Dat mijn bloembollen uitkomen, dat mijn rozen nieuwe knoppen krijgen en er nieuwe paprika’s en tomaten groeien.
Volgende week is het november ![]()
Ik wil patatjes, maar de middagploeg is aan het werk en die maken geen patatjes ![]()
Nu ben ik erg benieuwd naar je werk
Oh in de horeca! ![]()
Ik wil doelloos door insta kijken, maar stories gaan heel heel snel.
De eigenaar van mijn kleinschalige lokale sportschool die in zo’n coach de coaches loophole zit en de hele tijd loopt te spammen met z’n “ontwikkeltrajecten”. Gast, ik sport met veel plezier bij je maar ik ben prima tevreden met m’n leeftstijl. Hij traject ook echt mensen met (licht) overgewicht want mn graatmagere echtgenoot krijgt die appjes/belletjes nooit.
Toen ik een tiener was spendeerde ik zo veel geld aan tijdschriften (Cosmo, glamour, Grazia) en ik kon niet wachten totdat ik volwassen was en geld had om abonnementen af te sluiten op ALLES en nu staat er helemaal niks boeiends meer in (of de tijdschriften zijn slechter geworden of ik heb een betere smaak gekregen?)
Och ja ik heb fortuinen uitgegeven iedere maand aan de girlz, fancy, cosmogirl, ellegirl, hitkrant… Ik had echt een verslaving. Maar toen kostte een tijdschrift misschien 2/3 euro ofzo, toen ik laatst eens keek bij de tijdschriften schrok ik echt van de bedragen
Ik vind ook geen een tijdschrift de moeite waard om te kopen tegenwoordig
Ik lijk wel gesponsord (was het maar zo), maar ik heb een abo op Readly en daar kan je echt superveel (buitenlandse ook) tijdschriften lezen. Allerlei onderwerpen etc, ben fan.
Een vriendin die al 2 keer aangeeft “ik ga geen poets nemen hoor want ik vertrouw dat niet, een vreemde in mijn huis”. Maar die wel om de haverklap een babysitter voor haar kinderen regelt.
Ik: Je laat ze anders wel alleen in je huis bij je kinderen.
Zij: Ja maar die ouders staan standby.
Ik: ze zijn dus ook nog minderjarig, en die ouders (die voor hetzelfde geld ook schoonmakers zouden kunnen zijn) vertrouw je niet in je huis?
makes sense… ![]()
Wat is dat nou voorn laatdunkende benaming, alsof je het over een stofdoek hebt ipv een mens.
Ja dat zei ik ook, maar “poetsen” was toch ook een normale term… ![]()
Ugh meer Chabot spawn op tv
Ja echt duur tegenwoordig zeg hé. Vond vroeger de glamour ook zo geweldig omdat je daar vaak van die prullaria bij kreeg zoals een mini Chanel mascara, good old memories
Omg, ze hebben dus twee kinderen Splinter en Storm genoemd, en de andere twee Maurits en Sebastiaan. Wat een bizarre combinatie van namen, meestal passen de namen van broers/zussen toch wel een klein beetje bij elkaar…
Ik heb ook echt een error dat 3 namen met een ‘s’ zijn en de vierde niet ![]()
Hahaha dit komt vaker voor. Zag er een x een tiktok over en die comments stonden ook vol ermee. Dat ouders 3 of 4 kinderen hadden waarvan 1 dan een afwijkende naam had haha.
Doet me denken aan de Kardashians/Jenners. Kim, Khloé, Kendall, Kylie, Kourtney en… Rob.
Dat je bij HBO en Videoland niet op je laptop kan downloaden. Ik moet morgen 24 uur in een Flixbus dus ik wil gewoon op m’n laptop scherm kunnen kijken ipv dat mini schermpje van m’n iPhone ![]()
Rip jou sowieso hahaha 24 uur
Been there