Dat er hier in de wijk al de hele avond behoorlijk hard knalvuurwerk wordt afgestoken. Echt flikker op, het is oktober Het gaat tot aan oud en nieuw ook alleen maar erger worden helaas
Same, afgelopen 2 weken al elke dag kutkinderen
Mijn schouderblad doet zoveel pijn, ik word echt gek
En vandaag zat er een wesp op kantoor
Een vriendin was een keer boos op mij blijkbaar en dat kwam er ineens uit na een etentje in een lange monoloog en toen sloot ze af met de klapper: ja en ik zag al de hele avond dat je labeltje uit je trui hing maar ik had er expres niets van gezegd!!! En ik dacht alleen maar oke wauw je had me echt te pakken
Dat het sochtends zo donker is ik haaat het.
En zo mega vroeg weer donker ook
Dat Qmusic steeds iedereen door z’n strot duwt dat die stagiair volkszanger wil worden met z’n stomme liedje.
Zou bijna een andere ochtendshow gaan zoeken.
Zo echt he, ben t zo beu dat gehype en vind m er niet sympathieker op geworden.
(Hij is niet echt stagiair he, dat is gewoon een naam net zoals tom vd intercom)
Maar echt he! Zo irritant
Nee ik weet dat hij niet echt de stagiair is en eens wat betreft het sympathieke, ik vond hem altijd wel schattig maar dat is nu wel weg.
Dat is na dit weekend weer (even) beter als de klok verzet wordt. Helaas wordt het dan nog vroeger donker @Flopsyunicorn
Hoe is dat alweer dit weekend!?
Ik had een gesprek om 10uur maar ben nu nog steeds aan het wachten op gegroet te worden
VanMoofs, Urban Arrows en het de hele sfeer eromheen (wie er op die dingen rijden, wie die dingen haten, alles)
Dat mijn haar zo fucking droog is, lijk wel een uitgedroogde bosheks
Mijn haar ook. Ik was van de week in staat er een halve fles olijfolie of zo door te doen want echt niks lijkt te helpen
Het schijnt dat er een heel fijn bananenmasker is dat daar tegen helpt.
Ik krijg net spontaan in m´n hoofd
JIJ
kan de zon laten SCHIJNEN
Want je loopt langs en de wolken VERDWIJENEN
EN ALS JE LACHT LACHT HEEL DE WEEEEREEEELD MEEEEHEEE
Gedeelde smart is halve smart