Nee!
Ik snap ook niet waarom zoiets gedaan word. Ik denk niet dat mensen daarom bewuster gezond gaan leven. Eerder een bepaald schuld gevoel krijgen. Of er heel obsessief op gaan letten.
Dat meen je niet! Heeft ze gewoon niks meer gezegd?
Wat aso zeg
Nee! Ik heb uiteindelijk gisterenavond gevraagd of het (dus) niet meer gelukt was, en toen zei ze dat ze niet wist of het door ging omdat ik niet specifiek had gereageerd op dat ene appje dat ze na het boodschappen doen naar me toe zou komen. Maar we hadden deze middag twee dagen daarvoor geprikt en ik had dezelfde ochtend nog gezegd dat ik heel de dag vrij was en gevraagd hoe laat ze zou komen. Normaal komt ze altijd wel (volgens haar eigen agenda) aanwaaien, maar als het nu onduidelijk was had ze het toch kunnen vragen of bellen? Dat ze die moeite niet gedaan heeft interpreteer ik alsof ze er dan ook niet echt zin in had. Ik had ook wel beter kunnen communiceren en nog eens kunnen vragen of ze nog kwam, maar ik was gisterenmiddag eigenlijk ook al pissig omdat het te laat komen/verzetten/niet actief laten weten wat haar plannen zijn zich vaker voordoet, dus wilde het bij haar laten. Heb niet al te lang geleden ook 35min op haar zitten wachten in een restaurant voor lunch etc. Nou ja, als het ooit nog lukt om elkaar ftf te spreken (of anders te videobellen) ga ik het wel bespreken.
Mwah, vind ik niet hoor. Een keer is het klaar toch met er achteraan gaan. Vind het echt lullig voor je!
Haha zij laat het tot drie keer toe zo hangen en jij gaat er tot 3 keer toe achteraan met de vraag ‘hoe laat zien we elkaar?’ op de dag zelf, en nu is ze gewoon niet op komen dagen met als reden dat jij geen ‘ok’ hebt gezegd toen zij zei dat ze na de boodschappen zou komen? Deze meid is niet helemaal lekker hoor
Echt rot voor haar dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit, en hulp nodig heeft bij dingen plannen en regelen, maar zij had moeten communiceren dat het allemaal niet lukt, dit ligt echt voor 0 procent aan jou. Ik lees nergens in dit verhaal dat ze ergens moeite in jullie vriendschap gestoken heeft of over jou nagedacht heeft, dus ik zou dit ook lekker laten gaan. Je bent haar niks verschuldigd.
Die reclames op YouTube en dan met name die van yfood.
Mijn pa kan heel goed klussen maar bij elk project is het stroom van “oh god… oeps…oeioeioei… nee dat gaat niet goed… Oke dan een dikkere schroef… Hmmm… oei… shit”
En ik steeds denken dat de boel naar beneden gaat tyfen ofzo
KPN… ik ben gisteren en vandaag al ruim 2 uur kwijt geweest aan bellen met de klantenservice. Ik moest gisteren bij de winkel apparatuur omruilen maar dat heeft het probleem niet opgelost. Bel ik vandaag weer terug omdat het internet nog steeds niet werkt zoals het moet, krijg ik wéér als oplossing dat ik naar de winkel moet om te kijken wat er mis is met de gloednieuwe apparatuur. Maar een monteur sturen ho maar, daar moet je als klant €70 voor dokken. Heb nu gevraagd of een teamleider me wil terugbellen want zo kom ik nergens. Humeur is tot het nulpunt gedaald
Kan je niet zo’n survey invullen en dan overal 0 (niet aanraden) invullen. Meestal wordt het dan redelijk snel geëscaleerd en kan het wel opgelost worden.
Ik heb zelf ook bij een provider gewerkt en daar was het zo dat je alleen zelf moest betalen als het aan je eigen kabelnetwerk lag (binnenshuis) dus bijvoorbeeld kapotte wandcontactdozen of andere voorzieningen. Als het aan het aansluitpunt van de provider of de kabel vanuit de straat naar jouw huis lag hoefde je niet te betalen.
Een provider is namelijk niet verantwoordelijk voor jouw eigen kabelnetwerk, daar betaal je de provider immers ook niet voor. Maar ik snap wel dat het heel frustrerend is!
Mijn moeder is dan altijd mijn voicemail aan het inspreken waardoor het minstens nog een minuut duurt voordat ik haar terug kan bellen. Alsof ik die voicemail ook ga luisteren ofzo.
youtube is zo irritant om te werken, ja ik ben nog steeds aanwezig hier, ik wil gewoon naar een concert luisteren zonder kijken! Nee ik wil niet dat je stilvalt net wanneer wagner’s magnum opus begonnen is.
Het woord “kwetsbaar” en vooral hoe sommige mensen daarmee situaties naar hun hand zetten of anderen wegzetten
ik heb laatste tijd wat meer last van m’n ogen, moeite met focussen enzo dus dacht laat m’n bril/ogen wel weer even checken… nu blijkt dat m’n ogen blijkbaar niet lekker samenwerken, of ja dat rechts het laat afweten bij dichtbij kijken
moet ik ineens van die gare oefeningen gaan doen nu, ugh
Je kunt ook écht bananen en perzikjes kopen in plaats van de snoepjes!?! Who would have thought that.
Ik zag ook een keertje eentje waarbij stond dat een eierkoek echt vreselijk slecht voor je is en dat een chocolademuffin beter is ofzo? Ik snapte echt niet welk punt ze nou wilde maken.
Hahahah HOE dan?!
wat was er eerst, het snoep of het fruit?