iets simpeler maar ik vind de juwelen van lisa eldridge mooi The Jewellery Collection | Lisa Eldridge
Ken je Nadine Kieft toevallig al? Zij maakt veel mooie ringen die niet zo standaard qua model zijn. Ik vind haar werk erg mooi!
Mannen op social media die FGM vergelijken met mannenbesnijdenis. Grotere clowns dan Bassie.
Ben je bekend met Goudkoorts? Zij hebben redelijk wat ringen rond die prijs. Heb er zelf ook een ring vandaan.
Is een juwelier in Den Haag ook goed? Ik hoor wel eens goede verhalen over Ros Juweliers in de Driebergenstraat
nee! klein zaakje in zwolle, maar veel van die eenmanszaken zullen vast zelfde leveranciers hebben haha
ik vind die vintage sieradenmarkt wel heel vaag? al die bedrijven laten niets weten over herkomst en opeens waren er honderden van die bedrijven
Ik ben momenteel in Berlijn en zit in een hotel, nu blijkbaar ook met luidruchtige boven buren
Ik ben op vakantie met oa vriend, kids en schoonzusje. En vriend en schoonzusje zouden nog op stap gaan maar nu liggen ze allebei te slapen. Ga gewoon wegggg. Wil ff de kamer voor mezelf.
Damn soms lijkt het net alsof het halve forum in Berlijn zit
En de andere helft in Scandinavië
Die fucking veegwagens, bladblazers, vuilnismannen, bloemen verzorgers voor mijn deur. Die mensen kunnen er natuurlijk zelf niks aan doen maar wie zijn deze mensen die dit inplannen, (denk harteloze steenkoude mensen)
ELKE DAG word ik mijn bed uit geveegd, geblazen, water gegeven whatever
Ze zijn er vandaag toevallig laat maar om 5:30 begint het normaal. Ik kan oordoppen dragen wat ik wil maar het geluid gaat echt door merg en been
Wie verzint zo iets echt? Totaal onnodig
Door het slechte aanbod in winkels ik gedwongen word dingen online te bestellen.
Ik ben vorig jaar herfst een keer ‘s ochtends naar iemand vd gemeente die buiten bezig was, gelopen. Was voor 7u maar heb vriendelijk verzocht of hij aub wilde stoppen! En hij luisterde direct en gaf toe dat het idd wel heel vroeg was
Maar wat is hij toen gaan doen dan? Hij voert ook alleen maar een opdracht uit
Kennelijk was het een opdracht die op de hele wijk zag, en niet alleen op mijn buurt gelukkig!
Bij de metro baan verderop (veel lege sportvelden omheen) is hij toen verder gegaan. Kom op je gaat toch niet half 7 in een woonerf binnenplaats (waar het zooo enorm galmt) met die blad blazer aan de haal. Er kwam een collega bij staan (die kwam net aanrijden) en die zei ook van: je kunt beter op een rustigere plek beginnen.
Ik wist niet dat het om een bladblazer ging. Maar ik snap wel dat sommige werkzaamheden soms vroeg moeten beginnen en dat die werklui daar niets over te zeggen hebben
Het is echt ELKE dag voor 7 uur sowieso. Ze komen ook altijd allemaal tegelijk en ze blijven laaaaaaaang. Zeker een uur
En ik weet dat ik op een hele drukke straat woon met veel afval en bakkerijen die brood op straat dumpen alszijnde goodwill en dat er veel straatschoffies hangen die rotzooi maken maar ELKE dag is echt onnodig
Als ik dit had geweten had ik echt overwogen hier niet te wonen
Ja dit is een optie als dit incidenteel een keer gebeurd
Soms besef ik me dat ik gewoon al meer dan een jaar niet meer hebben kunnen uitslapen