Uuuugh, ik wilde graag bananenschips van de toko maar had echt geen zin om er nog naartoe te gaan en stond in de action en ik zag zo’n zak bananenchips. Nou wist ik al zeker dat het sowieso niet echt lekker kon zijn maar toch. Dit smaakt gewoon naar van die bananensnoepjes. En ik heb lang op een ring gewacht die ik besteld had, kwam vandaag binnen. En nu is hij net wat te groot, het kan maar hij verschuifd. En dat retourneren is weer zo’n gedoe dus ik laat het maar zo meh. Nou, klaagmodus uit.
Kun je de ring niet kleiner laten maken bij een juwelier?
Omg ja over zulke dingen moet ik echt niet te lang nadenken want dan word ik helemaal gek. Al bijna 4 jaar lang en de nachten die ik door heb geslapen of uit heb geslapen zijn nog op twee handen te tellen.
Oja dat zou misschien kunnen idd. Is heel lang geleden dat ik dat heb gedaan, denk niet dat elke juwelier dat doet?
Kan je niet afwisselen of werken jullie daar te onregelmatig voor/te druk?
Alhoewel dat bij ons in de praktijk het betekent dat je tot uiterlijk 9 uur in bed ligt helaas. Maar dat voelt al luxe.
Ja zou wel kunnen maar dan word ik alsnog wakker van mn vriend en de baby en dan mag ik wel blijven liggen maar vind ik niet zo lekker als pas om 11:00 wakker worden ofzo.
Haha 100% waar. En je weet ook altijd dat er iets op je staat te wachten, namelijk de verantwoordelijkheid van het ouderschap.
Zelfs als mijn kind uit logeren is worden we om 7 uur wakker
M’n milkshake smaakt naar karamel ipv chocolade.
Kan t me voorstellen, dat uitgeslapen gevoel kan je zo’n goed doen ook.
Ik herinner me een gesprekje bij de crèche met een andere moeder die een groter kind had. Die zei iets over dat ze inmiddels weer kon uitslapen en dat dat heus weer komt enzo.
Toen dacht ik even omg ik weet dat je het geruststellend bedoelt maar moet ik zoooo lang wachten?
Ik heb het uiteindelijk gecancelled, want ik kreeg deze week pas een reactie in de trant van “hihi oeps, vergeten te reageren, ik kan dan niet”. Ik had zelfs nog een 3e berichtje gestuurd en wat meer mensen uitgenodigd, maar ook daar geen respons van gekregen. Ik vind het eigenlijk wel triest/wanhopig overkomen dat ik 3 berichtjes gestuurd heb, maar hoe moeilijk is het om even te reageren met “ik kan wel/niet komen”
Ik hoor nu nog steeds muziek ver weg. Alsof ADE ook buiten Amsterdam is.
Weet niet waar je woont/bent maar op het hembrugterrein is ook een festival gaande.
Ik mag hopen dat ik dat niet hoor hahah.
Ik denk dat het vanuit Haarlem komt
Edit. Het is ADE in Spaarnwoude
Wat ontzettend lullig van die mensen zeg, vind het echt asociaal. Hoop dat je een leuke verjaardag hebt!
Zo naar Ook als ze niet kunnen/willen komen, heb gewoon het fatsoen het te laten weten zeg. Waar woon je ergens? Kleine kans misschien maar mocht het toevallig in de buurt van me zijn en je wilt ergens een taartje gaan eten zodat je je toch wat jarig voelt doe ik dat graag met je.
Lief van je! Ik heb andere plannen gemaakt die dag en ga naar mijn ouders toe om o.a. samen te eten
ik word zo gek van alle reviews die ik in moet vullen echt sinds wanneer doen alle restaurants of theatervoorstellingen dat?
Ah fijn! Hopelijk wordt het alsnog een fijne verjaardag
Oh de volgende keer wel doen! Als de computer het niet aanslaat blijft de voorraad hetzelfde staan
Omg ja, en dan krijg je ook nog herinneringen als je het na een paar dagen nog niet gedaan hebt. Ik heb sommige dagen niet eens de tijd en energie om mijn haren te wassen, waar moet ik die tijd voor de enquetes vandaan halen?