maar mooie passende gordijnen zijn echt achterlijk duur en vaak ook niet mee te nemen naar een nieuwe plek (of makkelijk door te verkopen)
verder met je eens, maar specifiek bij gordijnen begrijp ik het goed gaha
maar mooie passende gordijnen zijn echt achterlijk duur en vaak ook niet mee te nemen naar een nieuwe plek (of makkelijk door te verkopen)
verder met je eens, maar specifiek bij gordijnen begrijp ik het goed gaha
Maar heel veel mensen wonen jaren in een huurhuis en groeien helemaal niet door naar een koopwoning of een andere woning. Dan ga je toch niet 10 jaar tegen lelijke gordijnen aan zitten kijken als je perspectief is om niet (binnenkort) te verhuizen?
Het perspectief is nog altijd dat je dus weer vertrekt uit je huurwoning terwijl dat dus vaak niet zo is. En dan is het helemaal niet zo vreemd om je woning ook mooi te maken. En al helemaal gek om daar neerbuigend over te doen (niet jij, mensen uit de verhalen hierboven).
Ik heb dat ook nooit begrepen. Mijn ouders hebben tot een paar jaar geleden altijd gehuurd en de laatste huurwoning hebben we hijna 25 jaar gewoond en die hebben mn ouders altijd gewoon naar smaak/hun zin ingericht/aangepakt/gemaakt. Wel op zo een manier dat alles zo mee zou kunnen naar een volgend huis (keukenblok, inbouwkasten etc).
Vind het ook stom als mensen zeggen dat huren weggegooid geld is. Uiteindelijk betaal je voor het dak boven je hoofd en dat kan nooit weggegooid geld zijn
Ga zó zwerver dat hij jou niet eens herkent. Hoodie, capuchon, skibril voor mijn part.
En je haren vast en muts er overheen.
Jankende baby in de Thalys op rechts, luid ginnegappende Gerda’s die op Yvon Jaspers lijken achter mij. Had ik maar meer drank mee genomen.
Inderdaad, en ik vind de gedeelde verantwoordelijkheid van huurder en verhuurder voor onderhoud ook prettig. Ik heb wel het geluk dat ik een goed onderhouden woning huur van een relatief betrouwbare corporatie, dat scheelt natuurlijk wel enorm want wat dat betreft zijn er grote verschillen.
Aan het feit dat ik het opmaken van mijn bed al uren aan het uitstellen ben
Die suuuuuper lange reclames overal, ik dacht er vandaag over na hoeveel reclame ik op een dag op me afgevuurd krijg en het is echt niet normaal veel eigenlijk
Ik ben vergeten mijn gezicht te wassen en ik lig al in bed aaaarghhh. Maar ik wil op zijn minst tot mijn 50e rimpelvrij en jong door het leven dus ik ga nu maar naar beneden
En je had al gewandeld. Wilskrachtig hoor, respect.
Ik leef volgens een strak regime Nescio. Mijn persoonlijke zoektocht naar de fountain of youth.
Ben alleen thuis vannacht (ofja wel baby karl en de paarse hond aanwezig) maar die deed net zo raar toen ik hem uit liet. Hij was bang voor iets en bleef de hele tijd achter zich kijken
Dat benzine weer zo duur wordt. Maand geleden nog voor 1.81,9 getankt en nu is 't goedkoopste 1.89,9 en dat is echt een uitzondering, de rest zit rond de 1.93,9 of nog hoger in Duitsland tanken is bijna weer goedkoper
Vanavond hadden we mcdonalds gehaald en ook een happy meal en als speeltje zat er een flippo in Pokémon stijl bij. Wat een sippe speeltjes tegenwoordig Kon me herinneren dat er vroeger echt leuke dingen bijzaten zoals Disney poppetjes of auto’s
En kaarten toch? Geef ze aan een kind 4-12 en je gaat zien wat een plezier heb dat geeft. Mijn zoontje heeft afgelopen week een Duplo huis gebouwd voor de pokemon kaartjes (ja echt) die hij bij de Mac had gekregen, met aparte compartimenten voor elk kaartje enzo 🥹
Haha kom je in je nieuwe huurwoning, hebben de vorige eigenaren het keukenblok meegenomen.
Haha zoals iedere huurder in Duitsland
Ik vind dat zo bizar. Maar ik vind het in Nederland ook bizar dat je geen lampen en vloer hebt. In de meeste woningen dan, ik heb dus nog nooit in zo’n huis gewoond gelukkig. Oja tot mijn koophuis, toen had de oudbewoner alle lampen weggehaald. Dat waren gewoon simpele Ikea-lampen hè, bij designer lampen had ik het nog wel gesnapt.
In dit geval ging het om een extra keukenblok wat dus niet bij de woning hoorde…