Waar erger je je aan? #14

ja ik zou sowieso willen dat je niet overal gegevens moet achterlaten die er eigenlijk niet echt toe doen. Of weer accounts aanmaken. Echt voor iedere lullige aankoop moet ik reviews geven nu

7 likes

Wat vervelend voor je. Zover ik heb gelezen ben je hartstikke attent met alle baksels die je voor iedereen maakt. Ik hoop dat je alsnog een leuke dag hebt!

2 likes

Mensen die te hoge verwachtingen hebben. Ik ging met een vriendin op best goedkope vakanties en we hadden een keer er een ontbijtbuffet erbij. En toen ging ze klagen dat ze het tegen vond vallen. En toen dacht ik oke het is niet net als een grote Turkse resort wat op insta wordt gepost maar er waren verschillende broodjes, crossaints, cakjes, kaas, vlees, tomaten, olijven, komkommers, muesli, yoghurt, fruit, verschillende drankjes, eieren. Dan denk ik we betalen zo weinig geld hiervoor, wat mis je dan? En waar ontbijt je normaal mee.

28 likes

Beschuit met hagelslag. Sowieso.

Van die flauwe aardappeleters zeuren het snelst over buffet enzo.

1 like

Ja echt, ik vond het ook zo sneu voor de mensen die in de keukenzaal werkten. Die deden zo hun best om iedereen een goeiemorgen te wensen en alles schoon te houden en zij stond daar met een lang gezicht. En toen ik vroeg wat mis je dan zei ze ja gewoon meer keuze. En ik wist gewoon dat het iets te sober was voor haar norm om op Snapchat te delen.

10 likes

Gerookte zalm

3 likes

Aan de persoon voor mij die uitgebreid in zijn neus zat te eten in de bus. Echt gatver. Ook nog schuin voor me :face_vomiting:

Haha hoe oud is zij

4 likes

Hahaha ik moest hier heel hard om lachen maar dit is weer een andere vriendin.

2 likes

Dat je lekker liggend tv wil kijken maar je hebt een bril dus dat is dan niet chill als je zijlings op een kussen ligt

32 likes

Ik heb hier mijn “bedbril” voor haha oftewel een oude bril die ik niet meer draag buitenhuis en waarmee dus niet heel voorzichtig omgegaan hoeft te worden qua liggen e.d.

7 likes

dat meghan trainor weer een hit heeft😡 word van niks zo aggressief als haar muziiek

14 likes

Ze lijkt altijd nummers te maken die versies zijn van haar eerste hit

3 likes

Ik vraag me dan altijd af hoeveel beleg mensen zelf in de koelkast hebben liggen

1 like

Waarom heb ik van die droge hooikoorts ogen nu. Mn was droogt niet maar mn ogen wel.

9 likes

Ik zit af te tellen tot salaris en dat wordt altijd rond half 9 gestort op de 25e maar nog niks op m’n rekening. Op 11 cent na :dizzy_face:

Edit - shit het is pas de 24e. Goedemorgen, haha.

9 likes

Het is de 24e :grimacing:

4 likes

Haha stom, ik zag het net. Nouja, dan nog maar een dag wachten.

1 like

Same!:smile:

2 likes

Als ik nog een x een mannen bilspleet zie stop ik er wat in.

6 likes