Dan is jouw vraag toch overbodig?
Neen die is baanbrekend en controversieel.
Groningen is denk ik nog verder weg van waar ik kom in Friesland. Anders maak je er een leuk dagje van! Ben een keer ook zo gek geweest voor een bloempot die achteraf hier in de buurt ook te krijgen was
Als je het kan veroorloven gewoon heen en weer gaan! Lekker dagje Amsterdam doen. Dan heb je en je vaas en een dagje eigen land gedaan. Of je haalt alleen de vaas en eet ergens wat, ook leuk. Je wacht al een jaar op die vaas, helemaal terecht dan.
Ik zit met een maskertje op te wachten tot ik mn verf uit kan spoelen (ja ik heb mezelf even in de steigers gezet) en nu heb ik jeuk op een plekje op mn hoofd en aan mn neus. Krabben kan alleen even niet.
Madeformoments (sponsort zoân beetje de geboortekaartjes van alle B en C BNâers en half influencend Nederland) heeft een wedstrijd om de mooiste kerstkaart te ontwerpen. Prijs: âŹ250 en een batch kaartjes die je zelf ontworpen hebt. Ik vind dat soort acties zĂł skeer, lekker zo goed als gratis nieuwe designs binnen harken en zelf voor de hoofdprijs doorverkopen. En nee, ik hoef niet mee te doen maar ik erger me er wel aan.
We hebben al 2 weken lang last van muizen en echt zoveel dingen al geprobeerd, van gif tot geuren alleen we komen er maar niet vanaf Ze zitten achter het fornuis en net boodschappen gehaald om te gaan koken en zie er weer een voorbij rennen, zit weer trillend op mijn slaapkamer⊠nu moet ik weer eten gaan bestellen, ben er zo zo klaar mee
En ze gaan die kerstkaart daarna ook nog verkopen waarschijnlijk, benieuwd of de winnaar daarvan de inkomsten ook ontvangt maar snap sowieso niet waarom je hier aan mee zou doen
toen ik nog op de kunstacademie zat werden wij altijd gewaarschuwd voor dit soort dingen inderdaad.
Haha ja dat zal mij ook zo gebeuren, dat ie ineens ergens om de hoek op marktplaats staat. Maar in een jaar dus niet maar ze zijn er nog!
Wat kut, ik weet hoe je je voelt! Misschien overbodige tips maar zorg dat al het eten waar ze bij kunnen weg is (ook kruimels) en zet meerdere muizenvallen tegen de muur aan. Bij mij werkte het met pindakaas en een beetje lijnzaad. Oh en die plastic zwarte muizenvallen werken in mijn ervaring veel beter dan die goedkope houten. Hoop voor je dat ze snel weg zijn en je je weer chill voelt in je eigen huis!
Heel herkenbaar! Bij mij zijn ze uiteindelijk weggegaan toen we de doorgang hadden gevonden en dicht gemaakt hebben. Misschien dat je dat nog zou kunnen proberen.
Uiteraard, en ze doen ook nog alsof je daar als winnaar ook maar enig voordeel bij hebt (âjouw ontwerp wordt opgenomen in onze kerstkaartencollectie en kan door iedereen besteld worden!â). Ja leuk, voor Madeformoments zelf. Copyright ligt bij hen, zij verkopen daarna jouw ontwerp en je moet ook nog in person op komen dagen om je zielige âŹ250 op te halen.
Bemoeials.
Kind afgezet op de opvang, kinderwagen kap een beetje dicht tegen de miezerregen zodat ik hem zo niet nat hoef weg te zetten, loop een beetje op het forum te scrollen. Komt er een vrouw van middelbare leeftijd op me af: âhier krijg je dus die kijkbuiskindertjes van hĂ©! Die de hele dag alleen maar op de ipad willen. Als ik je een tip mag geven, gebruik je wandelingetje eens om een connectie te maken met je kind. Kijk hem in de ogen, praat eens met hem, misschien dat we dan deze slappe schermgeneratie dan nog kunnen redden!!â
Ik heb dr blanco aangekeken, de kap open geduwd zodat ze kon zien dat ie leeg was en ben stil gebleven.
âOh. Ja. Nu is ie leeg, maar ik durf te wedden dat je dit ook doet als hij er wel in zit!!â.
Nog steeds blanco blijven aankijken en toen draaide ze om en liep ze weg.
Vriendin, ik ben wakker sinds 4:45, laat me gewoon even lekker scrollen achter mân LEGE WAGEN.
Dit bedoel ik met kap een beetje dicht:
Ik denk ook echt dat ze er speciaal voor is afgeslagen mijn straat in, want ze kwam van links, sloeg rechtsaf naar mij en nu loopt ze dus links in het beeld door de andere kant op.
Mens, zoek een hobby om 8 uur 's ochtends.
Dat je niet boos bent geworden joh.
Ik kon me niks bedenken te zeggen waarbij ik niet compleet uit mân slof zou schieten Ă©n voelde absoluut niet dat zij een verdediging van mijn gedrag verdiende. Stilte werkte prima.
En het erge is nog dat je gewoon weet dat dit soort mensen dit verhaal heel anders doorvertellen. We krijgen ook een stuk leukere generatie als we ons niet zoveel zouden bemoeien met elkaar, maar goed. Dit soort mensen kunnen echt mijn dag verpesten.
Dat zou me niets verbazen nee. Aan de koffieautomaat is zij straks de held die eens âzoân moeder die alleen maar op dr telefoon zit ipv dr kind op te voedenâ heeft aangesproken.
Echt respect! Ik werd al boos vanaf mijn telefoon. Achterlijke mensen.
En so what als je op je telefoon kijkt terwijl je kind er wél bij is ook. Wat een takketrol zeg, ongelofelijk dat je het in je hoofd haalt om hier iemand die je verder helemaal niet kent op aan te spreken. Echt knap dat je zo rustig bent gebleven!