Waar erger je je aan? #14

Moekes die onder iedere insta story een liedje moeten plaatsen over hetgeen je op de story ziet. Het voegt niks toe voor de story opzich en de liedjes zijn vaak ook gewoon stom of irritant.

6 likes

Ohja die zag ik ook langs komen. Gierige gek

2 likes

bij mij dan ook mis gegaan! echt een klont pasta zonder saus niet zo fijn

1 like

Achteraf inderdaad niet zo warm dat het zo’n nacht waard was :crazy_face:

4 likes

Knappe mensen die relatable willen overkomen door gekke bekken te trekken en doen alsof dat reality vs instagram fotos zijn. Dat zijn het niet je bent in het echt ook knap, maar je trekt een gekke bek. Niet knappe mensen kunnen niet een gezicht trekken dat ze conventioneel knap overkomen dus hou op met zogenaamd relatable zijn.

30 likes

Zou het niet een religieuze reden hebben?

Zeker, volgens mij stond dat er ook heel duidelijk bij destijds
maar ik snap niet echt hoe zij actief zijn, als ik iets via de webshop koop. Maar goed Gods ondoorgrondelijke wegen

8 likes

Ja inderdaad. Plus mensen die een foto delen van een putje in hun bil, een miniscuul vetrolletje of een beetje striae terwijl ze een ā€œmodellenlichaamā€ hebben dat volledig aan de schoonheidsidealen voldoet. Zo knap dat ze dat durven te tonen! :clown_face:

1 like

ja ik snap deze discussie nooit, je kan je prima hartstikke onzeker voelen over dit soort schijnbaar ā€˜kleine’ dingen, en dan kan het verfrissend zijn om zoiets te zien. juist lichamen gaan beoordelen met ā€˜jij mag je er wel onzeker over voelen! maar jij niet!’ werkt toch super averechts?

29 likes

Misschien moet je van insta af. Zijn ook niet mijn mensen , maar je kunt hun bestaan vrij makkelijk ontwijken.

3 likes

De bezorgdienst van AH. Eerst ging er dit weekend al van alles mis bij het invoeren/wijzigen van de bestelling (had ineens een dubbele bestelling staan en had pas na paar uur bevestiging dat ze er 1 gingen annuleren). Blijkt net bij het bezorgen dat ze bij de andere bestelling ook alle koelproducten per ongeluk hebben geannuleerd. Kan ik zo alsnog naar de winkel gaan, waar ze waarschijnlijk niet alles hebben (1 vd redenen waarom ik bestel).

2 likes

Heb je inlegkruisjes daar? Dan kan je ze tijdelijk fixen

Dat de middelbare scholieren hier in de buurt altijd alle lekkere broodjes weg roven in de jumbo en lidl voordat ik er ben :sob: er was niet eens meer een saai kaiserbroodje.

4 likes

Zijn streng gereformeerd. Dus geen enkele activiteit op zondag, ook niet voor mensen die willen kopen.

1 like

Budbee. Haat budbee.

27 likes

Kutbee

15 likes

godver, ik pak een dicht kuipje creme fraiche (vega, haver) uit de koelkast, houdbaarheidsdatum eind oktober, maak het open: dikke laag schimmel. :cry:

Wat een gezeik dat er maar 1 afl van the white lotus online staat. HAAAAAT aan deze ā€˜terug in de tijd’ trend

4 likes

Neeee wat stom.

2 likes

Week wachten op een nieuwe aflevering

3 likes