Het woord “kwetsbaar” en vooral hoe sommige mensen daarmee situaties naar hun hand zetten of anderen wegzetten
ik heb laatste tijd wat meer last van m’n ogen, moeite met focussen enzo dus dacht laat m’n bril/ogen wel weer even checken… nu blijkt dat m’n ogen blijkbaar niet lekker samenwerken, of ja dat rechts het laat afweten bij dichtbij kijken ![]()
moet ik ineens van die gare oefeningen gaan doen nu, ugh
Je kunt ook écht bananen en perzikjes kopen in plaats van de snoepjes!?! Who would have thought that.
Ik zag ook een keertje eentje waarbij stond dat een eierkoek echt vreselijk slecht voor je is en dat een chocolademuffin beter is ofzo? Ik snapte echt niet welk punt ze nou wilde maken.
Hahahah HOE dan?! ![]()
wat was er eerst, het snoep of het fruit?
Ik vind het geen een op een vergelijking. Ik snap het dat je een witte boterham met een bruine vergelijkt, maar een chocolademuffin in een eierkoek zijn toch hele andere producten. En daarnaast is een muffin vaak zwaarder dan een eierkoek dus je kan het wel per 100 gram gaan vergelijken maar dat slaat dus nergens op.
Dat komt misschien doordat Sonja B. die altijd zat te pushen vroeger, toen ze helemaal happening was?
Serieus. Nu staan we al een uur ons huis te dweilen omdat de pomp van de airco het begeven heeft en er allemaal water naar beneden komt?
Wat is dit…
(Ja, we hadden de airco aan eind oktober omdat we het bloedheet hadden. Wie verzint dit?)
Zó warm is het toch ook weer niet? Wel balen.
Dat heel insta zo dramatisch doet dat hun kinderen om 6 uur wakker zijn.
Het is niet zo dat die kinderen nu een uur korter slapen ineens he. Je hebt gewoon dezelfde nachtrust gehad.
Ja maar blijft kut
Nou mijn kind vond dit de uitgelezen nacht om ff 3 uur wakker te zijn. Dus nee niet zelfde aantal uur geslapen.
Is dat de schuld van de wintertijd?
Nee maar wel extra kut. Want vroeg wakker is ook langer wakker houden tot dutjes en dat is dan ook weer een drama.
Mijn jaarafrekening van het waterverbruik. Ik verbruik ook gewoon veel te veel in mijn eentje. Tijd om mijn smetvrees aan te pakken ![]()
Haha dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dat nu morgen zegt oké, maar vandaag heeft je kind toch niet korter geslapen ![]()
Ik zou de hele tijd op zondag gewoon negeren en het uurtje op maandag inzetten. Chill juist als je dan een uurtje extra hebt voordat je naar werk moet en de “kids” naar opvang of school. Maar zal wel te simpel gedacht zijn?
Ik was vanochtend ook echt mega chagrijnig door veel te vroeg wakker geworden baby. En toen heb ik heel veel mensen chagrijnig zitten appen en nu heb ik weer een dutje gedaan en is alles goed. Alleen nu appt niemand terug door vanochtend
(denk ik)