Waar erger je je aan? #14

Volgende keer keihard over dr heen rijden met de wagen.

7 likes

Ik erger me er zo aan dat het bij die schipholactie van afgelopen weekend alleen maar gaat over hoe ze daar zijn gekomen, of de beveiliging op Schiphol wel op orde is, hoe ze door dat hek konden komen etc. En bij die man bij Beau ging het de hele tijd over welke lijm hij gebruikte, hoe Beau erop reageerde, etc.

Hallooooo, ze hebben allemaal op zich best een reden waarom ze dit doen? Waarom gaat het daar niet over? :face_with_spiral_eyes: Echt fucking irrelevant om over het schipholhek te gaan praten als er een gigantisch zwaard van damocles boven ons hoofd hangt. Maar misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic.

28 likes

Puisten bij m’n lip. Ik was er net bijna van eentje af op m’n onderlip, komt de volgende op m’n bovenlip :sob: au ga weg

3 likes

Ik moet hier stiekem best om lachen… Ik werk dus bij een consultancy bureau op een ondersteuende afdeling. Vanuit mijn rol zou ik moeten weten wat iedereen doet, maar ik heb nog altijd geen idee wat het nou precies is, haha. Ik doe heel hard mn best het te snappen, wil alleen niet zo lukken.

Als iemand ook vraagt waar ik werk hou ik het altijd maar op consultancy en dan knikt iedereen netjes. Een enkeling vraagt door en dan brabbel ik wat en praat ik er overheen, hahaha

Mijn ergernis:
De radioreclame van de week voor leven en uberhaupt de week voor leven. GATVERDAMME

11 likes

Ja precies, lekker boeiend. En al wil een kind de hele dag op de iPad, het is niet jouw kind.

Ik zie veel gevaarlijker gedrag in het dagelijks leven omtrent kinderen maar echt no way dat ik daar wat van zeg tenzij het me gevraagd wordt.

6 likes

waaaaarom is dit al de tweede keer in een week dat mijn bovenburen aan het klussen terwijl ik ziek in bed lig ugh

Ik haat het altijd als je in gesprek bent (in een groep) en iemand begint al enorm over zichzelf te praten, op een walsende manier, gesprek naar zich toe trekken, etc. Dat is één, maar helemaal als diegene dan extra gretig wordt, de spuug bijna naar buiten komt, diegene harder gaat praten om het gesprek te overstemmen etc. En dan is het een of andere gare anekdote over de buurvrouw van diegenes moeder ofzo. Echt hooouuuu je bek.

3 likes

Dat ik nog geen 6 maanden geleden mijn spalkje heb laten plakken en dat ie vrijdag weer is losgegaan :sob: Nu moet ik wachten tot aanstaande vrijdag om het weer te laten plakken en kan ik dus niet lekker eten. Straks breekt ie en dan kost het nog meer :smiling_face_with_tear:

1 like

Dwt is ook wel erg lang wachten zeg. Is er geen spoedlijn?

1 like

Lijkt mij niet dat dit onder spoed valt. Ik heb geen pijn ofzo. Zullen ook wel weer extra kosten voor zijn. Dan laat ik liever mensen voorgaan die echt last van iets hebben. Ik ga maar even wat verschillende soorten soep maken deze week :smiling_face_with_tear:

4 likes

Nou ja als je niet echt kan eten. Lijkt me toch een onhandige situatie. In mijn ervaring kan je vaak wel snel terecht. Wel gewoon via de assistent hoor.

2 likes

Ik kan wel eten, maar niet lekker. Oftewel zonder erover na te denken. Moet nu wat bewuster kauwen. Ik overleef het wel denk ik

1 like

Nou ik zou toch proberen of je eerder terecht kan, toen mijn spalkje los was ging m’n tand echt in no time scheef staan waardoor ik nu een spleet tussen m’n tanden heb

8 likes

Ik kan bellen om te kijken wat de mogelijkheden zijn . Over het verplaatsten maak ik mijn niet zo’n zorgen omdat ik überhaupt de eerste 10 jaar na mijn beugel nooit een spalkje heb gehad :smiling_face_with_tear:. Geen idee waarom die toen nooit geplaatst is.

2 likes

Mijn tandarts zei dat het wel spoed was inderdaad om diezelfde reden! Ik zou het risico niet nemen. Of anders het losse stukje tijdelijk zelf plakken met van die wax daarvoor.

2 likes

Ik weet niet of dat zou blijven zitten. Het gelijmde stuk is letterlijk van mn tand, met daarin het spalkje. Vorige keer had ik inderdaad dat het spalkje los was gekomen van de lijm. Gelukkig nu dus geen scherpe randjes.

Same. 6 maanden opnieuw een beugel voor gehad omdat ik me stoorde aan het spleetje tussen mn tanden. En mijn eerste beugel was er toen al 7 jaar uit.

2 likes

Toch maar even gebeld en heb het kunnen verplaatsten naar woensdag. Reden dat het vrijdag pas kon was patiënten zoveel mogelijk bij de eigen tandarts houden. Dank voor jullie berichten! Nu nog maar 2 dagen soep :laughing:

2 likes

Dat ik bij elke bonusactie denk “oooh tandpasta 1+1 gratis? meepakken” terwijl ik ondertussen ruim vijf tubes tandpasta in de lade heb liggen.

Ik woon alleen.

42 likes

Hier ook, toch gevoelig voor al die acties. Ik heb genoeg shampoo en douchegel voor 2 jaar

2 likes