Nope. Heb na 100 minuten in de wacht opgehangen en heb de 2 afschrijvingen die ik niet oké vond terug geboekt. Denk dat ze me wel bellen als ze dat geld willen
Meh ja mijn vriend heeft dit ook afgesloten onder het mom van 2 loten die je dan terug betaald krijgt. Je weet vooraf eigenlijk al dat het mis gaat. En idd alweer nieuwe loten afgeschreven. Irritant!
Ja als je niet betaald dan stoppen ze je loten gewoon. Ik sta wel nu op de zwarte lijst van de VriendenLoterij omdat ik te vaak dat heb gedaan. Dan deed ik 1x mee, kreeg ik een ritualspakket en ging ik daarna alles weer storneren. Erg fout.
Hahahaha dit heb ik ook gedaan met de postcodeloterii. Forever banned dat wel.
Oké ik heb die 3e afschrijving ook gestorneerd. @Luzarl
Ik had trouwens een vogel buffet gewonnen volgens die site.
Wel alleen storneren als de trekking nog niet geweest is anders moet je helaas gewoon betalen omdat je de dienst wel hebt gehad.
Voor wie het interesseert: ben nu een paar keer wezen zwemmen en gelukkig word ik zo moe van het zwemmen dat ik gewoon om elf uur in slaap val.
Gezellig
Ik ben de hele tijd om 5:30 wakker. Mijn biologische klok kan niet wennen aan de wintertijd schijnbaar.
Ik heb dit ook met hun gehad. Ik heb een half jaar lang het geld elke maand terug geboekt en toen was ik er vanaf… sorry, maar dan moet je me maar niet oplichten.
Ik twijfelde tussen fiets en bus. Maar best een stukje en wind dus bus. Is ie nu al vol en warm😭
Ik ben met mijn moeder op pad vandaag maar echt bij elk ding dat ze doet zucht ze alsof ze de Mount Everest heeft beklommen. Zelfs bij de kleinste dingen, van in de auto stappen tot 2 stappen lopen, tot een winkelkar pakken en een deur open doen. Echt hou op met me hoor. En als je er iets van zegt ontploft ze
Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis en de bejaarden zijn allemaal aan het klagen dat het uitloopt. En voor mij zit een vrouw mega hard te praten met haar zoon (?) Die een zitje verderop zit terwijl ze naast elkaar kunnen zitten. En ik erger me aan mezelf omdat ze in een taal praten die ik niet versta maar het wel klinkt als een sensatie gesprek en ik dus niet kan meeluisteren.
Edit: ze zijn ook aan het verbouwen en zijn nu in de ‘hamer op steen’ fase.
Mensen die de hele dag thuis zijn en dan aan mij vragen of ik langs mn werk nog even overal langs wil gaan om vanalles te halen. Ja daag.
Ik ga echt met teveel luie mensen om.
Sommige mensen wonen ook bijna naast de supermarkt.
Hahaha vreselijk dat is echt 5 stappen.
Nog een ergenis ik vind rihannas nummer leuk maar het word 10x in een uur gedraait op de radio en nu ben ik het zat.
Dat in alles wat lekker en vegetarisch is lactose zit. En als ik vraag of ergens lactose in zit in een café ofzo krijg ik 9 van de 10 keer een soort van vaag “mwah ja weet niet echt zou kunnen maar denk van niet”-antwoord. Ik wil gewoon zekerheid want de laatste keer dat ik melk in mijn drankje kreeg had ik 2 weken buikkrampen
Dit is ook echt 100% een ergernis van mij en dan denk ik: je kunt toch ook zeggen “dat durf ik niet te zeggen, maar ik kijk even op de verpakking/vraag het aan de kok”.
Of als je dan mee zit te kijken nadat je een koffie ofzo bestelt en ze dan gewoon koemelk ziet pakken zodat je ze erop moet wijzen…
Ik heb me wel eens afgevraagd of die hele lactose intolerante memecultuur bijdraagt aan het feit dat het niet serieus genomen wordt. Ik zie zo veel posts altijd overal voorbij komen met een soort van “ik eet gewoon alles en incasseer de buikpijn yolo ” attitude. Misschien dat ze daarom denken dat het wel meevalt, maar ik kan echt niet functioneren als ik het eet. Mensen ook met een allergie kunnen waarschijnlijk nog veel zieker worden.
Zit met dochter van 3 (voor haar) te wachten bij een afspraak in het ziekenhuis. Die afspraak was om 15u, het is nu 15.50u
Edit; zijn we om 16u eindelijk aan de beurt, moet ze plassen 🫠 zegt de arts ook ga maar plassen, help ik vast de volgende patiënt. Dus nu zitten we alweer te wachten. Plassen duurde 2 minuten.
Ik woon vlakbij een kruispunt dat regelmatig vaststaat, nu ook. Ik snap alleen echt niet wat mensen denken te kunnen bereiken met toeteren, daar gaat het verkeer echt niet sneller van rijden hoor.