Dat ik al een halfuur aan het wachten ben op mijn baas voor een tafel te vervangen.
omg op twitter is dit het ergst! âkijk eens op mijn profielâ en dat je dan die kut ballonnen ziet
Ulg ik moet volgende week ergens ongesteld worden. Maar ik ben nu al zo ontiegelijk akressief. Heb alles waar ik geen zin in heb afgezegd. Toen ik mn irri buurvrouw tegen kwam ben ik halverwege haar verhaal weggefietst omdat ik dr zat was.
Ben iedereen BEU ook mn hormonen.
(Dit is ook een reden waarom ik geen kinderen heb. Ik denk dat ik oprecht een gevaar ben voor de samenleving als ik zwanger ben)
En je bent een kinderhater
Alleen witte kinderen.
Oh dat artikel! Ik maakte ook de fout om de reacties te lezen (waarom doe ik dat steeds?). En het was echt om te huilen, zoveel mensen die het goedpraten âje mag ook niks meer tegenwoordig/gewoon een geintje/vroeger noemden we dit gewoon humor/blablablaâ
Dit is echt humans of capitalism
âHey wil je bijdragen aan mijn huur zonder dat ik last van je heb? Thanks!â
Dat ik weet dat ik ergens in februari naar het theater ga, maar geen email meer heb met de tickets, niet meer weet hoe het heette en zelfs niet meer weet waar precies of op welke dag?? Ik heb wel een datum met vraagttekens in mijn agenda staan, maar op die dag zijn er in de drie theaters die ik gecheckt heb helemaal geen voorstellingenâŠ
Gelukkig heb ik nog wel de betaling terug kunnen vinden, dus ga hun maar emailen maar mega irritant.
Het erge is dat dit niet de eerste keer is de vorige keer ging het om een vlucht waarvan ik gewoon geen spoor meer kon vinden. Ik was er toen ook van overtuigd dat ik het toch niet had geboekt en door corona wist ik toch wel dat het niet door ging.
Tot ik een keer in mijn smsjes keek en blijkbaar wel een bevestiging(en aanvraag voor restitutie kon doen) tussen mijn SMSjes had staan!
Ja, daar dacht ik ook aan, maar bij mijn eigen theater krijgen we maar een paar dagen van te voren 1 email en ik wil het natuurlijk nu al gewoon weten!
Ook als ie moet skitten?
âBeste lezer,
Ik ben afwezig, maar na mijn wc-bezoek en na het vegen reageer ik weer op uw mail.
Mvg, Loonslaaf821â
Hahaha! Zover ik weet niet gelukkig. Zou wel mooi zijn!
Hoe kut de klantenservice van Stradivarius is. Ben al twee weken bezig om iets terug te sturen. Maar retourlabel uit de mail werkt niet, via de website kan ik er geen aanvragen want mn gegevens worden niet herkent en op mails en chats wordt niet gereageerd. Wat een kut bedrijf.
De geur van tea tree oil. Holy mofo. Pfffff. Ik had het besteld voor mân nagels misschien dat die variant nog erger ruikt.
huh maar is dit dan voor iemand die doordeweeks zelf ergens anders woont ofzo?
Ik denk iemand die wel de lusten (huur vangen) maar niet de lasten (in je vrije tijd de woonkamer moeten delen) wil?
Ja dit. Van wat ik verder nog uit de advertentie kon opmaken (maar niet verder het internet op wilde slingeren) gaat het om een single(?) man die in het weekend graag privacy heeft maar doordeweeks wel eens een avondje met de huisgenoot zou willen doorbrengen. In het weekend is die kamer (of nouja, hok) dan leeg zodat hij ongestoord de beest kan uithangen ofzo
Het ergste is dat hij waarschijnlijk ook nog wel iemand kan vinden die wanhopig op zoek naar woonruimte is
Ik heb de advertentie gezien en het is gewoon een knul/yup van begin 30.