Lijkt mij niet dat dit onder spoed valt. Ik heb geen pijn ofzo. Zullen ook wel weer extra kosten voor zijn. Dan laat ik liever mensen voorgaan die echt last van iets hebben. Ik ga maar even wat verschillende soorten soep maken deze week
Nou ja als je niet echt kan eten. Lijkt me toch een onhandige situatie. In mijn ervaring kan je vaak wel snel terecht. Wel gewoon via de assistent hoor.
Ik kan wel eten, maar niet lekker. Oftewel zonder erover na te denken. Moet nu wat bewuster kauwen. Ik overleef het wel denk ik
Ik kan bellen om te kijken wat de mogelijkheden zijn . Over het verplaatsten maak ik mijn niet zo’n zorgen omdat ik überhaupt de eerste 10 jaar na mijn beugel nooit een spalkje heb gehad . Geen idee waarom die toen nooit geplaatst is.
Mijn tandarts zei dat het wel spoed was inderdaad om diezelfde reden! Ik zou het risico niet nemen. Of anders het losse stukje tijdelijk zelf plakken met van die wax daarvoor.
Ik weet niet of dat zou blijven zitten. Het gelijmde stuk is letterlijk van mn tand, met daarin het spalkje. Vorige keer had ik inderdaad dat het spalkje los was gekomen van de lijm. Gelukkig nu dus geen scherpe randjes.
Same. 6 maanden opnieuw een beugel voor gehad omdat ik me stoorde aan het spleetje tussen mn tanden. En mijn eerste beugel was er toen al 7 jaar uit.
Toch maar even gebeld en heb het kunnen verplaatsten naar woensdag. Reden dat het vrijdag pas kon was patiënten zoveel mogelijk bij de eigen tandarts houden. Dank voor jullie berichten! Nu nog maar 2 dagen soep
Dat ik bij elke bonusactie denk “oooh tandpasta 1+1 gratis? meepakken” terwijl ik ondertussen ruim vijf tubes tandpasta in de lade heb liggen.
Ik woon alleen.
Hier ook, toch gevoelig voor al die acties. Ik heb genoeg shampoo en douchegel voor 2 jaar
Dat vind ik echt successful adulting
18 hier, kwam ik vorige week achter toen ik weer een ah-deal kreeg van 1+2 gratis . Toch maar snel uit mijn mandje gegooid.
Mijn leidinggevende die telkens online meetings inplant en tien minuten later weer wijzigt, en dat meerdere keren na elkaar. Daarnaast is ze ook standaard minstens vijf minuten te laat op haar eigen meetings, hoe dan??
Jammer genoeg gebeurt 't alleen met tandpasta en zit ik geregeld zonder toiletpapier of dreft of wat dan ook. Ik weet niet waarom ik altijd denk dat ik geen tandpasta meer heb
Ik had van die ophang bakjes van de ikea gekocht, met zuignappen. In mijn vorige huis plakte ik die in 1 keer op aan de keukenmuur en kreeg ik ze er nooit meer van af. In mijn nieuwe huis heb ik ondertussen 8 van die fucking bakjes omdat ze steeds niet blijven hangen en ik nieuwe kocht of nieuwe kreeg van ikea nadat ik advies vroeg hoe ik die kut dingen het best kan laten plakken. Uiteraard plakken ze nog steeds niet dus kocht ik kit om het maar gewoon vast te lijmen (op advies van een random forum van 2009 ofzo yolo) en dat werkt natuurlijk OOK niet en nu ruikt alles naar kit, wat echt extreem blijkt te stinken. Ik haat doe het zelven, ik haat die kut bakjes en ik haat mezelf dat ik doe het zelven zo haat dat ik niet wist dat kit zo fucking stinkt
Is alleen maar goed. Alles wordt duurder dus hamsteren meid. Tandpasta is houdbaar en heb je elke dag nodig. Vakvrouw.
Bij mij was die uitverkocht in de supermarkt. Heb dat de laatste tijd vaker, dan is er niet veel meer aan.
Op mijn muren zit een coating dus daar kan je niks ophangen. Ook op de harde manier geleerd Maar zo voorkom je dat de vorige bewoner allemaal lijmsporen laat zitten als jij er nieuw inkomt. Ik heb nu voor mijn badkamer een bakje dat je aan de stang klipt, voor in de keuken heb ik nog geen oplossing
Haha gvd dat zal hier ook wel zo zijn dan. Helaas voor de verhuurder heb ik wel al drie zuignappen succesvol opgehangen, alleen zijn het drie alleen staande nu en geen set zodat het bakje eraan kan
Ik wist niet dat ik mensen zo onsympathiek zou kunnen vinden