Waar erger je je aan? #14

ik vind het zo komisch en ergerlijk dat airbnb recensies altijd zo zijn geschreven alsof de gast gratis mocht verblijven en daar zo! zo! zo! dankbaar voor is en in een kasteel heeft geslapen terwijl de gast in feite 200 eu per nacht moest betalen voor een best wel vieze zolderkamer

10 likes

nee same, tegenwoordig zijn airbnbs vaak duurder, en meer gedoe, dan een prima luxe hotel

3 likes

wat doe jij allemaal in je hotelkamer dan🧐

3 likes

Ik lees vaker dat Airbnb rekent ook belachelijk hoge kosten voor schoonmaak en vragen zelf ook om het verblijf schoon achter te laten.

3 likes

Een kruimeltje, haartje of vlekje, nou boeiend

Zo smerig dat ik echt moet schoonmaken maak ik het sowieso niet na een paar dagen

8 likes

Ik vermoed eigenlijk dat het komt door oa de havermelkelite en groei van de groep veganisten. Dat gaan voor plantaardig daardoor soms gezien wordt als een keuze en trend in plaats van een noodzaak.

N=1 maar ik merk dus dat ik de laatste jaren beter moet opletten omdat de kans dat ze toch gewoon koemelk in m’n eten/drinken gooien groter is geworden

Nu je het zegt! Heb ook al vaker meegemaakt dat ze ook willen dat je afval scheidt in 3 bakken in de tuin, alles netjes achter laten, beddengoed afhalen, soms zelf bezem door de kamer.
Logisch wel om netjes achter te laten hoor, maar vaak moet je alsnog €60 schoonmaakkosten betalen (dat je je ook afvraagt waarom want zelf heb je het huis met stof aangetroffen).

4 likes

Ik dacht ā€˜oh lekker starbucks toffee nut latte van dolce gusto! Laat ik 3 dozen bestellen’

Vind ik het helemaal niet lekker

14 likes

Ja love Airbnb maar dit soort dingen laat ik altijd hoor. Al die moeite ook om de lokale regels te leren. Nooit last van gehad, altijd goede reviews en nooit geld bij moeten betalen.

5 likes

ik vind het fijne van airbnb“s dat je echt in de middle of nowhere zit zonder andere mensen. In een hotel vind ik toch echt teveel andere mensen zitten.

9 likes

Ik ben het weer zo zat. Ik bestelde laatst een broek in maat 50 kreeg ik 36 nou prima kan gebeuren. Bestel ik hem nog eens gebeurd het weer!! Ik wil gewoon een leren broek in mijn maat :rage::rage:

2 likes

Thanks voor de tip maar ik heb ze al geprobeerd! Helaas heb ik daar weinig baat bij.

3 likes

Dat gesnurk en zwaar geadem van mijn partner.
Heel onderzoek gehad en speciaal bitje maar nog steeds. Het is wel wat. Zachter nu maar alsnog vrij hard.

1 like

Same, vind ā€˜m echt te zoet :tired_face:

1 like

Ja dit is wel zo denk ik. Een vriend van mij werkt in de horeca en daar gebeurt het best vaak dat gasten zeggen dat ze absoluut geen gluten of lactose mogen, maar dan wel als dessert een appeltaart nemen. Snap dan ergens wel dat men dat raar vindt, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat een allergie of intolerantie gewoon serieus moet worden genomen.

1 like

Ja ik heb het idee dat het in de begintijd vooral een stuk goedkopere optie was dan bijv een hotel en dan vond ik het niet erg dat het wat meer gedoe was. Maar nu betaal je soms hartstikke veel en heb je niet alle gemakken die je in een hotel wel hebt, zoals receptie, bagage ergens kunnen stallen voor/na inchecken, niet hoeven schoonmaken/afval scheiden en wegbrengen etc.

2 likes

Hierdoor voel ik me vaak bezwaard om koffie met plantaardige melk te vragen en doe ik het mezelf aan om toch maar iets met lactose te eten of drinken, want ik wil niet die zeikerd zijn. En dan heb ik daarna weer buikpijn

1 like

Maar heb je dan geen melkallergie ipv. lactose-intolerantie? Lactase werkt wel ok naar mijn ervaring maar de dosering ervan snap ik nooit iets van. Hoe moet ik nou weten hoeveel lactose er in een glas melk zit en dat dan toepassen op een zak paprikachips.
Ik snap ook gewoon echt niet dat bijvoorbeeld bij verwerkt voedsel lactose letterlijk als additief gebruikt wordt zonder dat er specifiek zuivel in zou zitten, ik vind dat zo raar maar zie het wel regelmatig en het is zo kut.

3 likes

Huh wat krom geredeneerd, omdat het gezien wordt als trend en niet als noodzaak doe ik alsof het voor mij geen noodzaak is en ga ik onnodig lijden?

32 likes

Maar ook plantaardig eten/drinken moet toch gewoon geaccepteerd worden? Dat is gezonder en beter voor t milieu. Als een klant daarom vraagt is toch niet zeuren? Als ze t niet hebben houdt het op maar als je t aanbiedt op de kaart dan prima toch?

16 likes