Mensen die het antwoord op hun vraag niet accepteren. ‘Ja, maar, oh weet je zeker dat…”. Ja Truus, deal with it.
Ik was voor een maand lid geworden van de vriendenloterij en zou dan geld toe krijgen. Nou er is in een maand tijd 3 keer 29€ afgeschreven en heb geen cent gekregen.
Ben nu dus aan 't bellen maar ben echt boos dat die werver dus gewoon foute info gaf.
Zij zijn echt de grootste scammers en het moeilijkste om vanaf te komen. Succes!
Haha kut . Ik heb wel m’n loten al opgezegd en krijg hun telefoontjes nooit binnen want spam.
Maar er is nu gewoon 87€ in 1 maand afgeschreven!! Das toch echt heel veel zelfs al wil ik m’n 2 loten wel houden.
maar hoe is dit ooit realistisch?
wat was het praatje hierbij?
Uhm dat ze wel die loten af moest schrijven maar dat ik daarna 40€ ofzo zou krijgen dus zou dan sowieso 11€ verdienen.
Vond het best realistisch klinken omdat niemand ooit de moeite neemt het op te zeggen. Dus als je 5 leden krijgt die je 11€ geeft en er zegt er maar 1 op dan heb je alsnog winst.
Mensen die roken tijdens het fietsen echt gatverdamme. Eerst 1 minuut in die stank gefietst en toen ik hem inhaalde kreeg ik er nog een rookwolk recht in m’n gezicht bij.
Dat is best wel vaak met dit soort loterijen hoor, dan krijg je gegarandeerd minimaal €20 als je gaat meespelen en een lot kost dan €13 ofzo. Dan maak je bescheiden winst als je bijna direct weer opzegt, maar als je niet snel genoeg opzegt zit je er nog een extra maand aan vast en is je voordeel weg.
Of als ze blijkbaar 2 trekkingen hadden in oktober . Nouja word nu doorverbonden met de ledenservice en hoop dat zij het terug kunnen boeken.
Ja, loterijen zijn shady met hun jaarlijkse 13e en soms zelfs 14e trekkingen. Hoop dat het lukt om je geld terug te krijgen, bijna €90 is wel echt enorm veel
Deed een oud collega ook altijd. En als ze dacht dat ik het niet hoorde stelde ze dezelfde vraag aan een andere collega.
Mannen op social media. Vrouwen laten ook maar 10 cm van hun lichaam zien en mannen zijn gelijk van ‘oh dit gaat een moeilijke maand worden’ ‘failed already’ #nonutnovember
Of mensen die iets vragen en dan terwijl jij antwoord geeft door je heen praten met wat ze denken dat het antwoord is.
Moet door jouw ergernis denken aan een oud collega die dus dit dus deed en ik na een tijdje trok ik dat echt niet meer en toen heb ik (misschien iets te bot) gezegd: Als je nou gewoon je mond houdt en luistert, dan hoef je niet 20x dezelfde vraag te stellen
Dit ook al zo vaak gehad. Echt irritant ja!
ah zo, ik ken dat hele systeem niet
hoop dat je je geld terug krijgt!
Nou m’n belminuten ben ik iig al kwijt. Hang al een uur in de wacht voor de ledenservice . Heb over 3 kwartier een overleg dus hoop daarvoor geholpen te zijn.
Komt dit niet nog door de corona maatregelen in 2020? Ik heb laatst ook ergens gereserveerd en gegeten maar hoefde niet weg na 2 uur.
Ja het is echt verschrikkelijk. Vind het ook echt rot voor hun maar via de website kan je gewoon niks zelf regelen, niks werkt.
Ja dat No Nut November komt echt ineens overal voorbij ook. Had er echt nog nooit van gehoord, maar blijkbaar is het ineens een ding ofzo dit jaar?
Nee elk jaar dit gezeik helaas