Niet voor iedereen, het wordt gefaseerd uitgerold
Hmh weer een Android/Apple geval?
Ohh, hmm. Ik heb dit pas sinds kort. Denk dat het inderdaad in fases wordt uitgerold.
Ik moest even ovkosten declareren maar wat een grafwebsite is dat toch altijd.
Er staan dan meerdere ov chipkaarten in, de titel is een lang nummer, elke keer als ik klik is het weer de verkeerde verlopen kaart met een agressieve melding.
En ik kan die fossiele kaarten ook niet verwijderen zodat het de volgende keer wel goed gaat dus ik moet deze lijdensweg denk ik tot aan het eind van de ovchipkaart ondergaan.
Ja wat is dit? Mensen die gewoon geen zin meer hebben om het op te ruimen nu het herfst is? Ik zag vlakbij de stoep die naar het station ging hele grote drollen liggen.
Ja dit is echt irritant! Heb ook net een nieuwe kaart en er staan er nu 3 in. Maarrr bij het koppelen van een nieuwe kaart kun je de kaart een naam geven. Ik heb mijn huidige kaart dus ‘huidige kaart’ genoemd (je ziet dan dus: Huidige kaart [nummer]). Tipje!
Je kan je kaarten namen geven en dan zie je die namen in het menu staan.
Verder wel een pleurissite.
Ja ik kwam erachter dat ik mn nieuwste kaart nog niet had gekoppeld, dus die heeft nu in ieder geval een naam! Thanks ook @anon53137221
Ja net als “Ook mijn maandag ….” bij een foto ofzo
Ja ik heb dit al 2 jaar ofzo? Vind het niet fijn dat mensen kunnen zien wanneer ik online geweest ben. En het scheelt mezelf ook stress andersom ;)!
Ik haaat mn fietsenmaker. Ofnja vooral een dude die half werk levert. Moest een nieuw zadel die heb ik zelf nog strakker moeten zetten want ik vloog er half af. Mn pendaal die er nog geen half jaar op zit bsn ik vanochtend kwijt geraakt. En mn moeder had een spiegeltje erop laten zetten die ze ook zelf strakksr moest zetten. En daar betaal je ze dan grof geld voor.
“Oh er is iets heftigs gebeurd. Dat is het perfecte moment om te laten zien hoe geweldig ik ben.”
Wat een gigantische ‘how can I make this about me’.
Zou niet misstaan in het moord en vermissingstopic hier!
Dat buienradar vanaf 28 oktober temperaturen boven de 30 graden voorspelt??? Hou op hoor. Zal uiteindelijk wel 16 graden worden maar toch hahaha
Haha dit is gewoon een fout joh. Andere weersites geven idd 17 a 18 graden aan.
Utrechters not amused: CNN noemt Domstad ‘net buiten Amsterdam’ Utrechters not amused: CNN noemt Domstad 'net buiten Amsterdam' - RTV Utrecht
Ik moet hier wel om lachen hoor, Nederlanders beseffen echt niet hoe klein Nederland is.
Mensen die vroeger niet voor de recherche hebben gekozen en zich nu bij elke moord of vermissingszaak csi wanen, mee gaan zoeken en achteraf vertellen hoe zij allang wisten hoe de zaak opgelost moest worden
Nog erger als ze dat lekker veilig vanachter hun computer doen
Nah weet niet wat ik erger vind. De wildvreemden die zich geroepen voelen om weilanden uit te gaan pluizen vind ik - als ze niet gevraagd zijn, expertise meenemen - minimaal net zo erg.