Waar erger je je aan? #14

Haar wassen.

Ik erger me gewoon aan het feit dat het moet gebeuren. Ik zie er ook echt tegenop terwijl mijn routine misschien een halfuur duurt. Gewoon die uitvallende haren dan en die 10 stappen ofzo en ik weet nog altijd niet wat de beste manier is om het op te laten drogen. Verschrikkelijk. Echt respect naar mensen met categorie 3 en 4 haar want volgens mij kost het hen helemaal veel tijd.

21 likes

Het idee van de AH Premium app. Het is toch krom dat je meer korting kan krijgen als je een abbo neemt? Nu is het nog “maar” 12 euro per jaar, maar zal me niks verbazen als het over 5 jaar 12 euro per maand is. Rijken worden rijker en de armen armer.
Überhaupt abbo’s voor eerste levensbehoeften.

8 likes

Suse van Kleef

Die vrouw is echt overal

1 like

het verschrikkelijkste aan hostels is dat blijkbaar iedereen het normaal vind om in een kamer van 30 graden te liggen💀

2 likes

Deze ergernis deel ik. Categorie 3 haar en ik heb besloten dat ik het wil gaan doneren. Maar hoe langer het wordt hoe meer ik op ga zien tegen het wassen. Het duurt een eeuwigheid om nat te krijgen. Het doorkammen is een hel. Dan moet het nog drogen. En dan na twee dagen is het alweer een bos klitterige pluis.

2 likes

Die reclame van Kruidvat waarin ze vertellen over dat je vragen kan stellen (?) aan hun drogisten. En dan zie je een shot van iemand die valeriaan oid koopt en dan zegt de medewerker: Het enige wat jij moet, is minder streng zijn voor jezelf.

Ik zou echt zoooooo geïrriteerd zijn als een medewerker dit tegen me zegt op zo’n moment. Zouden nu mensen echt denken “joh wat fijn dat diegene meedenkt, op naar de Kruidvat!”

28 likes

Als ik zulke dingen wil horen ga ik wel naar therapie :joy:

5 likes

In december was het nog 10€, dus die 15€ zal komend jaar wel komen.
Maar denk dat het sowieso niet voor de minima is, want voor mij was het vooral de 10% korting op bio waar ik hem voor nam. Als je van een minimum leeft is bio meestal niet de meest voor de hand liggende keuze lijkt me. Al was die 10€ misschien nog een bedrag dat nog wel te doen was.

Volgens mij komt dit bij veel plekken ook door personeelstekorten?

5 likes

De fucking HIK :rage:

5 likes

Grote teug lucht nemen en jezelf dwingen 3 tot 5 keer te slikken terwijl je de lucht binnen houdt. Nog een keer herhalen als je het echt heel heftig hebt, maar vaak is 1x al genoeg.

3 likes

Shit het is nu net weg na een half uur maar ik screenshot deze tip, ga dit volgende keer testen

1 like

Volgende keer terug gaan en hem die sticker van je fiets laten halen

1 like

Mensen die het antwoord op hun vraag niet accepteren. ‘Ja, maar, oh weet je zeker dat…”. Ja Truus, deal with it.

5 likes

Ik was voor een maand lid geworden van de vriendenloterij en zou dan geld toe krijgen. Nou er is in een maand tijd 3 keer 29€ afgeschreven en heb geen cent gekregen.
Ben nu dus aan 't bellen maar ben echt boos dat die werver dus gewoon foute info gaf.

3 likes

Zij zijn echt de grootste scammers en het moeilijkste om vanaf te komen. Succes!

1 like

Haha kut :sweat_smile:. Ik heb wel m’n loten al opgezegd en krijg hun telefoontjes nooit binnen want spam.
Maar er is nu gewoon 87€ in 1 maand afgeschreven!! Das toch echt heel veel zelfs al wil ik m’n 2 loten wel houden.

2 likes

maar hoe is dit ooit realistisch?
wat was het praatje hierbij?

22 likes

Uhm dat ze wel die loten af moest schrijven maar dat ik daarna 40€ ofzo zou krijgen dus zou dan sowieso 11€ verdienen.
Vond het best realistisch klinken omdat niemand ooit de moeite neemt het op te zeggen. Dus als je 5 leden krijgt die je 11€ geeft en er zegt er maar 1 op dan heb je alsnog winst.

1 like

Mensen die roken tijdens het fietsen echt gatverdamme. Eerst 1 minuut in die stank gefietst en toen ik hem inhaalde kreeg ik er nog een rookwolk recht in m’n gezicht bij.

15 likes