Waar erger je je aan? #14

Ik realiseer me dat dit een luxeprobleem is, MAAR
waarom kan je bijna nergens meer eten zonder minstens een week van tevoren te reserveren
en waarom zijn er ineens op heel veel plekken shifts?? dat je alleen vanaf 17 (?!?!) of vanaf 20 kan eten?
Ik wil gewoon semi spontaan uit eten morgenavond, maar het is echt enorm lastig blijkbaar

Ik stoor me denk ik het meest aan die 17 uur shift, wtf dat is toch geen gangbare tijd om uit eten te gaan en dus ook niet om een fucking shift (ook een irritante term hiervoor) te laten starten

34 likes

M’n broertje en z’n vriendin willen altijd profiteren en zijn echt liever lui dan moe. Een lift ergens heen, alle familiecadeaus moet ik altijd regelen, een meubelstuk “die we toch nooit gebruiken” of als we een nieuwe kast kopen willen ze meteen de oude claimen, altijd dat soort dingen. En nu vraag ik om één gunst en hebben ze geen zin. Denk maar niet dat je dan nog iets van mij krijgt.

5 likes

Ja ik vind dat echt heel erg all you can eat/wereldrestaurant, past ook echt niet bij kleine/sfeervolle restaurants

11 likes

Poging nummer zoveel om mijn haar minder te wassen wil weer totaal niet lukken. Bah wat een ranzige vette boel.

1 like

dan ga je toch om 20

3 likes

Plus de shift om 20 heeft vaak ook gewoon een eindtijd

7 likes

ja ben het met je eens maar snap vanuit restaurant perspectief ook wel goed dat ze dubbele shifts willen draaien (en om 17 uur eten moet illegaal worden!!!)

1 like

Haar wassen.

Ik erger me gewoon aan het feit dat het moet gebeuren. Ik zie er ook echt tegenop terwijl mijn routine misschien een halfuur duurt. Gewoon die uitvallende haren dan en die 10 stappen ofzo en ik weet nog altijd niet wat de beste manier is om het op te laten drogen. Verschrikkelijk. Echt respect naar mensen met categorie 3 en 4 haar want volgens mij kost het hen helemaal veel tijd.

21 likes

Het idee van de AH Premium app. Het is toch krom dat je meer korting kan krijgen als je een abbo neemt? Nu is het nog “maar” 12 euro per jaar, maar zal me niks verbazen als het over 5 jaar 12 euro per maand is. Rijken worden rijker en de armen armer.
Überhaupt abbo’s voor eerste levensbehoeften.

8 likes

Suse van Kleef

Die vrouw is echt overal

1 like

het verschrikkelijkste aan hostels is dat blijkbaar iedereen het normaal vind om in een kamer van 30 graden te liggen💀

2 likes

Deze ergernis deel ik. Categorie 3 haar en ik heb besloten dat ik het wil gaan doneren. Maar hoe langer het wordt hoe meer ik op ga zien tegen het wassen. Het duurt een eeuwigheid om nat te krijgen. Het doorkammen is een hel. Dan moet het nog drogen. En dan na twee dagen is het alweer een bos klitterige pluis.

2 likes

Die reclame van Kruidvat waarin ze vertellen over dat je vragen kan stellen (?) aan hun drogisten. En dan zie je een shot van iemand die valeriaan oid koopt en dan zegt de medewerker: Het enige wat jij moet, is minder streng zijn voor jezelf.

Ik zou echt zoooooo geïrriteerd zijn als een medewerker dit tegen me zegt op zo’n moment. Zouden nu mensen echt denken “joh wat fijn dat diegene meedenkt, op naar de Kruidvat!”

28 likes

Als ik zulke dingen wil horen ga ik wel naar therapie :joy:

5 likes

In december was het nog 10€, dus die 15€ zal komend jaar wel komen.
Maar denk dat het sowieso niet voor de minima is, want voor mij was het vooral de 10% korting op bio waar ik hem voor nam. Als je van een minimum leeft is bio meestal niet de meest voor de hand liggende keuze lijkt me. Al was die 10€ misschien nog een bedrag dat nog wel te doen was.

Volgens mij komt dit bij veel plekken ook door personeelstekorten?

5 likes

De fucking HIK :rage:

5 likes

Grote teug lucht nemen en jezelf dwingen 3 tot 5 keer te slikken terwijl je de lucht binnen houdt. Nog een keer herhalen als je het echt heel heftig hebt, maar vaak is 1x al genoeg.

3 likes

Shit het is nu net weg na een half uur maar ik screenshot deze tip, ga dit volgende keer testen

1 like

Volgende keer terug gaan en hem die sticker van je fiets laten halen

1 like