Waar erger je je aan? #14

Walgelijk.

3 likes

De hoge luchtvochtigheid in huis die maar niet wil dalen :angry:

4 likes

Ja hier ook. De schimmel in de badkamer floreert ook zonder verwarming aan :yawning_face:

1 like

Hele tijd geen hoestbui maar juist als ik met klanten aan het bellen ben.

2 likes

Soms helpt het om de ventilatieschachten schoon te maken (of schoon laten maken of de hele unit te vervangen).

1 like

Die klote reclames op de radio van ‘De week van het leven’ die lekker anti-choice zijn en gewoon idioot.

En toen keek ik of ik een klacht kon indienen bij de Reclame Code Commissie, maar dan moet ik m’n adres invullen? Waarom in vredesnaam

9 likes

Ik hoorde op 3FM dat ze al flink wat klachten over die reclame hadden gekregen, zoveel dat ze na het reclameblok ook een tegenboodschap afdraaiden. Dus misschien helpt het om de klacht maar naar de radiozender te sturen.

3 likes

Vorig jaar hielp het ook niet. Heb er een hard hoofd in

3 likes

Is meer een prettig sadistisch gedachtenexperiment als coping mechanisme hoor.

1 like

Ja was vorig jaar ook maar waarom blijven ze ‘t dan uitzenden

Blijkbaar werkt het erg goed om te klagen in de insta comments! Is het zo geregeld

5 likes

zwarte piet

Ja racisme is eg irritant

3 likes

Dat mensen meteen vragen ‘ohhhh ga je naar Baaaliiii?’ als je zegt naar Indonesië te gaan. Er zijn meer dan 10.000 Indonesische eilanden en als ik naar een toeristisch en commercieel eiland wil dan ga ik wel naar Ibiza ofzo.

Of nog erger, m’n collega die beweert dat Indonesië super boeddhistisch en hindoeïstisch is? :smiling_face_with_tear: o wacht ze bedoelt BALI natuurlijk.

6 likes

Ik weet niet echt hoe ik dit moet opvatten maar goed mijn post duidde meer op het feit dat overal die stomme foto’s gedeeld worden. Daar erger ik me aan. Lijkt me vanzelfsprekend dat ik racisme niet onder “beetje irritant” schaar, als je dat bedoelt.

8 likes

Ik had pizza besteld en het was vies :tired_face: en mijn bank app werkt niet

2 likes

Zulke advertenties kwam ik echt zooo vaak tegen toen ik in het buitenland een kamer zocht, alsof het de normaalste zaak van de wereld was, mensen die een kamer verhuren aan een student die van vrijdagavond t/m zondagavond moet ophoepelen. (Niet op ingegaan uiteraard, ik moest de hele week een dak boven m’n hoofd dankje.)

3 likes

ughhhh ik word zo moe van al die tatta’s in m’n story die even naar Bali gaan en daar vervolgens met andere witte tatta’s op een fullmoon party staan. please

10 likes

Mijn moeder is weer op dr influencer life en ik erg me zooo erg gvd.

2 likes

Ja daar ben ik het mee eens, misschien ook niet zo handig om hier te posten maar het was een reactie op Twitter openen en gelijk dat bij trending zien staan. Maar goed, de hele situatie is wel meer dan ergerlijk.

6 likes