Waar erger je je aan? #14

Ook Smeargle niet? Die bestaat al wel heel lang :joy:

De rest is idd wat nieuwer

Rtlxl die Murder she wrote er twee dagen niet opzet, en nu onbreekt ook Miss Marple.

1 like

Het meervoud van Pokémon is Pokémon

10 likes

Ik had echt trek in een Oreo McFlurry, dus had McDonald’s besteld via Thuisbezorgd. Drie keer raden wat er niet in m’n bestelling zat

5 likes

Het lukt me maar niet om een goed passende jeans te vinden. Als ik m over mijn benen en kont krijg, staat de jeans in mn rug 10 centimeter open. :-1:

2 likes

Dit soort ‘selecteer je geboortedatum’ menu’s, mag je weer terug scrollen naar de vorige eeuw

Al scheelde het bij deze wel dat ie begon in 2004 ipv 2022

21 likes

Vaak kan je toch op het jaartal klikken en dan kan je het jaartal wijzigen? Ipv al die maanden door scrollen

26 likes

Ik ben zĂł allergisch vandaag, heb echt al wel honderd keer geniest.

2 likes

Misschien heb je dit al gedaan hoor maar wat hier heeft gewerkt: langsgaan en uitleggen wat je zoekt, hoe je huidige dier is qua karakter, en zodra ze dan denken dat er een match binnenkomt nemen ze contact op. Hoef je niet zo te azen op ads

Woon jij in Belgie? want zo gaat dat in Nederland bij de asiels van de dierenbescherming niet
 Daar mag je niet zomaar langs gaan

1 like

“Vliebiza”

4 likes

Dit lijkt echt geschreven door een “Amsterdammer” die ook eens een voet buiten de randstad gezet

5 likes

O daar kom ik echt te laat achter dan :joy: zal het de volgende keer proberen, heb nu weer lekker lopen scrollen

1 like

Dat ik bij m’n hobby voorstelde iets te organiseren en vroeg of daar animo voor was: ja - vervolgens regel ik het allemaal en reageert niemand. Pffff. Zeg dan gewoon niks.

4 likes

Dat Dirk drie momenten in de week heeft dat aanbiedingen ingaan. Op maandag de non-food/speciale aanbiedingen, op woensdag de normale aanbiedingen en dan in het weekend nog aparte aanbiedingen.

En ik grijp zo vaak mis. Laatst weer dure pasta gekocht omdat ik dacht dat het nog in de aanbieding was. Ik kijk er nu maar gewoon niet meer naar online en kijk in de winkel wel.

4 likes

:sparkles: mannen :sparkles:

10 likes

Ik wilde precies dit reageren. Ik probeerde laatst een inhoudelijk gesprek aan te gaan over iets werk-gerelateerds tegen een man, maar hij luisterde gewoon niet? Deed enkel zijn eigen verhaal, terwijl ik door mijn achtergrond meer kennis had over het onderwerp.
Als iemand weet hoe hiermee om te gaan dan hoor ik het graag. (misschien dat een snor opplakken werkt?)

1 like

Dat ik de dag van de familiefoto (officieel vandaag dus) opeens 40 graden koorts heb en dat is de komende jaren waarschijnlijk de enige keer is dat mijn schoonbroer uit Amerika met zijn vriendin hier is en dus iedereen op de foto kan. En ik ‘verpest’ dat dus, ook al weet ik dat ik daar niks aan kan doen :dizzy_face:

2 likes

Bekend fenomeen :sob:

image

5 likes

Jij hebt een kledingmaker nodig. Voor een tientje is het ingenomen!

1 like