hahaha wat is dit
Nee ze heeft al gespond over roken zag ik!
Pff altijd als er iets met mn trein is laten ze dat weten op t moment dat de trein moet vertrekken.
Zo van newsflash jouw trein waar je nu in moet zitten rijd niet. Waarom weet niemand maar veel succes ermee.
Je kunt beter een sponsorship aangaan met dat scheermes bedrijf, dat werkt hier beter
Dat las ik gister en ik dacht er oprecht nog aan om die te kopen
Als ze die kleur waren geweest had je ze niet gezien op de verpakking
âMensen die hechten aan een woonomgeving waar meer traditionele normen en waarden hoog in het vaandel staanâ
The fuck betekent dit nou weer. Ik wil gewoon een huis. Krijg ik er een man en 1.5 kind bij geleverd ofzo?
Is alleen voor mensen die alle blaadjes uit hun tuin opruimen, een asfalttuin hebben, schreeuwende kinderen en een laadpaal voor de elektrische gezinsauto. Sorry niets voor jou
lol ik ben echt een vieze impulsieve trol ik zat er al een tijdje over na te denken om mijn haar roder te verven en toen zag ik zoân pakje henna bij de action toen dacht ik ja geweldig plan dus nog geen uur later er in gegooid en nu is het BRUIN en er stond gewoon copper op het pakje. het erge is dat ik vroeger zovaak met henna mijn haar heb geverfd en dus gewoon prima weet hoe het wel moet maar ik was natuurlijk weer te ongeduldig
edit: er zat indigo in de mix!!! heel handig als je de kleur copper noemt, oke uiteindelijk mijn eigen fout en ik had de ingredienten even moeten lezen maar ik ga er niet vanuit dat als je copper henna hebt je er indigo in stopt
Ja dit klinkt als een horrorwijk hahaha
Wtf, staat dit in een advertentie voor een woning?
was uitgenodigd om met een groep een film te kijken bij iemand thuis, organisator wilde niet zeggen welke film
ben ik er nu, IS HET EEN MUSICALFILM
met welk excuus ga ik naar huisâŠ
Haha welke? Veel opties natuurlijk maar als het la la land is zeker blijven zitten. Die nieuwe West side story kan je wel overslaan
little shop of horrors
Nee man. Overgewaardeerde kutfilm
Alleen high school musical is acceptabel voor mij.
En Ricky horror picture show hopelijk
Ik weet niet of je een tip wil maar mijn haar was ook zo pluizig en droog en touwig. Had nu de paarse shampoo van LâOrĂ©al gekocht met hyaluronzuur en mân haar is gewoon weer mooi en valt vals âeen geheelâ op mân rug ipv als enkele slierten
Ik zie nu Ricky Martin als Frank n Furter voor me
âDit is kut, ik ga naar huisâ is echt een goed excuus!