Waar erger je je aan? #14

Ik ga het zeker eens proberen, maar ik krijg heel veel adrenaline van zwemmen (en fietsen in de kou en het donker) dus dan lig ik bij thuiskomst nog twee uur wakker.

Maar meestal stort ik om half 9 volledig in, combinatie zwanger en al een kind hebben is echt dodelijk voor mijn energie. Dus dan heb ik echt geen zin om er heen te gaan.

2 likes

Ik heb een vriendin geattendeerd op hét tasje van Uniqlo. Het leek haar wel wat en ze vroeg mij of ik het wilde meenemen als ik in een Uniqlo-stad was. Geen probleem, en dan zou ik m meteen in het zwart voor mezelf kopen. Gecheckt. Uitverkocht. Bestelt zij online dat tasje in meerdere kleuren en vraagt ze mij niet eens of ik mee wil bestellen. We wonen dicht bij elkaar. :sweat:

17 likes

Walgelijk van je vriendin

4 likes

Jaaa klein leed, er zijn ergere dingen. Maar toch, voelde beetje stank voor dankerig.

4 likes

Ik maakte een (stom?) grapje omdat jij dat altijd zegt :laughing:

Snap dat je er een beetje van baalt hoor!

1 like

Hahaha oh gelukkig :laughing:

1 like

Boots apotheken, ik heb dit al vaker gepost maar omg ik weetniet meer waar ik moet beginnen gewoon :joy: tijd om over te stappen naar een andere.

4 likes

mijn lens zit weer niet goed dus ik zie heel wazig, alsof ik een aura migraine heb

1 like

Ik heb dat wel eens door vettige crĂšme of remover, echt verschrikkelijk :pensive:

3 likes

oh godver dat zou het wel eens kunnen zijn, ik moet voor het slapen een zalf in doen en waarschijnlijk gisteren iets teveel gebruikt (is een verbandlens dus die zit er altijd). Ik ga er eens op letten of misschien toch mijn andere gel nog eens proberen.

2 likes

Ik ben in het buitenland en ik heb opeens intense pijn aan een kies :sob: Wil nu naar huis en naar de tandarts

Aan de gozer die ergens in de bieb om de halve minuut op de meeste ranzige manier zn neus ophaalt. Ik word er agressief en onpasselijk van.

4 likes

Ugh vreselijk! Ik zat laatst naast zo iemand in de stiltecoupe, vond dat toen zo aso.

Zou het oké zijn om diegene te vragen zijn neus te gaan snuiten? Ik vraag mij vaak af hoe dat zou worden ontvangen

2 likes

Daar zit ik dus ook mee, want ik vraag me ook echt of het niet gewoon een tic ipv dat het nodig is zeg maar.

En als iemand dat aan mij zou vragen zou ik ook denk waar bemoei jij je mee.

Ik hoor het zelfd door mn koptelefoon met brown noise heen :cry:

2 likes

Ik heb wel eens iemand een zakdoekje gegeven toen die zo zat te snotteren. Keek lichtelijk verbouwereerd, snoot zijn neus en de rest van de middag was een stuk prettiger voor ons beiden

3 likes

Goed uitgepakt!
Ik had een keer een eerste (wandel)date met iemand die continu z’n neus ophaalde. Dus ik bood hem een zakdoekje aan, zegt ie “nee hoeft niet, ik hou het wel op”

Ik zat echt zo van huh, :face_with_raised_eyebrow: :woozy_face: :angry: doe aub even wel??

2 likes

Ik gok dat het bij die ene date is gebleven?

Ahh dat is echt smerig. Ik snap dat ook niet goed, ik vind het zelf altijd gĂȘnant als ik zo aan het snotteren ben. Als iemand je dan een oplossing biedt

Van die mensen die heel langzaam gaan tot ze doorhebben dat jij ze wilt inhalen. Dan gaan ze ineens rennen. En dat is toch zo ongemakkelijk. Want als je dan zoiets hebt van oke ik ga toch rustig achter je lopen dan gaan ze weer langzaam. En anders loop je zo naast elkaar te snelwandelen

10 likes

Haha zou je denken he maar nee, we hebben nog heel lang gedate! Ik heb hem wel vanaf de tweede keer dat dit voordeed uitgelegd dat ie toch wel echt z’n neus moet snuiten omdat ik anders helemaal afgeleid en overprikkeld raak, en geen gesprek kan voeren. Vanaf toen deed ie het vanzelf :ok_hand:

6 likes