Waar erger je je aan? #14

Mijn samsung the frame heeft opeens een verticale streep :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: er is niets tegenaan gekomen
Zo kuttttt echt irritant kijken nu

Mijn Samsung heeft dat ook regelmatig, is een bekend probleem. Bij ons is het vaak als de tv een tijd niet aan is geweest (na vakantie bijv). Gaat tot nu toe altijd vanzelf weer weg na een tijdje, soms helpt het om de optische kabel erin en eruit te doen.

2 likes

Er gaan geruchten dat Netflix dit wilt gaan invoeren inpv direct een seizoen online zetten.

1 like

Oww dat stelt me ergens gerust haha. Ik heb alle tips op het internet geprobeerd maar nog geen resultaat. Ik zit nog wel binnen de garantietermijn dus ga samsung wel benaderen voor een oplossing…

1 like

Ja zeker doen! Bij ons gebeurde het voor het eerst toen de garantie net afgelopen was, en daarna heb ik elke keer wel weer contact opgenomen, maar voordat het dan tot een reparatie of iets dergelijks moest komen verdwenen de strepen weer.

2 likes

Dat zou echt het domste ooit zijn.

5 likes

Eens

2 likes

Oh chill

Haat het juist alles alles er in 1x op staat

5 likes

maar je hoeft het toch alsnog niet in 1 keer te kijken?

1 like

Net zoals een zak chips ook niet in 1x leeg hoeft maar ik heb geen ruggengraat 🫠

8 likes

Jij kunt toch ook alle afleveringen opsparen en ze dan achter elkaar kijken

7 likes

Prints op sportleggings. Ik weet best waar in een broek m’n billen moeten zonder dat het aangewezen wordt met gekleurde cirkels.

Edit: oh en die ‘scrunch’ op m’n kont hoeft ook niet. Ik draag juist een broek om m’n anus te verbergen. Zo’n anus van stof schiet het doel nogal voorbij

20 likes

Ik heb weer iets te enthousiast de douche schoongemaakt met voegen reiniger. Heb er helemaal hoofdpijn en een geïrriteerde keel van

1 like

Ik ergen me aan dat irritante deuntje van de Ikea reclame.

Geef ik een man de hint dat hij extra lief moet doen deze week omdat ik ongesteld moet worden, gaat hij extra kut doen.
Ja doei

1 like

Doe ik ook. Je ziet mij toch ook niks zeggen over dit systeem?

1 like

Soms vergeet ik het bestaan van series als ze 1x per week een nieuwe releasen. dan heb ik opeens een heel seizoen te kijken. Mij boeit het niet zoveel in het algemeen, vind het alleen een domme zet van Netflix als ze dit daadwerkelijk gaan doen vooral met hun nieuws de laatste tijd.

6 likes

En het is klantenbinding. Als een serie niet gebinged kan worden maar verspreid over maanden dan heeft Netflix langer inkomsten.

4 likes

Zeker! Denk dat ze daar gewoon vanaf het begin mee hadden moeten beginnen. People are easily pissed these days.

1 like

Oh zeker, maar prime doet het met de Boys bijv ook wekelijks.
Denk dat mensen vooral pissig gaan worden als Netflix dus eerst altijd alles maar uitgeeft en dan opeens wekelijks gaan doen. Maar ja, waar is het internet tegenwoordig niet boos om.

2 likes