Je vinger?
Heb 15 min in de wacht gehangen bij het ziekenhuis om 2 echo’s te laten maken, verstaat de telefoniste me niet, hangt ze op. Bel terug en nu, 58 min later nog steeds 2 wachtenden voor me. Echt wtf. Mij hebben ze altijd met 2 min van de lijn.
O.a
De tijden van het banenzwemmen in het zwembad vlakbij. Doordeweeks kan ik of heel vroeg, maar ik begin vaak met werken om 8.15 dus dan is het écht heel vroeg. Of juist 's avonds, maar dan is het van 9 tot 10 wat voor mij als bejaarde vrouw echt té laat is. Waarom niet gewoon van 7 tot 10 's avonds ofzo.
Toen ik student was en ook toen ik nog geen kind had kon ik overdag ook veel maar nu heb ik verantwoordelijkheden, ugh.
De andere zwembaden in mijn stad hebben wel dit soort openingstijden maar die zijn net ff té ver.
Zit in de trein en ben mijn noise cancelling koptelefoon vergeten, die ligt nog thuis.
Sinds ik dat ding heb zijn medereizigers door mijn brein gereduceerd tot objecten die vervelende klanken voortbrengen. Het wordt een lange reis.
Ik moest net ook medisch worden doorverbonden, maar ik geloof niet dat de secetaresse dat kon, de lijn werd twee keer verbroken.
Oh dat is wel een goede tip, maar het zwembad is maar 1 keer in de week twee uur open voor dat, blijkbaar. Je kunt wel gezinszwemmen maar dat lijkt me raar als je geen kind meehebt haha.
Haha ideaal ja, kan vast wel.
Verdwijnende sokken, daar kan ik echt niet tegen.
Nu net het filter van de wasmachine schoongemaakt en vind ik daar 2 kindersokken binnenin! Nu erger ik me eraan dat ik schijnbaar zelfs de wasmachine niet meer kan vertrouwen dat hij geen sokken verduisterd .
Even in zo’n waszakje doen net als met ondergoed en bh’s. Mijn vaders wasmachine is ook een sokkenslurper. Mijn eigen of nou ja die van de ssh gelukkig niet.
Ik zou het eens proberen van 9 tot 10, dan ben je daarna lekker rozig en schoon. Drink je thuis nog even een kopje thee en dan je bed in. Heerlijk is dat! Ik heb op dinsdag ook laat yoga en dat is echt wel chill. Plus, dan kun je nog normaal eten van tevoren zonder dat je met een hele volle buik bezig bent.
Dat DHL al een dik uur te laat is en ik een spa avondje voor mezelf in de planning had die nu in het water valt
Ik ga het zeker eens proberen, maar ik krijg heel veel adrenaline van zwemmen (en fietsen in de kou en het donker) dus dan lig ik bij thuiskomst nog twee uur wakker.
Maar meestal stort ik om half 9 volledig in, combinatie zwanger en al een kind hebben is echt dodelijk voor mijn energie. Dus dan heb ik echt geen zin om er heen te gaan.
Ik heb een vriendin geattendeerd op hét tasje van Uniqlo. Het leek haar wel wat en ze vroeg mij of ik het wilde meenemen als ik in een Uniqlo-stad was. Geen probleem, en dan zou ik m meteen in het zwart voor mezelf kopen. Gecheckt. Uitverkocht. Bestelt zij online dat tasje in meerdere kleuren en vraagt ze mij niet eens of ik mee wil bestellen. We wonen dicht bij elkaar.
Walgelijk van je vriendin
Jaaa klein leed, er zijn ergere dingen. Maar toch, voelde beetje stank voor dankerig.
Ik maakte een (stom?) grapje omdat jij dat altijd zegt
Snap dat je er een beetje van baalt hoor!
Hahaha oh gelukkig
Boots apotheken, ik heb dit al vaker gepost maar omg ik weetniet meer waar ik moet beginnen gewoon tijd om over te stappen naar een andere.
mijn lens zit weer niet goed dus ik zie heel wazig, alsof ik een aura migraine heb