Waar erger je je aan? #14

Omg wat vreselijk! Ik was inactief afgelopen jaar dus ik heb dat helemaal gemist. Veel sterkte nog ermee.

3 likes

Oh wat lief! Dankjewel :heart:

2 likes

Nog steeds mn apple watch niet gevonden die ergens in huis zou moeten liggen :skull::skull: word er gestoord van. Ben bijna in staat een nieuwe te kopen

Als je net je makeup of skincare heb gedaan en er blijft zo haar aan je gezicht plakken.

7 likes

Koop ik een universele wc-bril, past ie verdomme niet. Vooral irritant dat ik nu nog een keer naar de winkel moet.

Deze advertentie. :cry: Dus als je bij pwc gaat werken hoef je niets te doen, gewoon lekker aanhaken en ontmoeten?
Weet niet precies waarom maar ik vind alles aan deze post irritant.

9 likes

Ook zo niks zeggend, content maker, solver en creatieveling, wat doe je nu precies?

5 likes

Mijn zusje (Nederlands) die constant Engels gebruikt in onze familie (super nederlands) group chat

Ik snap het gewoon niet. Ze heeft ook 0 niet Nederlands sprekende mensen in haar omgeving dus “ik gebruik zo veel Engels het is makkelijker!!” als excuus accepteer ik niet

1 like

Waarschijnlijk niets nuttigs.

3 likes

Friezen die Nederlands praten en hun klinkers zo uitsmeren waardoor ze zo traag praten. Kom op, praat gewoon door

6 likes

Doet me denken aan dit filmpje. Blijft mooi.

7 likes

Oh dit is echt een ding nu.

Mijn referentie kader voor de jeugd is ook mijn jongste zusje en die vertelde dat ze op school ook vaak Engels spreekt met haar vriendinnen om hun accenten te oefenen :joy:.

1 like

New york pizza adverteert met dat er knoflookolie op de rand van de pizza zit, maar dat zit er hier dus nooit op :angry:

1 like

Ik heb dus gister m’n nagel afspraak af moeten zeggen omdat ik een GIGANTISCHE kater had kon niet eens een appje typen heb het ingesproken
Maar nu reageert ze niet om het opnieuw in te plannen en ik mis 1 duim en aan de andere kant 1 wijsvinger

Ik moest dit 2x lezen, je mist de nagels/nagellak hiervan? Ik dacht huh werd je zo agressief toen ze niet terug appte dat je daarna je een ongeluk kreeg aan je hand ofzo

2 likes

Hahahaha nee zo erg is het niet gelukkig
Mn gellak is er daar af idd

1 like

Zou ik ook niet doen als ik haar was

37 likes

Ik heb een verkoudheid waar ik blijkbaar alleen last van heb als ik lig. Overdag wel chill maar ik wil nu gewoon lekker op de bank liggen en dat gaat zo niet😭 en straks met slapen al helemaal.

1 like

Dit is precies wat al die consultants doen, als ik mn vrienden die met Deloitte enzo werken moet geloven :stuck_out_tongue_closed_eyes::sob:

6 likes

Zijn mannen dom?!
Ik pleur bijna om van de duuzeligheid, vraagt mijn vader of het gaat!!! Dude… :expressionless:
Hij vroeg ook aan mijn moeder na 1 dag of ze al van corona genezen was. DUDE!!!

5 likes