tussen huur en koop - ik woon in een huurcomplex en in de bewonersapp gaat het ook wel eens over “ik ga echt niet zoveel moeite in een huurwoning steken”. You do you, maar er is echt niks mis met huren en ik steek wel moeite in mijn huurwoning omdat ik nu fijn wil wonen en niet pas over god weet hoeveel jaar in mijn hypothetische koopwoning.

27 likes

Ja en dan zie je nog over het hoofd dat sommige mensen liever in een appartement wonen in een stad bijvoorbeeld dan een huis met tuin in de :sparkles: suburbs :sparkles: wat vaak als ‘grote mensen huis’ wordt gezien.

13 likes

Oh god ja laatst sprak ik iemand van vroeger en die vroeg of ik ook “al” de stad uit was gegaan of “nog” niet. Mag gvd hopen nooit, vriend.

6 likes

Mijn schoonvader spreekt ook altijd heel denegrerend over “de flat” van zijn dochter. Terwijl het een appartement is van 160m2 in hartje amsterdam met de 2x de waarde van zijn tussenwoning in suburbia. :joy:

29 likes

Ja ik hoorde laatste ook iemand zeggen dat ze zelf nooit mooie (lees: duurdere) gordijnen zouden kopen voor ‘maar’ een huurhuis. Ja okĂ© prima als het Ă©cht tijdelijk is maar als je ergens jaren woont wil je het toch ook gewoon mooi en naar je smaak aankleden? Alsof je in een huurhuis maar tegen lelijke spullen aan moet kijken :joy:.

12 likes