Die kunnen het verbeteren van teksten gewoon uitschakelen buiten werktijd hoor.
Ik zou die vriendin kunnen zijn, ik verbeter ook altijd mijn vrienden in onze groepsapp, samen met een vriend van me. Is altijd een wedstrijdje wie van ons het als eerste meldt als iemand een fout maakt . Het helpt wel, we krijgen bijna nooit meer berichtjes met āik wordtā erin
Ik ben overigens geen juffie, zou ik ook voor geen goud willen zijn. Respect voor juffies, maar lijkt me echt de meest helse baan. Vind werken met volwassenen al kut genoegā¦
Hahaha, dan zouden jullie bij mij altijd succes hebben Het grappige is dat ik nu expres dingen verkeerd ga typen en ze dan ook gewoon hapt
oh en ze werkt met kleuters, dus misschien wil ze het verbeteren 's avonds nog inhalen ofzo.
Kun je ook juffie worden zonder dat je juffie wordt genoemd?
Het fucking gesnurk van mijn man, ik heb al oordoppen in en nog hoor ik het. Krijg er gewoon moord neigingen van
Geen idee tbh , ik gebruikte gewoon de terminologie uit de post waar ik op reageerde.
@Sjern Ik geloof ook dat de rest in de groep het soms erom doet, om te kijken wie van ons het snelst de betweter komt uithangen, maar prima hoor, ik vermaak me er net zo goed mee als zij
Alleen als je volwassen mensen niet als leerlingen behandeld
Oh nee wat bloedirritant zou ik dat vinden als mensen dat de hele tijd doen in gesprekš¤¢
Brandweer sirenes op t moment dat je net probeert te slapen
I feel you. Eerst werkten de oordopjes wel maar laatste tijd niet meer. Uit protest neem ik het op met spraakbericht en app het naar hem.
The roof, the roof, the roof is on fire
We donāt need no water, let the motherfucker burn!
Want ik wil slapen!!!
Lag al in bed
Dat was hier ook, gevolgd door een heli. En ik sliep al.
Ik erger me aan mijn ex. Denkt nog invloed te kunnen hebben op mijn leven. Dus ik weet dat als ik nu een bepaalde beslissing neem, het een enorm gezeik gaat worden. Zo geen zin in.
Ik had gisteren de hele dag geen warm water, dus niet kunnen douchen gisterochtend, niet kunnen afwassen, gebeld en er zou vanochtend tussen 8 en 12 een monteur komen, op mijn vrije dag. Zit nu dus al vanaf 8 uur te wachten, en je raadt het al: doe net de warme kraan even aan en krijg gewoon warm water Goed dat ze alsnog langskomen maar ik wil douchen en afwassen, dus hoop dat ze snel komen en toch iets vinden zodat het niet helemaal lijkt alsof ik voor niks gebeld heb
Ik ben al mān wachtwoorden aan het veranderen en het duurt zo laaaang (er waren er veel gelekt en ik ben zo iemand die vaak hetzelfde wachtwoord gebruikt oeps). En bij sommige websites wil ik mān hele account en al mān gegevens laten verwijderen en dat maken ze soms zo omslachtig Ugh
Zie jij in outlook niet bovenin al staan dat er een ooo aanstaat als je het emailadres invoert? Ik kan hem vanuit daar al lezen voor ik een email verzend altijd.
Volgens mij geldt dit alleen voor interne collegaās.
Ik zet mān ooo ook voor elke dag aan. Is toch fijn dat mensen weten dat ik er niet ben zodat ze hun wellicht dringende vraag aan een collega kunnen stellen.