Waar erger je je aan? #14

Dat is best wel vaak met dit soort loterijen hoor, dan krijg je gegarandeerd minimaal €20 als je gaat meespelen en een lot kost dan €13 ofzo. Dan maak je bescheiden winst als je bijna direct weer opzegt, maar als je niet snel genoeg opzegt zit je er nog een extra maand aan vast en is je voordeel weg.

Of als ze blijkbaar 2 trekkingen hadden in oktober :+1:. Nouja word nu doorverbonden met de ledenservice en hoop dat zij het terug kunnen boeken.

1 like

Ja, loterijen zijn shady met hun jaarlijkse 13e en soms zelfs 14e trekkingen. Hoop dat het lukt om je geld terug te krijgen, bijna €90 is wel echt enorm veel

2 likes

Deed een oud collega ook altijd. En als ze dacht dat ik het niet hoorde stelde ze dezelfde vraag aan een andere collega.

2 likes

Mannen op social media. Vrouwen laten ook maar 10 cm van hun lichaam zien en mannen zijn gelijk van ‘oh dit gaat een moeilijke maand worden’ ‘failed already’ #nonutnovember

:face_vomiting:

2 likes

Of mensen die iets vragen en dan terwijl jij antwoord geeft door je heen praten met wat ze denken dat het antwoord is.

Moet door jouw ergernis denken aan een oud collega die dus dit dus deed en ik na een tijdje trok ik dat echt niet meer en toen heb ik (misschien iets te bot) gezegd: Als je nou gewoon je mond houdt en luistert, dan hoef je niet 20x dezelfde vraag te stellen

8 likes

Dit ook al zo vaak gehad. Echt irritant ja!

1 like

ah zo, ik ken dat hele systeem niet
hoop dat je je geld terug krijgt!

1 like

Nou m’n belminuten ben ik iig al kwijt. Hang al een uur in de wacht voor de ledenservice :sweat_smile:. Heb over 3 kwartier een overleg dus hoop daarvoor geholpen te zijn.

1 like

Komt dit niet nog door de corona maatregelen in 2020? Ik heb laatst ook ergens gereserveerd en gegeten maar hoefde niet weg na 2 uur.

2 likes

Ja het is echt verschrikkelijk. Vind het ook echt rot voor hun maar via de website kan je gewoon niks zelf regelen, niks werkt.

Ja dat No Nut November komt echt ineens overal voorbij ook. Had er echt nog nooit van gehoord, maar blijkbaar is het ineens een ding ofzo dit jaar?

1 like

Nee elk jaar dit gezeik helaas :frowning:

1 like

Belminuten! Bestaat dat nog?

6 likes

hoe doet iemand dat überhaupt zonder compleet in ademnood te zijn. zoveel tegenwind vandaag, denk niet dat ik fysiek in staat zou zijn om ondertussen ook nog een sigaret te roken?? of je moet echt in een mega slakkentempo fietsen

3 likes

Typisch zo’n ontwikkeling met zo’n trend ook weer, het wordt extremer en genanter tot het eindelijk uitsterft.

3 likes

Dit heb ik ook een keer gehad, heel mooi praatje over 2 gratis loten en makkelijk opzeggen maar dat kon dus helemaal niet makkelijk. Vond het achteraf ook heel naïef van mezelf omdat ik wist dat de loterij moeilijk was om op te zeggen maar die jongen gaf aan dat je via 1 klik in een email al af kon melden :smiling_face_with_tear:

2 likes

LinkedIn is nu echt Facebook geworden voor management Jeroenen. Alles aan deze zin is kut. 🥹

10 likes

Sommige mensen zijn zulke fucking zombies. Hoezo ga je midden in een drukke trein of op een vol station opeens stil staan en een beetje om je heen staan kijken. Lijkt me dat het toch wel opvalt dat er nog 100 mensen om je heen willen doorlopen.

Of mensen die een hele OV poort blokken om even rustig hun tas overhoop te halen voor een chipkaart. Grrr.

28 likes

En gelukt? Wij hebben een beetje hetzelfde, zo dom weer.

1 like