Eens
Oh chill
Haat het juist alles alles er in 1x op staat
maar je hoeft het toch alsnog niet in 1 keer te kijken?
Net zoals een zak chips ook niet in 1x leeg hoeft maar ik heb geen ruggengraat đ«
Jij kunt toch ook alle afleveringen opsparen en ze dan achter elkaar kijken
Prints op sportleggings. Ik weet best waar in een broek mân billen moeten zonder dat het aangewezen wordt met gekleurde cirkels.
Edit: oh en die âscrunchâ op mân kont hoeft ook niet. Ik draag juist een broek om mân anus te verbergen. Zoân anus van stof schiet het doel nogal voorbij
Ik heb weer iets te enthousiast de douche schoongemaakt met voegen reiniger. Heb er helemaal hoofdpijn en een geĂŻrriteerde keel van
Geef ik een man de hint dat hij extra lief moet doen deze week omdat ik ongesteld moet worden, gaat hij extra kut doen.
Ja doei
Doe ik ook. Je ziet mij toch ook niks zeggen over dit systeem?
Soms vergeet ik het bestaan van series als ze 1x per week een nieuwe releasen. dan heb ik opeens een heel seizoen te kijken. Mij boeit het niet zoveel in het algemeen, vind het alleen een domme zet van Netflix als ze dit daadwerkelijk gaan doen vooral met hun nieuws de laatste tijd.
En het is klantenbinding. Als een serie niet gebinged kan worden maar verspreid over maanden dan heeft Netflix langer inkomsten.
Zeker! Denk dat ze daar gewoon vanaf het begin mee hadden moeten beginnen. People are easily pissed these days.
Oh zeker, maar prime doet het met de Boys bijv ook wekelijks.
Denk dat mensen vooral pissig gaan worden als Netflix dus eerst altijd alles maar uitgeeft en dan opeens wekelijks gaan doen. Maar ja, waar is het internet tegenwoordig niet boos om.
Ik realiseer me dat dit een luxeprobleem is, MAAR
waarom kan je bijna nergens meer eten zonder minstens een week van tevoren te reserveren
en waarom zijn er ineens op heel veel plekken shifts?? dat je alleen vanaf 17 (?!?!) of vanaf 20 kan eten?
Ik wil gewoon semi spontaan uit eten morgenavond, maar het is echt enorm lastig blijkbaar
Ik stoor me denk ik het meest aan die 17 uur shift, wtf dat is toch geen gangbare tijd om uit eten te gaan en dus ook niet om een fucking shift (ook een irritante term hiervoor) te laten starten
Mân broertje en zân vriendin willen altijd profiteren en zijn echt liever lui dan moe. Een lift ergens heen, alle familiecadeaus moet ik altijd regelen, een meubelstuk âdie we toch nooit gebruikenâ of als we een nieuwe kast kopen willen ze meteen de oude claimen, altijd dat soort dingen. En nu vraag ik om één gunst en hebben ze geen zin. Denk maar niet dat je dan nog iets van mij krijgt.
Ja ik vind dat echt heel erg all you can eat/wereldrestaurant, past ook echt niet bij kleine/sfeervolle restaurants
Poging nummer zoveel om mijn haar minder te wassen wil weer totaal niet lukken. Bah wat een ranzige vette boel.
dan ga je toch om 20
Plus de shift om 20 heeft vaak ook gewoon een eindtijd
ja ben het met je eens maar snap vanuit restaurant perspectief ook wel goed dat ze dubbele shifts willen draaien (en om 17 uur eten moet illegaal worden!!!)