Waar erger je je aan? #14

Hahaha ja er staat op nu.nl dat het een datafout is

Ik zie op facebook een bericht van een vrouw. Haar hondje is gestolen toen hij bij de supermarkt stond te wachten. Ja superzielig. Maar waaaarom zetten ze die beesten daar nog neer?? Al krijg ik geld toe, dan zou ik het nooit doen. Mensen waarschuwen ook zo vaak hieroveršŸ˜’

5 likes

47 likes

Het is ook zeker geen vrijbrief en absoluut ronduit verschrikkelijk. Maar het is een levend dier, je houd ervan en je kan nou eenmaal niet meer zo het vertrouwen hebben. De wereld is verknipt. En ja dan erger ik me toch aan het feit dat mensen alsnog hun levende beesten daar neerzetten.

@Leuk123 Ja, goed gezien.

1 like

Ik snap het wel hoor. Rashonden zijn enorm populair onder dieven, helaas

1 like

Maar is het echte slachtoffer hier niet het hondje?

Die vrouw had gewoon een keuze (hondje daar alleen laten of niet) en aan die keuze zijn serieuze risico’s verbonden aangezien het om een levend dier gaat en niet om een tas o.i.d. Lijkt me logisch dat er dan (door sommigen) harder over haar keuze geoordeeld wordt.

5 likes

Ja ik snap je punt en je hebt ook gelijk

3 likes

Ja die hond is super gekwetst.

17 likes

Nou als die hond nu de tyfus in zal worden geslagen zit hij er niet vrolijk bij nee.

Of als fokbeest wordt gehouden, of als vechthond…

3 likes

Dit was een… grap? N.a.v. een eerdere discussie op het forum.

3 likes

Oh, dan heb ik niks gezegd! My bad :joy:

3 likes

@Neon

Gekwetst in Belgiƫ (fysiek verwond, wat Nederlanders gewond noemen)
Gekwetst in Nederland (emotioneel geraakt, geen idee hoe Belgen dit noemen)

Aantal Posts voor ik doorhad dat een Belgische forummer een gewonde hond bedoelde ipv een emotioneel geraakte: ongeveer 10, inclusief wederzijdse beschuldigingen aan elkaars adres @LoLLeKeN

22 likes

Ik erger me dr zo aan dat mn fiets ( voor de duizendste x ) kapot is. En net nu komen dr ineens pakketjes binnen die ik moet ophalen. Ben in staat om de bus te pakken ik haat lopen zo erg.

2 likes

Die staken vandaag dus dat wordt lopen

7 likes

zwak
(dit is een grap)

9 likes

Mijn bus niet hoor haha.

2 likes

Ohhh hahaha :cry: Nou, die gekwetste hond blijft blijkbaar verwarring en valse beschuldigingen oproepen :grimacing:

3 likes

Ik wil een afspraak ergens voor maken. Dus ik mail of vrijdag- of woensdagavond een mogelijkheid is.

De ander: top dan zie ik je maandagavond.

Nee?!

7 likes

Precies zo’n situatie had ik vorige week ook. Ik geef aan dat woensdag of vrijdag me het beste uit komt, krijg ik een bericht terug van: oke zullen we dan donderdagmiddag afspraken, die dag heeft jouw voorkeur meestal he. :face_with_spiral_eyes:

Echt, hoe dan haha. Was ook maar een kort bericht van mij naar haar en alleen over het afspreken, dus het is niet alsof ze er overheen gelezen had lijkt me. En waar ze zelf vandaan had dat donderdagmiddag m’n voorkeur meestal had weet ik ook niet want dan kan ik vrijwel nooit :sweat_smile: had nog gecheckt of ik zelf een verkeerde dag had genoemd maar ook dat niet haha.

4 likes

Ook gekwetst. :woman_shrugging:t2: :rofl:

1 like