Waar erger je je aan? #14

Ik vind het geen een op een vergelijking. Ik snap het dat je een witte boterham met een bruine vergelijkt, maar een chocolademuffin in een eierkoek zijn toch hele andere producten. En daarnaast is een muffin vaak zwaarder dan een eierkoek dus je kan het wel per 100 gram gaan vergelijken maar dat slaat dus nergens op.

2 likes

Dat komt misschien doordat Sonja B. die altijd zat te pushen vroeger, toen ze helemaal happening was?

4 likes

Serieus. Nu staan we al een uur ons huis te dweilen omdat de pomp van de airco het begeven heeft en er allemaal water naar beneden komt?

Wat is dit

(Ja, we hadden de airco aan eind oktober omdat we het bloedheet hadden. Wie verzint dit?)

1 like

ZĂł warm is het toch ook weer niet? Wel balen.

19 likes

Dat heel insta zo dramatisch doet dat hun kinderen om 6 uur wakker zijn.
Het is niet zo dat die kinderen nu een uur korter slapen ineens he. Je hebt gewoon dezelfde nachtrust gehad.

31 likes

Ja maar blijft kut

10 likes

Nou mijn kind vond dit de uitgelezen nacht om ff 3 uur wakker te zijn. Dus nee niet zelfde aantal uur geslapen.

5 likes

Is dat de schuld van de wintertijd?

6 likes

Nee maar wel extra kut. Want vroeg wakker is ook langer wakker houden tot dutjes en dat is dan ook weer een drama.

4 likes

Mijn jaarafrekening van het waterverbruik. Ik verbruik ook gewoon veel te veel in mijn eentje. Tijd om mijn smetvrees aan te pakken :woozy_face:

7 likes

Haha dat vind ik ook altijd zo raar. Dat je dat nu morgen zegt oké, maar vandaag heeft je kind toch niet korter geslapen :sweat_smile:

8 likes

Ik zou de hele tijd op zondag gewoon negeren en het uurtje op maandag inzetten. Chill juist als je dan een uurtje extra hebt voordat je naar werk moet en de “kids” naar opvang of school. Maar zal wel te simpel gedacht zijn?

2 likes

Ik was vanochtend ook echt mega chagrijnig door veel te vroeg wakker geworden baby. En toen heb ik heel veel mensen chagrijnig zitten appen en nu heb ik weer een dutje gedaan en is alles goed. Alleen nu appt niemand terug door vanochtend :sob: (denk ik)

6 likes

image

Ben boos dat de AH deze niet meer lijkt te hebben? Weet niet of het een leveringsprobleem is of dat het uit de handel is, maar ik drink dit altijd bij m’n ontbijt (don’t judge me) en ik heb geen goed alternatief, dubbelfris appel/perzik komt niet eens in de buurt :angry:

2 likes

Dat onder elk bericht van jong overleden mensen de wappies los gaan. Je begint er bijna zelf in te geloven, maar de 4e prik zit er in dus ben toch niet meer te redden :joy:
Kan trouwens ook geen bronnen vinden die t tegendeel bewijzen, dat is wel jammer.

1 like

een amerikaanse sustainability influencer heeft mn comment verwijderd omdat ik zei dat het niet oké was om in een koffiezaak te gaan zitten met je eigen reusable cup en theezakje om vervolgens om heet water te vragen

was een sustainable #moneyhack volgens haar

:clown_face:

10 likes

Op Baby Dump en op Baby Park kan je zondag niet online shoppen.

En nog een ergernis:
De instructies van Hello Fresh. “Kook de brocolli gaar”. Paar stappen verder: “Rooster de brocolli beetgaar”. Ik kan niet meer van gaar naar beetgaar gaan he.

10 likes

Ik ben bijna jarig en appte m’n vader een cadeau tip. Zegt ie: is goed, bestel je hem zelf? Maar dat vind ik echt suf, ik wil het gewoon van hun krijgen in cadeaupapier enzo. Of is dat heel ondankbaar?

21 likes

Ja ik vond dat zo gek toen ik eens een cadeautje voor een vriendin wilde uitzoeken daar. Snap best dat je die order niet hoeft te verwerken op zondag, dat verwacht ook niemand maar dat die hele website er toen uit lag vond ik wel vreemd

(missh kun je de website wel bezoeken nu maar destijds kreeg je direct een foutmelding van “zondags zijn wij gesloten”)

2 likes

Dat ze tegenwoordig bij julia’s pasta blijkbaar de saus niet meer met de pasta mixen maar er gewoon bovenop gooien en dat roeren in zo’n kartonnen bakje niet te doen is waardoor je halverwege eindigt met kale pasta?? Ja je eigen verdiende loon als je daar bestelt en kwaliteit verwacht maar kom op dit is wel heel karig :cry:

3 likes