Hoe kut de klantenservice van Stradivarius is. Ben al twee weken bezig om iets terug te sturen. Maar retourlabel uit de mail werkt niet, via de website kan ik er geen aanvragen want mn gegevens worden niet herkent en op mails en chats wordt niet gereageerd. Wat een kut bedrijf.
De geur van tea tree oil. Holy mofo. Pfffff. Ik had het besteld voor mān nagels misschien dat die variant nog erger ruikt.
huh maar is dit dan voor iemand die doordeweeks zelf ergens anders woont ofzo?
Ik denk iemand die wel de lusten (huur vangen) maar niet de lasten (in je vrije tijd de woonkamer moeten delen) wil?
Ja dit. Van wat ik verder nog uit de advertentie kon opmaken (maar niet verder het internet op wilde slingeren) gaat het om een single(?) man die in het weekend graag privacy heeft maar doordeweeks wel eens een avondje met de huisgenoot zou willen doorbrengen. In het weekend is die kamer (of nouja, hok) dan leeg zodat hij ongestoord de beest kan uithangen ofzo
Het ergste is dat hij waarschijnlijk ook nog wel iemand kan vinden die wanhopig op zoek naar woonruimte is
Ik heb de advertentie gezien en het is gewoon een knul/yup van begin 30.
Walgelijk.
De hoge luchtvochtigheid in huis die maar niet wil dalen
Ja hier ook. De schimmel in de badkamer floreert ook zonder verwarming aan
Hele tijd geen hoestbui maar juist als ik met klanten aan het bellen ben.
Soms helpt het om de ventilatieschachten schoon te maken (of schoon laten maken of de hele unit te vervangen).
Die klote reclames op de radio van āDe week van het levenā die lekker anti-choice zijn en gewoon idioot.
En toen keek ik of ik een klacht kon indienen bij de Reclame Code Commissie, maar dan moet ik mān adres invullen? Waarom in vredesnaam
Ik hoorde op 3FM dat ze al flink wat klachten over die reclame hadden gekregen, zoveel dat ze na het reclameblok ook een tegenboodschap afdraaiden. Dus misschien helpt het om de klacht maar naar de radiozender te sturen.
Vorig jaar hielp het ook niet. Heb er een hard hoofd in
Is meer een prettig sadistisch gedachtenexperiment als coping mechanisme hoor.
Ja was vorig jaar ook maar waarom blijven ze āt dan uitzenden
Blijkbaar werkt het erg goed om te klagen in de insta comments! Is het zo geregeld
zwarte piet
Ja racisme is eg irritant