Kun je ook juffie worden zonder dat je juffie wordt genoemd?
Het fucking gesnurk van mijn man, ik heb al oordoppen in en nog hoor ik het. Krijg er gewoon moord neigingen van
Geen idee tbh , ik gebruikte gewoon de terminologie uit de post waar ik op reageerde.
@Sjern Ik geloof ook dat de rest in de groep het soms erom doet, om te kijken wie van ons het snelst de betweter komt uithangen, maar prima hoor, ik vermaak me er net zo goed mee als zij
Alleen als je volwassen mensen niet als leerlingen behandeld
Oh nee wat bloedirritant zou ik dat vinden als mensen dat de hele tijd doen in gesprekš¤¢
Brandweer sirenes op t moment dat je net probeert te slapen
I feel you. Eerst werkten de oordopjes wel maar laatste tijd niet meer. Uit protest neem ik het op met spraakbericht en app het naar hem.
The roof, the roof, the roof is on fire
We donāt need no water, let the motherfucker burn!
Want ik wil slapen!!!
Lag al in bed
Dat was hier ook, gevolgd door een heli. En ik sliep al.
Ik erger me aan mijn ex. Denkt nog invloed te kunnen hebben op mijn leven. Dus ik weet dat als ik nu een bepaalde beslissing neem, het een enorm gezeik gaat worden. Zo geen zin in.
Ik had gisteren de hele dag geen warm water, dus niet kunnen douchen gisterochtend, niet kunnen afwassen, gebeld en er zou vanochtend tussen 8 en 12 een monteur komen, op mijn vrije dag. Zit nu dus al vanaf 8 uur te wachten, en je raadt het al: doe net de warme kraan even aan en krijg gewoon warm water Goed dat ze alsnog langskomen maar ik wil douchen en afwassen, dus hoop dat ze snel komen en toch iets vinden zodat het niet helemaal lijkt alsof ik voor niks gebeld heb
Zie jij in outlook niet bovenin al staan dat er een ooo aanstaat als je het emailadres invoert? Ik kan hem vanuit daar al lezen voor ik een email verzend altijd.
Volgens mij geldt dit alleen voor interne collegaās.
Ik zet mān ooo ook voor elke dag aan. Is toch fijn dat mensen weten dat ik er niet ben zodat ze hun wellicht dringende vraag aan een collega kunnen stellen.
Haha maar waarom. Ik reageer vaak niet eens binnen een dag op mails, ook al ben ik gewoon aan 't werk
Aan de kostprijs van een deftig badkamermeubel. WTF, het is dat een essentieel ding is maar wil liever dat geld ergens anders in steken.
Lekker makkelijk ook, een dag vrij nemen en dan je collega opzadelen met jouw werk terwijl je die mails ook gewoon de dag erna kan oppakken
En ja als het dringend is of er gaan mensen dood dan moeten ze idd bellen
Winkels die recente kleding van doodgewone fast fashion merken verkopen als vintage. Soms zelfs meuk van Shein ofzo. De ergernis is nog groter als ze de labels eruit knippen om het te verbergen. Zeker als het webshops zijn zodat je het pas ziet als je de kleding al ontvangen hebt.
Oh ik erger me ook aan (web)shops die vintage kleding inkopen en doorverkopen voor torenhoge bedragen. Ze schieten dit jaar als paddenstoelen uit de grond, vooral op insta.