Ik heb dat wel eens door vettige crème of remover, echt verschrikkelijk
oh godver dat zou het wel eens kunnen zijn, ik moet voor het slapen een zalf in doen en waarschijnlijk gisteren iets teveel gebruikt (is een verbandlens dus die zit er altijd). Ik ga er eens op letten of misschien toch mijn andere gel nog eens proberen.
Ik ben in het buitenland en ik heb opeens intense pijn aan een kies Wil nu naar huis en naar de tandarts
Aan de gozer die ergens in de bieb om de halve minuut op de meeste ranzige manier zn neus ophaalt. Ik word er agressief en onpasselijk van.
Ugh vreselijk! Ik zat laatst naast zo iemand in de stiltecoupe, vond dat toen zo aso.
Zou het oké zijn om diegene te vragen zijn neus te gaan snuiten? Ik vraag mij vaak af hoe dat zou worden ontvangen
Daar zit ik dus ook mee, want ik vraag me ook echt of het niet gewoon een tic ipv dat het nodig is zeg maar.
En als iemand dat aan mij zou vragen zou ik ook denk waar bemoei jij je mee.
Ik hoor het zelfd door mn koptelefoon met brown noise heen
Ik heb wel eens iemand een zakdoekje gegeven toen die zo zat te snotteren. Keek lichtelijk verbouwereerd, snoot zijn neus en de rest van de middag was een stuk prettiger voor ons beiden
Goed uitgepakt!
Ik had een keer een eerste (wandel)date met iemand die continu z’n neus ophaalde. Dus ik bood hem een zakdoekje aan, zegt ie “nee hoeft niet, ik hou het wel op”
Ik zat echt zo van huh,
doe aub even wel??
Ik gok dat het bij die ene date is gebleven?
Ahh dat is echt smerig. Ik snap dat ook niet goed, ik vind het zelf altijd gênant als ik zo aan het snotteren ben. Als iemand je dan een oplossing biedt…
Van die mensen die heel langzaam gaan tot ze doorhebben dat jij ze wilt inhalen. Dan gaan ze ineens rennen. En dat is toch zo ongemakkelijk. Want als je dan zoiets hebt van oke ik ga toch rustig achter je lopen dan gaan ze weer langzaam. En anders loop je zo naast elkaar te snelwandelen…
Haha zou je denken he maar nee, we hebben nog heel lang gedate! Ik heb hem wel vanaf de tweede keer dat dit voordeed uitgelegd dat ie toch wel echt z’n neus moet snuiten omdat ik anders helemaal afgeleid en overprikkeld raak, en geen gesprek kan voeren. Vanaf toen deed ie het vanzelf
Dat mijn bloembollen uitkomen, dat mijn rozen nieuwe knoppen krijgen en er nieuwe paprika’s en tomaten groeien.
Volgende week is het november
Ik wil patatjes, maar de middagploeg is aan het werk en die maken geen patatjes
Nu ben ik erg benieuwd naar je werk
Oh in de horeca!
Ik wil doelloos door insta kijken, maar stories gaan heel heel snel.
De eigenaar van mijn kleinschalige lokale sportschool die in zo’n coach de coaches loophole zit en de hele tijd loopt te spammen met z’n “ontwikkeltrajecten”. Gast, ik sport met veel plezier bij je maar ik ben prima tevreden met m’n leeftstijl. Hij traject ook echt mensen met (licht) overgewicht want mn graatmagere echtgenoot krijgt die appjes/belletjes nooit.
Toen ik een tiener was spendeerde ik zo veel geld aan tijdschriften (Cosmo, glamour, Grazia) en ik kon niet wachten totdat ik volwassen was en geld had om abonnementen af te sluiten op ALLES en nu staat er helemaal niks boeiends meer in (of de tijdschriften zijn slechter geworden of ik heb een betere smaak gekregen?)
Och ja ik heb fortuinen uitgegeven iedere maand aan de girlz, fancy, cosmogirl, ellegirl, hitkrant… Ik had echt een verslaving. Maar toen kostte een tijdschrift misschien 2/3 euro ofzo, toen ik laatst eens keek bij de tijdschriften schrok ik echt van de bedragen Ik vind ook geen een tijdschrift de moeite waard om te kopen tegenwoordig