Waar erger je je aan? #14

Ja dit. En dat het altijd nog duurder is dan de rest.

Ik vind menstruatieproducten sowieso al schijtduur en dan zit er ook nog eens zoveel troep in.

@joe ook al zoiets raars… hoezo denkt iemand dat mensen dat prettig vinden? En het is ook niet alsof het ook maar iets helpt :joy:

@Pantalones ik denk dat ze er inderdaad wel blij mee zijn, al is het maar omdat vrouwen het toch echt nodig hebben. Maar het voelt zo lullig om iets weg te geven omdat je het zelf vies vind.

1 like

Ik reageer er ook niet goed op. Had nu van Kruitvat de 100% katoen, niet mega duur en lijkt goed te gaan! Tipje misschien.

5 likes

Volgens mij is Kruidvat huismerk net zo duur of zelfs nog wat duurder dan Sanature. Maar misschien wel betere aanbiedingen?

In Italie heb je gangen vol ‘intieme’ wasgels en deo’s en geparfumeerd maandverband :sob:

Dat we uberhaupt moeten betalen voor mentruatieproducten…

19 likes

Wat fijn, dank je wel voor de tip!

Anna+nina heeft nu custom ringen van 14k goud waarbij je de edelstenen zelf kunt kiezen en die ene met 5 stenen was in de uitvoering met alleen amethysten 495! Dus wie weet kan je eksterhartje daar iets mee? De ringen heten volgens mij Rose en Anna

2 likes

In Spanje voor kinderen (meisjes ofc) zelfs!!

5 likes

Pre-cies. Echt walgelijk.

6 likes

Gemaakt voor meisjes, bedacht door vieze ouwe mannetjes die waarschijnlijk te veel Axe gebruiken.

4 likes

Bij Risparmio Casa in een dorpje nabij Perugia. Wel een paar jaar geleden, maar was echt in shock. Maar uberhaupt over de hoeveelheden wasmiddelen en ontsnettingsmiddelen.

1 like

Ik weet niet wat voor iets je zoekt maar op Etsy heb je ook prachtige vintage ringen en daar kan je voor 500,- denk echt wel iets heel moois uitzoeken ook

2 likes

Heb je gevraagd aan de manager?

3 likes

wat voor iets wil je??

3 likes

Ik ben haar gaan volgen voor de verbouwcontent, maar zij is al vrij snel mijn BEC geworden. Zonder specifieke reden

3 likes

Ik heb bij Sengers in Breda al vaak mooie antieke ringen gekocht voor een goede prijs en mooie kwaliteit. Goud is helaas erg duur nu dus dat maakt alles wel duurder, maar ze te zien hebben ze ook mooie dingen tot 500€.
https://www.juweliersengers.nl/antieke-occasion-juwelen/ringen-geel-goud

Heb ook veel mooie sieraden van Diamond Point, daar hebben ze ook veel met edelstenen. Is wel nieuw, maar ze hebben ook wel antiek-geinspireerde sieraden.

5 likes

Ik had extreem veel zin in de vegan turkse pizza die vandaag met picnic zou komen maar ze hebben per ongeluk die met vlees bezorgd :broken_heart:

3 likes

Mensen die roken op plekken waar dat niet mag (en ik wil eten!)

3 likes

heel mooi!!! zou vooral aanraden bij meerdere lokale juwelieren langs te gaan en te passen, ben uiteindelijk voor iets gegaan wat ik zelf nooit had verwacht (had online namelijk iets anders besteld als ik moest kiezen, maar vond dat opeens echt lelijk bij mn hand haha)

en kunnen je ook goed inzicht geven over wat het langste mooi blijft

4 likes

deze!! wist namelijk zeker dat ik smaragd en goud wilde, en was ervan overtuigd dat ik een meer vierkante steen wilde, ook meer in zo’n ‘klauw’ setting dan rondom

maar vond toen ik ze pasta opeens vierkant echt lelijk, en juwelier gaf ook aan dat zo’n claw een stuk kwetsbaarder is. en het groene van de smaragd kwam ook veel beter uit met diamantjes juist haha.

9 likes

Ooh die eerste is prachtig!

3 likes