Belminuten! Bestaat dat nog?
hoe doet iemand dat überhaupt zonder compleet in ademnood te zijn. zoveel tegenwind vandaag, denk niet dat ik fysiek in staat zou zijn om ondertussen ook nog een sigaret te roken?? of je moet echt in een mega slakkentempo fietsen
Typisch zo’n ontwikkeling met zo’n trend ook weer, het wordt extremer en genanter tot het eindelijk uitsterft.
Dit heb ik ook een keer gehad, heel mooi praatje over 2 gratis loten en makkelijk opzeggen maar dat kon dus helemaal niet makkelijk. Vond het achteraf ook heel naïef van mezelf omdat ik wist dat de loterij moeilijk was om op te zeggen maar die jongen gaf aan dat je via 1 klik in een email al af kon melden
Sommige mensen zijn zulke fucking zombies. Hoezo ga je midden in een drukke trein of op een vol station opeens stil staan en een beetje om je heen staan kijken. Lijkt me dat het toch wel opvalt dat er nog 100 mensen om je heen willen doorlopen.
Of mensen die een hele OV poort blokken om even rustig hun tas overhoop te halen voor een chipkaart. Grrr.
En gelukt? Wij hebben een beetje hetzelfde, zo dom weer.
Nope. Heb na 100 minuten in de wacht opgehangen en heb de 2 afschrijvingen die ik niet oké vond terug geboekt. Denk dat ze me wel bellen als ze dat geld willen
Meh ja mijn vriend heeft dit ook afgesloten onder het mom van 2 loten die je dan terug betaald krijgt. Je weet vooraf eigenlijk al dat het mis gaat. En idd alweer nieuwe loten afgeschreven. Irritant!
Ja als je niet betaald dan stoppen ze je loten gewoon. Ik sta wel nu op de zwarte lijst van de VriendenLoterij omdat ik te vaak dat heb gedaan. Dan deed ik 1x mee, kreeg ik een ritualspakket en ging ik daarna alles weer storneren. Erg fout.
Hahahaha dit heb ik ook gedaan met de postcodeloterii. Forever banned dat wel.
Oké ik heb die 3e afschrijving ook gestorneerd. @Luzarl
Ik had trouwens een vogel buffet gewonnen volgens die site.
Wel alleen storneren als de trekking nog niet geweest is anders moet je helaas gewoon betalen omdat je de dienst wel hebt gehad.
Voor wie het interesseert: ben nu een paar keer wezen zwemmen en gelukkig word ik zo moe van het zwemmen dat ik gewoon om elf uur in slaap val.
Gezellig
Ik ben de hele tijd om 5:30 wakker. Mijn biologische klok kan niet wennen aan de wintertijd schijnbaar.
Ik heb dit ook met hun gehad. Ik heb een half jaar lang het geld elke maand terug geboekt en toen was ik er vanaf… sorry, maar dan moet je me maar niet oplichten.
Ik twijfelde tussen fiets en bus. Maar best een stukje en wind dus bus. Is ie nu al vol en warm😭
Ik ben met mijn moeder op pad vandaag maar echt bij elk ding dat ze doet zucht ze alsof ze de Mount Everest heeft beklommen. Zelfs bij de kleinste dingen, van in de auto stappen tot 2 stappen lopen, tot een winkelkar pakken en een deur open doen. Echt hou op met me hoor. En als je er iets van zegt ontploft ze
Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis en de bejaarden zijn allemaal aan het klagen dat het uitloopt. En voor mij zit een vrouw mega hard te praten met haar zoon (?) Die een zitje verderop zit terwijl ze naast elkaar kunnen zitten. En ik erger me aan mezelf omdat ze in een taal praten die ik niet versta maar het wel klinkt als een sensatie gesprek en ik dus niet kan meeluisteren.
Edit: ze zijn ook aan het verbouwen en zijn nu in de ‘hamer op steen’ fase.