Mensen die de hele dag thuis zijn en dan aan mij vragen of ik langs mn werk nog even overal langs wil gaan om vanalles te halen. Ja daag.
Ik ga echt met teveel luie mensen om.
Sommige mensen wonen ook bijna naast de supermarkt.
Hahaha vreselijk dat is echt 5 stappen.
Nog een ergenis ik vind rihannas nummer leuk maar het word 10x in een uur gedraait op de radio en nu ben ik het zat.
Dat in alles wat lekker en vegetarisch is lactose zit. En als ik vraag of ergens lactose in zit in een cafĂ© ofzo krijg ik 9 van de 10 keer een soort van vaag âmwah ja weet niet echt zou kunnen maar denk van nietâ-antwoord. Ik wil gewoon zekerheid want de laatste keer dat ik melk in mijn drankje kreeg had ik 2 weken buikkrampen
Dit is ook echt 100% een ergernis van mij en dan denk ik: je kunt toch ook zeggen âdat durf ik niet te zeggen, maar ik kijk even op de verpakking/vraag het aan de kokâ.
Of als je dan mee zit te kijken nadat je een koffie ofzo bestelt en ze dan gewoon koemelk ziet pakken zodat je ze erop moet wijzenâŠ
Ik heb me wel eens afgevraagd of die hele lactose intolerante memecultuur bijdraagt aan het feit dat het niet serieus genomen wordt. Ik zie zo veel posts altijd overal voorbij komen met een soort van âik eet gewoon alles en incasseer de buikpijn yolo â attitude. Misschien dat ze daarom denken dat het wel meevalt, maar ik kan echt niet functioneren als ik het eet. Mensen ook met een allergie kunnen waarschijnlijk nog veel zieker worden.
Zit met dochter van 3 (voor haar) te wachten bij een afspraak in het ziekenhuis. Die afspraak was om 15u, het is nu 15.50u
Edit; zijn we om 16u eindelijk aan de beurt, moet ze plassen đ« zegt de arts ook ga maar plassen, help ik vast de volgende patiĂ«nt. Dus nu zitten we alweer te wachten. Plassen duurde 2 minuten.
Ik woon vlakbij een kruispunt dat regelmatig vaststaat, nu ook. Ik snap alleen echt niet wat mensen denken te kunnen bereiken met toeteren, daar gaat het verkeer echt niet sneller van rijden hoor.
ik vind het zo komisch en ergerlijk dat airbnb recensies altijd zo zijn geschreven alsof de gast gratis mocht verblijven en daar zo! zo! zo! dankbaar voor is en in een kasteel heeft geslapen terwijl de gast in feite 200 eu per nacht moest betalen voor een best wel vieze zolderkamer
nee same, tegenwoordig zijn airbnbs vaak duurder, en meer gedoe, dan een prima luxe hotel
wat doe jij allemaal in je hotelkamer danđ§
Ik lees vaker dat Airbnb rekent ook belachelijk hoge kosten voor schoonmaak en vragen zelf ook om het verblijf schoon achter te laten.
Een kruimeltje, haartje of vlekje, nou boeiend
Zo smerig dat ik echt moet schoonmaken maak ik het sowieso niet na een paar dagen
Ik vermoed eigenlijk dat het komt door oa de havermelkelite en groei van de groep veganisten. Dat gaan voor plantaardig daardoor soms gezien wordt als een keuze en trend in plaats van een noodzaak.
N=1 maar ik merk dus dat ik de laatste jaren beter moet opletten omdat de kans dat ze toch gewoon koemelk in mân eten/drinken gooien groter is geworden
Nu je het zegt! Heb ook al vaker meegemaakt dat ze ook willen dat je afval scheidt in 3 bakken in de tuin, alles netjes achter laten, beddengoed afhalen, soms zelf bezem door de kamer.
Logisch wel om netjes achter te laten hoor, maar vaak moet je alsnog âŹ60 schoonmaakkosten betalen (dat je je ook afvraagt waarom want zelf heb je het huis met stof aangetroffen).
Ik dacht âoh lekker starbucks toffee nut latte van dolce gusto! Laat ik 3 dozen bestellenâ
Vind ik het helemaal niet lekker
Ja love Airbnb maar dit soort dingen laat ik altijd hoor. Al die moeite ook om de lokale regels te leren. Nooit last van gehad, altijd goede reviews en nooit geld bij moeten betalen.
ik vind het fijne van airbnbÂŽs dat je echt in de middle of nowhere zit zonder andere mensen. In een hotel vind ik toch echt teveel andere mensen zitten.
Ik ben het weer zo zat. Ik bestelde laatst een broek in maat 50 kreeg ik 36 nou prima kan gebeuren. Bestel ik hem nog eens gebeurd het weer!! Ik wil gewoon een leren broek in mijn maat
Thanks voor de tip maar ik heb ze al geprobeerd! Helaas heb ik daar weinig baat bij.
Dat gesnurk en zwaar geadem van mijn partner.
Heel onderzoek gehad en speciaal bitje maar nog steeds. Het is wel wat. Zachter nu maar alsnog vrij hard.