En komen vandaag twee pakketjes waar ik voor moet tekenen maar de tracking geeft geen tijdsvak dus nu zit ik de hele dag te wachten ben ik bang
Kapitein ben je van een schipā¦captain is gewoon de juiste term voor de gezagvoerder van het vliegtuig.
Volgens van dale heb je gelijk maar het klinkt gewoon te belachelijk voor woorden, als je het vliegtuig dan ook letterlijk gaat vertalen zijn ze nog steeds kapitein van een schip.
Volgens mij geef je zelf al de prima Nederlandse term voor captain: Gezagvoerder
Of gewoon hoofd-buschauffeur op de vliegende bus. Vinden ze niet zo leuk als je dat zegt.
Een vriend vliegt cargo en die wordt echt chagrijnig als iemand hem pakketbezorger in de lucht noemt.
grrr in heb een boete omdat ik in de eerste klas zat zonder te upgraden (was al ingecheckt) en āt was facking druk. Maar de conducteur zei niets toen āie mijn kaart scande. Zeg dan wattttt. Maar goed eigen schuld I know
Was dit in de spits? Er wordt bij mij juist geregeld omgeroepen om gebruik te maken van de eerste klas als het fucking druk is
Maar mij sws niet bellen hoor als het om 1e-2e klas gaat, in de spits met zān allen hutjemutje in elkaars nek hijgen terwijl de eerste klas vrij is? No way
Ja spits! Daarom wilde ik ook dat die conducteur wat zei dan kon ik iig zeggen kijk hoe druk het is! Haat het zo, eerste klas wordt gewoon niet bezet en de tweede klas is ramvol
Vgm kan je 1 x in de zoveel tijd bezwaar indienen tegen een boete, ooit gelezen dat ze die dan gewoon kwijtschelden.
Ja maar dat is als je vergeten bent in te checken en een abonnement hebt en dan een boete krijgt. Of als je bv vergeet uit te checken.
O jammer. Ik vind niet verplet willen worden in de trein ook wel een goede reden.
De vleugels van de bus gaan hoger en hoger
hoger en hoger, hoger en hoger
De vleugels van de bus gaan rond en rond
Als de bus gaat vliegen
Dat als je een eigen huis hebt (superblij mee) je ineens allemaal dingen zelf moet betalen zoals een buitenschilder en het vervangen van een deel van het dak. Is gewoon 6000 euro bij elkaar en het is niet leuk, dat dak zie je niet eens, maar het moet wel gebeuren anders valt je huis uit elkaar.
Godverdomme dr is blijkbaar een lekkage hier in de buurt. Maar geen briefje of iets he. Dus ik wou douchen en dacht quee⦠waar is het water.
Nja nu moet ik nog even blijven stinken.
Dat zou toch zeker niet ineens moeten zijn? Of hadden ze verzwegen dat het huis met een dak kwam.
Helaas wel.
Ik denk dat je āineensā ook iets te letterlijk neemt. Je moet ineens betalen voor dit soort dingen ipv je huisbaas, dat is het ineense ervan.
Ja. Alleen ben ik geen influencer.
Dat elke keer als ik mān haar probeer te laten groeien, dat het gewoon niet werkt? Het zit vol met klitten en het is dun. Waardoor het het ene moment wel leeuwenmanen lijken en het andere moment meer alsof ik een vaatdoek op mān hoofd heb hangen.
Ik wil gewoon 1 keer in mān leven rapunzel haar!
Straaljagers.
Ik heb al eerder geklaagd over een vriendin die mijn spelfouten verbetert in de groepsapp, maar nu heb ik gezegd dat ze ermee moet stoppen en nu gaat ze klagen dat ze er iets van wil zeggen maar dat het niet meer mag. Laatst stuurde een andere vriendin een printscreen door van een email en toen ging ze ook een spelfout in die email verbeteren(dus niet eens van die vriendin van ons ).
Oh en het is een juffie, misschien verklaart dit wat!