Waar erger je je aan? #14

Dat vind ik echt successful adulting

4 likes

18 hier, kwam ik vorige week achter toen ik weer een ah-deal kreeg van 1+2 gratis :money_mouth_face:. Toch maar snel uit mijn mandje gegooid.

2 likes

Mijn leidinggevende die telkens online meetings inplant en tien minuten later weer wijzigt, en dat meerdere keren na elkaar. Daarnaast is ze ook standaard minstens vijf minuten te laat op haar eigen meetings, hoe dan??

Jammer genoeg gebeurt 't alleen met tandpasta en zit ik geregeld zonder toiletpapier of dreft of wat dan ook. Ik weet niet waarom ik altijd denk dat ik geen tandpasta meer heb :woman_shrugging:

6 likes

Ik had van die ophang bakjes van de ikea gekocht, met zuignappen. In mijn vorige huis plakte ik die in 1 keer op aan de keukenmuur en kreeg ik ze er nooit meer van af. In mijn nieuwe huis heb ik ondertussen 8 van die fucking bakjes omdat ze steeds niet blijven hangen en ik nieuwe kocht of nieuwe kreeg van ikea nadat ik advies vroeg hoe ik die kut dingen het best kan laten plakken. Uiteraard plakken ze nog steeds niet dus kocht ik kit om het maar gewoon vast te lijmen (op advies van een random forum van 2009 ofzo yolo) en dat werkt natuurlijk OOK niet en nu ruikt alles naar kit, wat echt extreem blijkt te stinken. Ik haat doe het zelven, ik haat die kut bakjes en ik haat mezelf dat ik doe het zelven zo haat dat ik niet wist dat kit zo fucking stinkt

14 likes

Is alleen maar goed. Alles wordt duurder dus hamsteren meid. Tandpasta is houdbaar en heb je elke dag nodig. Vakvrouw.

9 likes

Bij mij was die uitverkocht in de supermarkt. Heb dat de laatste tijd vaker, dan is er niet veel meer aan.

1 like

Op mijn muren zit een coating dus daar kan je niks ophangen. Ook op de harde manier geleerd :crazy_face: Maar zo voorkom je dat de vorige bewoner allemaal lijmsporen laat zitten als jij er nieuw inkomt. Ik heb nu voor mijn badkamer een bakje dat je aan de stang klipt, voor in de keuken heb ik nog geen oplossing

Haha gvd dat zal hier ook wel zo zijn dan. Helaas voor de verhuurder heb ik wel al drie zuignappen succesvol opgehangen, alleen zijn het drie alleen staande nu en geen set zodat het bakje eraan kan :smiling_face_with_tear:

Ik wist niet dat ik mensen zo onsympathiek zou kunnen vinden

10 likes

Ik begrijp echt nooit waarom je elkaars bijnamen zo hardop gebruikt naar vreemden. Daar zat ik me nog het meest aan te ergeren. Jef kan ik wel herleiden, maar die andere heeft uitleg nodig.

Mijn buren doen dat ook vanaf dag 1 dat we ze kennen. Zij heeft een onherleidbare bijnaam maar hij noemt haar constant zo tegen alles en iedereen.

6 likes

Hoe moeten we anders naar de andere kant van de wereld? Nou Jeffrey, wat dacht je van… NIET

15 likes

Toch leuk dat je onderdeel kan zijn van de verandering??

8 likes

Wat een types. Domeinnamen voor je kinderen, wauw heel nerdy inderdaad

4 likes

hahaha dat doet me denken aan die vrouw die de naam van haar buurvrouw 14 jaar lang fout had

Filmpje

Woman Hilariously Realizes She's Gotten Her Neighbor's Name Wrong For 14 Years - YouTube

Maar wat een irritante bijnaam ook Soos

13 likes

Ik vind dit sowieso een van de kutste rubrieken van NRC. Heel af en toe gaat het over een single persoon of een stel zonder kinderen maar meestal is het: mannetje vrouwtje twee kinderen ruim koophuis in Almere Haarlem of Waddinxveen (met warmtepomp) inkomen 3,5x modaal. :yawning_face: Hoe ze het functioneren als gezin beschrijven klinkt ook altijd als het runnen van een bedrijf en misschien is dat het ook, maar het klinkt zooo onaantrekkelijk.

23 likes

Jeffrey.nl had pas kewl geweest!

1 like

Wat een saai verhaal ook.

8 likes

Echt een doooodsaai stuk weer inderdaad.

ā€œZit in de vliegtuigenā€ vind ik trouwens echt zo’n lelijke taalconstructie.

2 likes

Ik ben gestopt nadat er over de captain gesproken werd en niet de kapitein. Waarom moeten mensen overal engelse termen voor gebruiken terwijl er mooiere nederlandse termen zijn.