Waar erger je je aan? #14

Ik heb het uiteindelijk gecancelled, want ik kreeg deze week pas een reactie in de trant van “hihi oeps, vergeten te reageren, ik kan dan niet”. Ik had zelfs nog een 3e berichtje gestuurd en wat meer mensen uitgenodigd, maar ook daar geen respons van gekregen. Ik vind het eigenlijk wel triest/wanhopig overkomen dat ik 3 berichtjes gestuurd heb, maar hoe moeilijk is het om even te reageren met “ik kan wel/niet komen” :sweat_smile:

27 likes

Ik hoor nu nog steeds muziek ver weg. Alsof ADE ook buiten Amsterdam is.

1 like

Weet niet waar je woont/bent maar op het hembrugterrein is ook een festival gaande.

1 like

Ik mag hopen dat ik dat niet hoor hahah.
Ik denk dat het vanuit Haarlem komt

Edit. Het is ADE in Spaarnwoude

1 like

Wat ontzettend lullig van die mensen zeg, vind het echt asociaal. Hoop dat je een leuke verjaardag hebt! :hugs:

6 likes

Lief van je! Ik heb andere plannen gemaakt die dag en ga naar mijn ouders toe om o.a. samen te eten :blush:

8 likes

ik word zo gek van alle reviews die ik in moet vullen echt sinds wanneer doen alle restaurants of theatervoorstellingen dat?

9 likes

Oh de volgende keer wel doen! Als de computer het niet aanslaat blijft de voorraad hetzelfde staan :smiling_imp:

3 likes

Omg ja, en dan krijg je ook nog herinneringen als je het na een paar dagen nog niet gedaan hebt. Ik heb sommige dagen niet eens de tijd en energie om mijn haren te wassen, waar moet ik die tijd voor de enquetes vandaan halen?

3 likes

ja ik zou sowieso willen dat je niet overal gegevens moet achterlaten die er eigenlijk niet echt toe doen. Of weer accounts aanmaken. Echt voor iedere lullige aankoop moet ik reviews geven nu

7 likes

Wat vervelend voor je. Zover ik heb gelezen ben je hartstikke attent met alle baksels die je voor iedereen maakt. Ik hoop dat je alsnog een leuke dag hebt!

2 likes

Mensen die te hoge verwachtingen hebben. Ik ging met een vriendin op best goedkope vakanties en we hadden een keer er een ontbijtbuffet erbij. En toen ging ze klagen dat ze het tegen vond vallen. En toen dacht ik oke het is niet net als een grote Turkse resort wat op insta wordt gepost maar er waren verschillende broodjes, crossaints, cakjes, kaas, vlees, tomaten, olijven, komkommers, muesli, yoghurt, fruit, verschillende drankjes, eieren. Dan denk ik we betalen zo weinig geld hiervoor, wat mis je dan? En waar ontbijt je normaal mee.

28 likes

Beschuit met hagelslag. Sowieso.

Van die flauwe aardappeleters zeuren het snelst over buffet enzo.

1 like

Ja echt, ik vond het ook zo sneu voor de mensen die in de keukenzaal werkten. Die deden zo hun best om iedereen een goeiemorgen te wensen en alles schoon te houden en zij stond daar met een lang gezicht. En toen ik vroeg wat mis je dan zei ze ja gewoon meer keuze. En ik wist gewoon dat het iets te sober was voor haar norm om op Snapchat te delen.

10 likes

Gerookte zalm

3 likes

Aan de persoon voor mij die uitgebreid in zijn neus zat te eten in de bus. Echt gatver. Ook nog schuin voor me :face_vomiting:

Haha hoe oud is zij

4 likes

Hahaha ik moest hier heel hard om lachen maar dit is weer een andere vriendin.

2 likes

Dat je lekker liggend tv wil kijken maar je hebt een bril dus dat is dan niet chill als je zijlings op een kussen ligt

32 likes

Ik heb hier mijn “bedbril” voor haha oftewel een oude bril die ik niet meer draag buitenhuis en waarmee dus niet heel voorzichtig omgegaan hoeft te worden qua liggen e.d.

7 likes