Waar erger je je aan? #14

Ik lijk wel gesponsord (was het maar zo), maar ik heb een abo op Readly en daar kan je echt superveel (buitenlandse ook) tijdschriften lezen. Allerlei onderwerpen etc, ben fan.

2 likes

Een vriendin die al 2 keer aangeeft “ik ga geen poets nemen hoor want ik vertrouw dat niet, een vreemde in mijn huis”. Maar die wel om de haverklap een babysitter voor haar kinderen regelt.

Ik: Je laat ze anders wel alleen in je huis bij je kinderen.
Zij: Ja maar die ouders staan standby.
Ik: ze zijn dus ook nog minderjarig, en die ouders (die voor hetzelfde geld ook schoonmakers zouden kunnen zijn) vertrouw je niet in je huis?

makes sense
 :woman_shrugging:

2 likes

Wat is dat nou voorn laatdunkende benaming, alsof je het over een stofdoek hebt ipv een mens.

40 likes

Ja dat zei ik ook, maar “poetsen” was toch ook een normale term
 :weary:

Ugh meer Chabot spawn op tv

3 likes

Ja echt duur tegenwoordig zeg hé. Vond vroeger de glamour ook zo geweldig omdat je daar vaak van die prullaria bij kreeg zoals een mini Chanel mascara, good old memories

10 likes

Omg, ze hebben dus twee kinderen Splinter en Storm genoemd, en de andere twee Maurits en Sebastiaan. Wat een bizarre combinatie van namen, meestal passen de namen van broers/zussen toch wel een klein beetje bij elkaar

7 likes

Ik heb ook echt een error dat 3 namen met een ‘s’ zijn en de vierde niet :sweat_smile:

3 likes

Hahaha dit komt vaker voor. Zag er een x een tiktok over en die comments stonden ook vol ermee. Dat ouders 3 of 4 kinderen hadden waarvan 1 dan een afwijkende naam had haha.

3 likes

Doet me denken aan de Kardashians/Jenners. Kim, Khloé, Kendall, Kylie, Kourtney en
 Rob.

22 likes

Dat je bij HBO en Videoland niet op je laptop kan downloaden. Ik moet morgen 24 uur in een Flixbus dus ik wil gewoon op m’n laptop scherm kunnen kijken ipv dat mini schermpje van m’n iPhone :sob:

3 likes

Rip jou sowieso hahaha 24 uur
Been there

6 likes

Rob heet weer naar die vader Robert Kardashian. En de meiden hebben weer een 2e naam die verwijzen naar familie etx. Kendall heeff als 2e naam Nicole, naar Nicole Brown, de ex van O.J Simpson die vermoord is en goede vriendinnen met Kris was.

Waarom weet ik dit eigenlijk?

10 likes

Haha ja ik besef ook echt nu pas wat ik mezelf heb aangedaan :joy: echt lang

2 likes

Neem genoeg drinken en snacks mee! Wij zijn maar 1x gestopt. En wat wcpapier. Als je twee stoelen hebt is het echt wel te doen, ik heb het met een stoel gedaan en dat heb ik ook overleefd maar wel echt onprettig

3 likes

Probeer een luxe plekje te reserveren als het nog kan

2 likes

Ja snacks heb ik sowieso genoeg bij me. En ik ga morgenochtend nog even drinken en broodjes fixen. Ik heb gelukkig wel een overstap van 3 uur in Munchen rond etenstijd dus ik kan gelukkig wel daar avondeten!

@chasingrainbows heb even gekeken, maar vrijwel de hele bus zit vol helaas! Hoop dat er iig niet de hele nacht iemand naast me zit en dat ik iig bij het raam kan zitten.

3 likes

Dat is fijn!!!

3 likes

De meisjes hebben namen met de eerste letter van de moeder en de jongen met die van de vader. Vandaar de R.

Bij Caitlin moet je wel haar deadname nemen, maar bij alle kinderen klopt het dat de dochters hun voornaam dezelfde letter heeft als de moeder en zonen die van de vader.
(Niet de kleinkinderen.)

8 likes

Interesting! Maar huh, dan hielden zowel de Robert + Kris Kardashian familie, als de families van Caitlyn voordat zij met Kris was deze namen regel aan. Bijzonder!
Of zou dit een veelvoorkomend baby naam kiessysteem zijn in de US?

7 likes