Waar erger je je aan? #14

Haha maar waarom. Ik reageer vaak niet eens binnen een dag op mails, ook al ben ik gewoon aan 't werk

25 likes

Aan de kostprijs van een deftig badkamermeubel. WTF, het is dat een essentieel ding is maar wil liever dat geld ergens anders in steken.

12 likes

Lekker makkelijk ook, een dag vrij nemen en dan je collega opzadelen met jouw werk terwijl je die mails ook gewoon de dag erna kan oppakken :laughing:

En ja als het dringend is of er gaan mensen dood dan moeten ze idd bellen

9 likes

Winkels die recente kleding van doodgewone fast fashion merken verkopen als vintage. Soms zelfs meuk van Shein ofzo. De ergernis is nog groter als ze de labels eruit knippen om het te verbergen. Zeker als het webshops zijn zodat je het pas ziet als je de kleding al ontvangen hebt.

Oh ik erger me ook aan (web)shops die vintage kleding inkopen en doorverkopen voor torenhoge bedragen. Ze schieten dit jaar als paddenstoelen uit de grond, vooral op insta.

7 likes

Ik reageer überhaupt niet op elke e-mail. Geen ooo voor nodig. Sommige mensen mailen voor elke poep en scheet en verwachten dan dat jij afhandelt omdat Ze HEt TocH nAaR jE gEMailD heBBen?!
Niet elke mail is het waard om op te pakken. Hou je rotzooi bij je

8 likes

Dat mijn spalkje zojuist verwijderd is, want ja deze kon door het verbuigen niet opnieuw meer geplakt worden :expressionless: Vrijdag weer heen voor afdruk en dan drie weken later terug komen voor een nieuwe spalk. Fml.

4 likes

Aan mezelf dat ik nog steeds reacties op facebook bij nieuws berichten lees en vervolgens aan die menesn die reageren.
Zat gister de reacties te lezen op het bericht dat er iemand op staande voet is ontslagen nadat hij aan de borsten van een collega had gezeten en ik ben echt geschrokken van de hoeveelheid vrouwen die het opnemen voor de man en de vrouw een aansteller noemen en gewoon aan victimblaming doen.

8 likes

Nja ze kan het lijk makkelijk begraven opzich…

4 likes

Inderdaad, ik snap dat echt niet. Er zitten hier vast mensen die dat doen/gedaan hebben, kan iemand toelichten waarom?

Ik ben daglichtlampen aan het installeren maar die draadjes weigeren vast te blijven zitten in die koppeling en ik word er tering chagrijnig van.

5 likes

Ik doe dat zelf niet, dat reposten. Maar vind het altijd een een beetje zuur. Als die mensen er blij van worden op hun volwassen leeftijd vind ik dat juist altijd leuk.

6 likes

Heb je ze ver genoeg gestript? Zo op het oog lijkt het misschien wat te kort

1 like

Ja dat wel. Heb er nu eentje van de vier :sob:

3 likes

Oh wat een hel is dit, ik had dit pas ook met een lamp
Een gewoon kroonsteentje past er zeker niet tussen?

Ik sta echt op het punt om uit te zoeken hoe ik zoveel mogelijk slechte publiciteit kan genereren voor een partij die me aan het naaien is. Zou mezelf als furieus omschrijven.

1 like

Ik heb een collega die een OOO instelt als ze 2 uurtjes eerder stopt in de middag :sob: maar ze laat het ook altijd weten in de groepsapp als de hond gaat uitlaten. “Ben wel telefonisch bereikbaar hoor!” Meid we kunnen best een half uur zonder je

33 likes

Op mijn werk wordt er juist gezeurd als je niet je OoO aan hebt staan.

3 likes

Ik dacht dat dit een reactie op de post erboven was, maar dat ging al over een ex, dus ik was even heel verward…

3 likes

Mijn man die moet hem al aanzetten als die met pauze gaat. Vind t zo overdreven

2 likes

Als je het weet, laat even weten. Ik speel met dezelfde gedachte namelijk.

1 like