Waar erger je je aan? #14

Ah top, thanks voor de tip!

Jaa sociale huur nog wel :smiling_face_with_tear:

3 likes

ik gebruik deze lijn ook, ook het masker en mijn haar is echt goed aan het groeien ook meestal wordt het bij mij na een poosje altijd zo droog dat ik het maar afknip maar dat is nu echt niet nodig.

2 likes

Onze douchekop (regendouche) heeft het begeven. En onze vaatwasser.
En we gaan over 6 weken dit huis uit i.v.m. verhuizing.

Ik baal zo!

2 likes

Ik had een tour ergens voor geboekt op vakantie via Viator, maar die werd gecanceld. In de mail stond toen dat ik binnen 7 werkdagen het geld terug zou krijgen. Het is meer dan 15 werkdagen verder en het bedrag staat nog steeds gereserveerd op m’n creditcard.

Ik krijg alleen echt onmogelijk contact met Viator. Via de helpdesk op de site wordt je naar de online chat gestuurd (die helemaal niet lijkt te bestaan of ik kan hem iig niet vinden) of naar de telefoonlijn van de klantenservice maar daar kom ik niet voorbij het bandje omdat m’n reserveringsnummer niet klopt volgens hun. En er is nergens een mogelijkheid om gewoon een medewerker te spreken ofzo.

Wat is dit voor slechte organisatie? Echt schijtirritant. Ik ga nu maar een slechte recensie achterlaten in de hoop dat ze daar op reageren ofzo

2 likes

Misschien nog een dm op insta?

2 likes

Oh ja dat is wel een goede! Heb ik meteen gedaan. En zag dat ze daar wel een klantenservice e-mail hadden staan dus die heb ik ook meteen maar gemaild.

Hoop dat het lukt :crossed_fingers:t2:

5 likes

ING stort reserveringen na 3 weken terug op je cc.

3 likes

Wat naar joh, zo’n agressief gebaar ook. Is het nog goedgekomen met de sollicitatie?

2 likes

Al die slechte covers op de radio. Ofnja het zijn geen covers maar iedereen gebruikt een melodie van een bestaant nummer en zet daar dan hun eigen kut text overheen. Dat je steeds denkt " oh hey dat nummer" maar dan is het weer kriss kross ofzo.
En al die carnavals muziek op de radio. Echt een marteling

16 likes

Voor 13 euro pasta afgehaald voor mn baby omdat ik te lui/laat was om te koken. LUST ZE HET NIET :pray:t3: #blessed

7 likes

Dit is de derde keer dat het afspreken met een vriendin niet doorgaat. Vorige week zouden we samen gaan eten, dus ik stuur die dag een appje met de vraag wat de planning is, krijg ik terug dat het afspreken niet lukt vanwege scriptie. Prima, opnieuw afgesproken voor afgelopen week. Weer ben ik het die vraagt hoe en wat die dag, dan weer dezelfde boodschap dat niet gaat lukken. Dan maar vandaag overdag afgesproken, en weer ik die vraagt hoe laat ze komt. Krijg ik om 12.30 uur bericht dat ze boodschappen gaat doen en alvast wat koken en dan mijn kant opkomt. Nou je raadt het al: ik heb heel de dag zitten wachten (als in: thuis wel wat klusjes kunnen doen, maar express niet van huis gegaan) en ze is er nog niet. Ik heb niets meer gehoord en ben inmiddels zodanig geërgerd maar vooral gekwetst denk ik dat ik ook even geen zin meer heb om er nog actief naar te vragen. Echt ughh…

14 likes

Wat asociaal zeg :open_mouth: Knap van je dat je je in kunt houden om er geen boos bericht naar haar uit te gooien. Snap goed dat je gekwetst en geërgerd bent, ik zou echt woest zijn denk ik. Hoop dat ze met een goede reden komt en dat je niet meer zo behandeld wordt, niet oke dit

6 likes

Ik ben rust en kalmheid zelve haha. Maar nee, ik ben denk ik vrij vergevingsgezind omdat ik weet dat ze er zelf heel veel last van heeft dat ze zaken nooit op orde heeft/altijd te laat is enzo, en ze krijgt daar ook hulp bij, maar dit is voor mij wel genoeg nu. Keek er echt naar uit om iets gezelligs te doen vandaag. Kan me ook weinig scenario’s bedenken waarin je niet zelf even proactief kan zijn en 10 seconden kan nemen om te laten weten dat het niet meer lukt en waarom niet :frown:

5 likes

de hik :skull:

7 likes

Geef het aan een ander man, die hem wel verdragen kan

5 likes

Dat er bij restaurants in London bij ieder gerecht de kcal staan. Ik hoef niet te weten hoeveel m’n pizza of pannenkoeken zijn.

15 likes

Is ze nog wel gekomen?

1 like

Waarom duurt verkouden zijn altijd zo lang, ugggggh zo klaar mee

@Moet wow wat stom! echt een heel slecht idee

6 likes

Picnic en hun skere assortiment :angry: ik wil graag chocolade zoenen toevoegen aan mn bestelling en dat hebben ze gewoon niet. Net als 100 andere dingen.

Maar toch iedere keer weer blijven bestellen natuurlijk :pray:t3:

5 likes