Ik wist dat ook niet. Grappig dat Caitlin dat ook deed met eerdere kinderen.
Het kwam 2 uur later dan afgesproken en ook mog eens 2 verkeerde artikelenâŠ
Off with her head
o wow er gaat een wereld voor me open. Ik hoor altjid âthe kardashiansâ heb me er nooit langer dan 0.01 miliseconde in verdiept, maar in mijn hoofd waren dit 2 zussen en iets met een beroemdheid.
Love familiebomen dus deze even goed bestudeerd. Maarre whatâs up met de Jenner tak in deze boom? Zijn dat zussen van Kris Jenner en heeft Robert Kardashian dan kinderen van drie zussen?
Maar waarom heten die kinderen dan Jenner van hun achternaam en niet Kardashian? OF heeft Kris Jenner na Robert Kardashian kinderen gekregen met Caitlyn en Linda, en Caitlyn later nog een keer met Chrystie? Maar waarom hebben ze dan dezelfde achternaam?
Snap er gewoon geen reet van. Horizontale streepjes staan toch voor âhebben samen een kind / getrouwd / partnersâ en verticale streepjes âzijn kinderen vanâ. Het lijkt hier deels wel en niet op te gaan.
ps: ik maak mijzelf waarschijnlijk belachelijk met deze vragen, weet gewoon niets van de kardashians en ben af en toe een beetje wereldvreemd. maar ik wil zoân boom gewoon begrijpen, ik ga wel even googlen
Nee Kris heeft kinderen met Robert en Caitlyn
en Caitlyn heeft kinderen met Kris, Linda en Chrystie
Die streepjes zijn inderdaad niet echt handig geplaatst in deze boom haha
ok, that makes sense. en hebben caitlyn en kris dan toevallig dezelfde achternaam?
in een familieboom zet je toch altijd je âmeisjesnaamâ/ pre-partnernaam (kan tegenwoordig natuurlijk ook voor mannen )?
kris gebruikt gewoon de naam jenner, ook na scheiding
Maar is de scheiding met caitlyn dan de meest recente? Of heeft ze de achternamen van haar nieuwe partner(s?) nooit aangenomen?
dus caitlyn is de âoriginalâ jenner, en kris en chrysie hebben deze aangenomen via hun relatie met haar en zijn dus geen zussen van haar, ok check.
nou kan ik weer rustig verder lunchen.
ja, die zonen van caitlyn zijn veertigers volgens mij terwijl de jenner dames nog geen 30 zijn
ik snap echt niet dat ik dit nog zo goed weet, ik heb al jaren geen interactie met wat die familie de wereld uitstuurt op tequila drama in RHOBH dit seizoen na
Hebben we geen kardashian topic ofzo?
Bible. Im in.
Consider it done.
Kris en Caitlyn is de meest recente scheiding. Waarschijnlijk houd ze de naam Jenner voor de media verder aan vanwege het âmerkâ Kris Jenner wat is opgebouwd. Volgens mij deed ze dit ook met de achternaam van de Kardashians en had ze kim aangeraden met het huwelijk van hump om niet zijn achternaam aan re nemen vanwege kim haar âmerkâ
Kris heeft nu overigens een ânieuweâ vriend. Corey is er alweer even.
Wauw, ik wist wel dat Rob naar Robert senior was vernoemd, maar dit vind ik best bijzonder zo. Thanks, weer wat geleerd voor een pubquiz oid.
Join the heksenkring
Van die vrouwen die met een heel serieus/bezorgd gezicht plechtig naar me toe komen en bijna fluisterend zeggen âik moet even wat bij je doen hoorâ en danâŠeen labeltje naar binnen stoppen!
Hallooo het is een fucking labeltje! Waarom zo moeilijk doen?! Zeg gewoon dat mân label eruit hangt. Dan hoef je ook niet aan me te gaan frunniken en dan stop ik hem zelf wel terug. Blijf gewoon van me af
Ja en dat terwijl ze tijdens haar huwelijk met Caitlynn twijfelde om haar naam weer naar Kardashian te veranderen omdat ze zo meer bij Kim/Kourtney/Khloe hoorde. Dat ze dan niet meer bij Kendall en Kylie hoorde maakte denk ik niet uit.
Ja echt zo raarđ ze spreken zichzelf wel vaker tegen. Weet zelf ook niet waarom ik het nog kijk
Dat met die tussentijdse verkiezingen in Amerika al die Amerika-kenners weer uit hun grot kruipen.