ok, that makes sense. en hebben caitlyn en kris dan toevallig dezelfde achternaam?
in een familieboom zet je toch altijd je ‘meisjesnaam’/ pre-partnernaam (kan tegenwoordig natuurlijk ook voor mannen )?
kris gebruikt gewoon de naam jenner, ook na scheiding
Maar is de scheiding met caitlyn dan de meest recente? Of heeft ze de achternamen van haar nieuwe partner(s?) nooit aangenomen?
dus caitlyn is de ‘original’ jenner, en kris en chrysie hebben deze aangenomen via hun relatie met haar en zijn dus geen zussen van haar, ok check.
nou kan ik weer rustig verder lunchen.
ja, die zonen van caitlyn zijn veertigers volgens mij terwijl de jenner dames nog geen 30 zijn
ik snap echt niet dat ik dit nog zo goed weet, ik heb al jaren geen interactie met wat die familie de wereld uitstuurt op tequila drama in RHOBH dit seizoen na
Hebben we geen kardashian topic ofzo?
Bible. Im in.
Consider it done.
Kris en Caitlyn is de meest recente scheiding. Waarschijnlijk houd ze de naam Jenner voor de media verder aan vanwege het “merk” Kris Jenner wat is opgebouwd. Volgens mij deed ze dit ook met de achternaam van de Kardashians en had ze kim aangeraden met het huwelijk van hump om niet zijn achternaam aan re nemen vanwege kim haar “merk”
Kris heeft nu overigens een “nieuwe” vriend. Corey is er alweer even.
Wauw, ik wist wel dat Rob naar Robert senior was vernoemd, maar dit vind ik best bijzonder zo. Thanks, weer wat geleerd voor een pubquiz oid.
Join the heksenkring
Van die vrouwen die met een heel serieus/bezorgd gezicht plechtig naar me toe komen en bijna fluisterend zeggen ‘ik moet even wat bij je doen hoor’ en dan…een labeltje naar binnen stoppen!
Hallooo het is een fucking labeltje! Waarom zo moeilijk doen?! Zeg gewoon dat m’n label eruit hangt. Dan hoef je ook niet aan me te gaan frunniken en dan stop ik hem zelf wel terug. Blijf gewoon van me af
Ja en dat terwijl ze tijdens haar huwelijk met Caitlynn twijfelde om haar naam weer naar Kardashian te veranderen omdat ze zo meer bij Kim/Kourtney/Khloe hoorde. Dat ze dan niet meer bij Kendall en Kylie hoorde maakte denk ik niet uit.
Ja echt zo raar😂 ze spreken zichzelf wel vaker tegen. Weet zelf ook niet waarom ik het nog kijk
Dat met die tussentijdse verkiezingen in Amerika al die Amerika-kenners weer uit hun grot kruipen.
Dat er hier in de wijk al de hele avond behoorlijk hard knalvuurwerk wordt afgestoken. Echt flikker op, het is oktober Het gaat tot aan oud en nieuw ook alleen maar erger worden helaas
Same, afgelopen 2 weken al elke dag kutkinderen
Mijn schouderblad doet zoveel pijn, ik word echt gek
En vandaag zat er een wesp op kantoor
Een vriendin was een keer boos op mij blijkbaar en dat kwam er ineens uit na een etentje in een lange monoloog en toen sloot ze af met de klapper: ja en ik zag al de hele avond dat je labeltje uit je trui hing maar ik had er expres niets van gezegd!!! En ik dacht alleen maar oke wauw je had me echt te pakken